Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-24@01:00:32 GMT

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۳۰۳۴

نتایج تکمیل ظرفیت دکتری علوم پزشکی اعلام شد

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز به نقل از مهر، اسامی پذیرفته شدگان نهایی مرحله تکمیل ظرفیت آزمون ورودی دوره های دکتری تخصصی (Ph.D) رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و داروسازی سال تحصیلی ۹۷ -۹۶ در سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی منتشر شد.

پذیرفته شدگان لازم است جهت اطلاع از زمان، مکان و نحوه ثبت نام به اداره آموزش دانشگاه محل قبولی یا سایت دانشگاه مربوطه مراجعه کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم مراجعه و ثبت نام هر یک از پذیرفته شدگان در تاریخ های اعلام شده توسط دانشگاه به منزله انصراف بوده و هیچگونه اعتراضی در این مورد پذیرفته نخواهد بود. اعلام اسامی پذیرفته شدگان صرفا براساس گزینش علمی بوده و انجام سایر مراحل پذیرش توسط دانشگاه مربوطه انجام می شود.

کسانی که به هر دلیل ثبت نام نکنند و یا پس از ثبت نام در دانشگاه انصراف دهند به مدت یکسال از شرکت در امتحان دوره دکتری تخصصی (Ph.D) محروم خواهند شد. این محرومیت شامل پذیرفته شدگان شهریه پرداز (بین الملل سابق و آزاد اسلامی) نمی شود.

افرادی که در مرحله نخست قبول نهایی شده و در مرحله تکمیل ظرفیت نیز شرکت کرده و در یکی از دوره های عادی یا شهریه پرداز پذیرفته شده اند، قبولی مرحله اول آنها لغو شده و قابل بازگشت نیست.

مدارک مورد نیاز جهت ثبت نام شامل شش قطعه عکس ۴×۳، اصل و کپی شناسنامه (۲ سری از تمام صفحات)، اصل و کپی کارت ملی، اصل و کپی دانشنامه و ریز نمرات کارشناسی ارشد یا دکترای حرفه ای که نشان دهنده فراغت از تحصیل باشد، اصل و کپی مدرک نشان دهنده وضعیت نظام وظیفه و اصل و کپی مدرک زبان است.

دانشجویان ترم آخر نیز باید مدارکی که نشان دهنده فراغت از تحصیل تا تاریخ ۳۱ شهریور ماه ۹۶ باشد، ارائه کنند.

موافقت نامه بدون قید و شرط برای ادامه تحصیل از بالاترین مقام مسئول اداری و گواهی مرخصی بدون حقوق سالیانه برای مربیان رسمی، حکم استخدام رسمی قطعی (جهت استفاده کنندگان از سهمیه مازاد مربیان رسمی)، گواهی وضعیت طرح نیروی انسانی ( اتمام طرح نیروی انسانی ،معافیت یا ترخیص از طرح نیروی انسانی) از دیگر مدارک ثبت نام است.

مدارک نشان دهنده وضعیت سهمیه، جهت استفاده کنندگان از سهمیه رزمندگان، ایثارگران، همسر و فرزند شاهد، آزاده، همسر و فرزند آزاده، جانبازان، فرزند و همسر جانباز ۲۵ درصد و بالاتر، فرزند و همسر مفقودالاثر. (کارت رزمندگی یا ایثارگری، نامه ستاد شاهد و ...) نیز از جمله مدارک ثبت نام است.

از تمام پذیرفته شدگان آزمون دوره دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی که سند تعهد محضری به محل اشتغال خود ندارند و یا بورسیه وزارت متبوع و سازمان های دیگر نیستند (به غیر از دانشگاه های شهریه پرداز و آزاد اسلامی) به میزان یک برابر تحصیل تعهد محضری اخذ می شود.

مستخدمان رسمی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و مؤسسات تابعه و دانشگاهها و دانشکده های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی کشور، تعهدات خاص استخدامی به واحدهای مربوطه خواهند سپرد.

مستخدمان رسمی سایر وزارتخانهها، مؤسسات و شرکتهای دولتی و وابسته به دولت، چنانچه هزینه های تحصیلی ایشان توسط دستگاه مربوطه تقبل و به دانشگاه پذیرنده دانشجو پرداخت شود، از سپردن تعهد عام معاف خواهند بود.

مهلت تکمیل ظرفیت برای آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) از چهارشنبه ۲۶ مهر ۹۶ آغاز شد و شنبه ۲۹ مهرماه ۹۶ پایان پذیرفت.

