Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@11:12:58 GMT

شهر گرگان نیازمند توجه ویژه است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۲۸۶۰

شهر گرگان نیازمند توجه ویژه است

خبرگزاری شبستان: رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: با توجه به اینکه شهر گرگان دارای ظرفیت های بسیاری است می طلبد تا توجه ویژه ای نسبت به آن صورت گیرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، محمد ابراهیم جرجانی، رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان، شب گذشته (13 آبان) در جلسه علنی شورای اسلامی شهر گرگان در نطق پیش از دستور خود گفت: مردم شریف گرگان در 29 اردیبهشت ماه به پای صندوق های رای آمدند و امیدوار به فردایی بهتر و با انتخاب خود اعلام کردند گرگان نیازمند توجه بیش از پیش به «توسعه» است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه شهر گرگان دارای ظرفیت‌های شناخته و ناشناخته است، افزود: گرگان شهری است متعلق به همه شهروندان، ازدستفروشان و کودکان کارگرفته تا محلات حاشیه ای شهر که نیاز به توجه ویژه دارند.

 

جرجانی کارگران و کارمندان شهرداری گرگان را مهمترین و ارزشمندترین سرمایه شهرداری دانست و اظهارداشت: دانش، تجربه و توان آنها در مسیر اداره امور شهر پشتوانه کارشناسی و اجرایی شورا و شهرداری است.

 

وی ضمن تذکر به مدیریت شهری، تصریح کرد: با توجه به کثرت نیروهای توانمند و تحصیلکرده در شهرداری گرگان، تجربه مدیریتی خود را در استفاده از این زحمتکشان بکار برده و همچون چهار سال گذشته تفکر ورود هر نوع نیرو تحت هر عنوان را از سایر ادارات و سازمانها و... به بدنه شهرداری از سر بیرون کرده.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: علاوه بر نیفزودن بر هزینه های مالی شهرداری، با ورود این نیروهای بصورت موقت ،این فرصت را به کارکنان شهرداری گرگان بدهند تا بدین شکل توان تلاش و کوشش خود را جهت ارتقا تجربه کاری خود بکاربسته و شرایط توسعه نیروی انسانی شهرداری رابیش از پیش مهیا سازند.

 

 وی در خصوص تیم بسکتبال گرگان، افزود: بسکتبال برای مردم گرگان از مهمترین رشته های ورزشی محسوب شده و تیم های گرگانی همواره موردتوجه جوانان این شهر قرار دارد.

 

جرجانی با اشاره به قدمت 60 ساله بسکتبال در گرگان و مدیریت 18 ساله این ورزش توسط شهرداری گرگان، اظهارداشت: تاکنون این ورزش به بلوغ تجربی و مربیانی با برنامه و  استعدادیاب رسیده تا با توجه به هزینه های میلیاردی صورت گرفته شاهد اتفاقات شیرینی برای علاقمندان به آن باشیم.

 

وی تصریح کرد: شهرهای کوچک با بودجه کم مانند شهرداری گرگان دیگر توان رقابت با کلانشهرها و تیم های صنعتی را ندارند که این موضوع می طلبد تا بخش خصوصی و دولتی در شهری همچون گرگان دست به دست هم داده و  با کمک هم بتواند اتفاقات شیرینی را برای  این ورزش رقم بزنند.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر گرگان گفت: در سال  جاری شهرداری با بودجه کاهشی نسبت به سال های قبل وارد میدان شد که می طلبد اعضای شورا نسبت به این رویه توجه ویژه ای کرده و اگر قرار است تیمداری صورت گیرد در کنار حمایت از سایر رشته های ورزشی  در شهرگرگان به این تیم نیز نگاه ویژه شود و فضای رو به رشدی را برای آن حداقل در امسال مهیا شود.

 

وی با اشاره به اینکه تشکیل کمیته عالی ورزش در استان و برنامه ریزی برای تامین هزینه و مدیریت فنی تیم های سوپر لیگی کشور در همه رشته ها نیز ضروری بوده، افزود: می طلبد مدیریت ارشد استان سید مناف هاشمی استاندار گلستان و دیگر مدیران توانمند در این راه  کمک کنند تا با حمایت تمامی سازمان ها، ادارات و مراکز صنعتی کشور و استان برطرف شدن مشکلات تیمهای ورزشی استان باشیم.

 

پایان پیام/159

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مرتضی مطیعی غروب پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان سمنان با حضور سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور به میزبانی سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان ضمن بیان اینکه اقدام ارزشمند کالا برگ الکترونیک برای تأمین معیشت اقشار کم‌درآمد جامعه طرح ارزشمندی است، ابراز داشت: این طرح اگر چه مزیت‌های خوبی دارد اما در برخی قوانین آن یک بازنگری نیز نیاز دارد.

وی ضمن بیان اینکه شرط دو برابر خرید برای استفاده کالا برگ می‌بایست تجدید نظر شود، افزود: انتظار می‌رود برای بهبود این طرح در قسمت‌هایی که چالش وجود دارد، موانع رفع شوند.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه استفاده از ظرفیت تعاونی‌ها دیگر موردی که می‌تواند به جهش تولید کمک کند، افزود: برای رسیدن به این مهم می‌بایست رفع مشکلات تعاونی‌ها در اولویت دولت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان سمنان ضمن بیان اینکه این استان ظرفیت خوبی را برای استفاده از انرژی خورشیدی در تولید برق دارد، ابراز داشت: هیأت دولت می‌تواند در این حوزه سرمایه گذاری و با افزایش ظرفیت تولید برق، کمبودها در حوزه تولید و تحقق شعار سال را جبران کند.

مطیعی ضمن بیان اینکه همچنان ضعف‌هایی نیز در بخش‌های بهداشت و درمان وجود دارد، تصریح کرد: با توجه به اینکه استان سمنان پر تردد بوده و نیازمند به درمان و دارو است لذا رفع این کمبودها باید مورد توجه دولت سیزدهم قرار گیرد.

وی افزود: توسعه تخت‌های بیمارستانی برای استان سمنان دیگر خواسته مهمی که انتظار می‌رود دولت سیزدهم تحقق آن را در اولویت این سفر قرار دهد.

کد خبر 6082093

دیگر خبرها

  • بسکتبال سوپر لیگ غرب آسیا؛ تقابل شهرداری گرگان و الریاضی لبنان در نهایی
  • شرط ۲ برابر خرید برای استفاده کالا برگ نیازمند بازنگری است
  • آغاز نیمه نهایی با جدال مدافع قهرمانی و پرافتخارترین تیم
  • تقابل جذاب گرگان و مهرام در بازی نخست
  • آغاز اقدامات اجرایی پدافند غیرعامل شهرداری گرگان در سال 1403
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • نشست مشترک آژانس‌های گردشگری شهرستان گرگان 
  • ادامه طرح ویژه کالابرگ الکترونیکی نیازمند تصمیم مجدد است
  • ابلاغ بودجه ۲۷۰۰ میلیارد تومانی شهرداری گرگان
  • جهش تولید با مشارکت مردم نیازمند توجه ویژه دستگاه قضایی است