Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-19@13:06:29 GMT

برگزاری دوره آموزشی نجوم در جیرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۲۹۴۸

برگزاری دوره آموزشی نجوم در جیرفت

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ،  ساره واحدی ؛مربی و مسئول انجمن نجوم و ستاره شناسی سازمان دانش آموزی جیرفت از برگزاری دوره آموزش نجوم در کانون شهید قریشی جیرفت خبر داد و گفت: مهمترین اهداف دوره آموزشی انجمن نجوم و ستاره شناسی سازمان دانش آموزی جیرفت آشنایی با مفاهیم علم ستاره شناسی و نیز ایجاد محیطی مناسب برای شناسایی استعدادها و آشنایی جوانان و نوجوانان با گنبد آسمان، خط افق، فرق ستاره و خورشید، مفهوم فضا، اجرام آسمانی، سیارات، دنباله دارها، کهکشانها، خوشه های ستاره ای، سحابیها، تعریف صور فلکی، جایگاه زمین در آسمان، منظومه شمسی و غیره است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این کارگاه موضوعاتی همچون آموزش رصد آسمان، رویت هلال، نقشه‌خوانی، منظومه خورشیدی، دانش فضایی، نرم‌افزارهای ستاره‌شناسی، فراخورشیدی‌ها و… آموزش داده می‌شود.

وی افزود: استفاده از اسلاید و پاور پوینت های آموزش نجوم و معرفی منابع آموزشی مفید از نکات برجسته این دوره آموزشی است.
واحدی با بیان اینکه شرکت کنندگان در این کلاسها حضوری فعال و کارآمد دارند و این مرکز سالانه میزبان صدها نفر از علاقه مندان در زمینه های مختلف علمی و نجومی است گفت: با توجه به استقبال بی نظیر مدارس جیرفت از این دوره ها و به سبب محدود بودن ظرفیت کلاس ها، اولویت ثبت نام با مدارسی است که زودتر اقدام به ثبت نام کرده اند.
انتهای پیام/ی

رصد دانش فضایی دانش آموزان جیرفتی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۲۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش مدیریت چرای دام در خاتم

  به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دوره آموزشی مدیریت چرا‌ی دام با حضور کارشناسان اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان و جمعی از بهره برداران، مرتعداران، همیاران طبیعت برگزار شد.   این دوره آموزشی با هدف افزایش آگاهی و مهارت دامداران و بهره برداران منطقه در خصوص مسائل مختلف چرا، شرایط و زمان مناسب ورود و خروج دام به مرتع، آشنایی با قوانین و مقررات منابع طبیعی، زمان مناسب بهره برداری، نحوه استفاده از مرتع متناسب با شرایط رویش و اکولوژی گیاهی در روستای قناتو شهرستان خاتم برگزار شد.   در پایان این دوره به سؤالات و ابهامات شرکت کنندگان در خصوص پروانه چرا و طرح‌های مرتعداری پاسخ داده شد.

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش و فرهنگ در تربیت انسان بسیار تأثیرگذار هستند
  • ایجاد شرایط مشارکت پر رنگ شهروندان و دانش آموزان در برنامه‌های گرامیداشت هفته معلم
  • برگزاری دوره‌های آموزشی رایگان برای ۱۵۰۰ نفر از فعالان گردشگری
  • برگزاری دوره آموزشی زیورآلات دستی در قم
  • مهارت آموزی ۴ هزار نفر از آسیب دیدگان اجتماعی در خراسان جنوبی
  • آموزش مدیریت چرای دام در خاتم
  • دوره آموزشی ویژه شورا‌ها در استان اردبیل برگزار می‌شود
  • آغاز ساخت ۵۰ فضای آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد
  • مهارت آموزی ۴ هزار آسیب‌دیده اجتماعی در خراسان جنوبی
  • برگزاری دوره آموزشی صنعت زنبورداری در همدان