دکتر محمدحسین پورکاظمی رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی پیش از این در گفتگو با خبرنگار مهر یادآور شده بود: حدود ۵۰۰ نفر در مرحله تکمیل ظرفیت آزمون دکتری تخصصی گروه علوم پزشکی ثبت نام کردند و ظرفیت پذیرش در این مرحله ۹۲ نفر بود.

آزمون دکتری تخصصی (Ph.D) و دکتری پژوهشی رشته های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی، داروسازی و دندانپزشکی سال ۱۳۹۶ (دوره های روزانه، شهریه پرداز، دانشگاه آزاد اسلامی و بورس تحصیلی برای رشته های اخلاق پزشکی و آموزش پزشکی) ۴ خرداد ۹۶ برگزار شده است.

علوم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دکتری تخصصی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۳۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار

          به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد روز یکشنبه در نشست خبری با حضور خبرنگاران گفت: بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی در وسعت سه هزار متر مربع شامل تختهای بستری، بخش سوختگی و ناباروری در حال احداث است.   دکتر رضا احمدی افزود: برای تکمیل این بخش تخصصی در سال گذشته ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز بود که با وجود پیگیری های مستمر ۲۵۰ میلیارد ریال تخصیص یافت.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد گفت: با احتساب تورم و نرخ روز اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، اکنون به یک هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال افزایش پیدا کرد.   دکتر احمدی ادامه داد: بخش تخصصی بیمارستان گناباد در ابتدا فقط در قالب بخش سوختگی شروع شد که در ادامه با افزوده شدن وسعت و بخشهای لازم به بخش تخصصی تبدیل و هم اکنون با پیشرفت فیزیکی ۵۰ درصدی در حال ساخت است.   وی افزود: اعتبار مورد نیاز برای تکمیل بخش آنژیوگرافی بیمارستان علامه بهلول گنابادی را هم ۴۰ میلیارد ریال است.   رئیس دانشگاه علوم پزشکی گناباد تعداد زوجهای نابارور شهرستانهای تابعه این دانشگاه (گناباد و بجستان) را ۸۰۰ نفر برشمرد و گفت: تجهیزات لازم برای مرکز ناباروری این دانشگاه تامین و خدمات بهداشتی و درمانی لازم به زوجهای نابارور در این مرکز ارایه می شود.   دکتر احمدی افزود: ۹۲ هزار نفر از افراد بالای ۱۸ سال در شهرستانهای گناباد و بجستان در سال گذشته از خدمات طرح ملی غربالگری سلامت برخوردار شدند که از این تعداد ۱۷ هزار نفر فشار خون بالا، هفت هزار و ۵۳ نفر مبتلا به دیابت و ۵۳۶ نفر نیازمند سایر خدمات درمانی بودند.   او گفت: ۵۰ هزار نفر در شهرستانها گناباد و بجستان هم اکنون از خدمات سلامت خانواده برخوردار هستند و هر سه هزار نفر زیر پوشش یک پایگاه بهداشتی و درمانی قرار دارند و به طور مستمر سلامت این افراد رصد می شود.   بیمارستان ۳۲۰ تختخوابی علامه بهلول گنابادی با وسعت ۲۳ هزار و ۸۳۵ متر مربع شامل بیمارستان شامل بخشهای جراحی، اطفال، داخلی، زایشگاه، مامایی، اتاقهای عمل، همو دیالیز، داروخانه، NICU ، CCU، ICU و بخشهای پاراکلینیک شامل آزمایشگاه مرکزی، رادیولوژی دیجیتال، «ماموگرافی»، سونوگرافی، «فلوروسکپی»، سی.تی.اسکن و ام.آر.آی است.   شهرستان گناباد در فاصله ۲۸۷ کیلومتری جنوب مشهد و جنوب خراسان رضوی قرار دارد.

دیگر خبرها

  • اخذمجوز پذیرش دانشجوی مقطع دکتری تخصصی رشته مهندسی آب-آبیاری و زهکشی
  • فردا، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • خوابگاه دانشجویان بین الملل دانشگاه علوم پزشکی مشهد در مرحله تکمیل
  • راه اندازی دکتری رشته شیمی آلی در دانشگاه مراغه
  • افتتاح سرای دانشجویی دخترانه با ظرفیت ۲۵۰ دانشجو
  • شمار پزشکان متخصص در شهرستان‌های همدان افزایش یافت
  • تعیین ظرفیت پذیرش در آزمون دکتری تخصصی رشته های داروسازی
  • تکمیل بیمارستان بهلول گناباد نیازمند هزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار
  • خطر خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی
  • بحران خالی ماندن ظرفیت دستیاری برخی رشته‌های تخصصی