Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-28@16:13:14 GMT

قاتل پسر دایی در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۳۲۵۳

قاتل پسر دایی در یک قدمی چوبه دار قرار گرفت

حکم قصاص پسرجوان که در مشاجره‌ای خونین، پسردایی‌اش را به قتل رسانده بود ازسوی قضات دیوانعالی کشورتأیید شد وعامل قتل دریک قدمی طناب دار قرار گرفت.

ایران آنلاین /قاتل درآخرین جلسه دادگاه با اظهار ندامت و پشیمانی گفت: «قبول دارم که مرتکب جنایت بزرگ وجبران‌ناپذیری شده‌ام اما هرگز نمی‌خواستم پسردایی‌ام را که از کودکی با هم بزرگ شده بودیم به قتل برسانم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اما افسوس که یک لحظه خشم، جنون و عصبانیت، زندگی ما را به باد داد.من خودم را مستحق مرگ می‌دانم و از دایی و زن دایی‌ام شرمسارم.ولی امیدوارم به خاطر خدا به جوانی‌ام رحم کنند ومرا ببخشند.»

به گزارش خبرنگار حوادث «ایران»، دراین جنایت که عصر پنجم تیر سال 93 در کمالشهر کرج اتفاق افتاد پسر 23 ساله‌ای کشته شد.ساعاتی بعد هم فرامرز، باهمراهی پدر و مادرش خود را به پلیس معرفی کرد.فرامرز 20 ساله، در بازجویی گفت: «امروزصبح همراه دوستم به مغازه‌ای رفته بودم که پسردایی‌ام شاهین از راه رسید. چون با دوست من بر سر موضوعی اختلاف داشت، با هم درگیر شدند و من هم به حمایت از دوستم میانجیگری کردم. پسردایی‌ام به من گفت که بعداً به حساب من هم می‌رسد و... بعدازظهر پسردایی‌ام به خانه ما آمد و با صدای بلند از داخل کوچه با توهین وفحاشی مرا تحریک کرد. تا اینکه چاقویی از داخل آشپزخانه برداشتم و گفتم اگر خواست مرا با چاقو بزند از خودم دفاع کنم، چون می‌دانستم او چاقو با خودش دارد.
وقتی بیرون رفتم او بسرعت به من حمله کرد تا اینکه یک لحظه از وی جدا شدم و چاقویی را که همراه داشتم درآوردم و به او ضرباتی زدم و...
پس ازاین اعتراف وصدورکیفرخواست متهم در شعبه یکم دادگاه کیفری استان البرز به ریاست قاضی رنجبر محاکمه شد و با توجه به درخواست پدر و مادر مقتول، قضات دادگاه او را به قصاص محکوم کردند که این حکم ازسوی قضات دیوانعالی کشور تأیید شد.


عامل قتل: پشیمانم!
متهم که حالا23 ساله شده است گفت: من مستحق مرگم و این روزها مرگ را هر روز هزاران بار تجربه می‌کنم... چه بگویم که شرمنده‌ام و خجالت زده... دایی‌ام حق دارد که طناب دار را دور گردنم بیندازد. من شرمنده زن دایی‌ام هم هستم و امیدوارم به خاطر جوانی‌ام مرا ببخشند اما اگرهم نبخشیدند هم حق دارند و حلالم کنند... به هرحال پشیمانم و اگر در آن لحظات چاقو به دستم نبود هرگز این اتفاق نمی‌افتاد.
چند کلاس درس خوانده ای؟ دیپلم دارم...
اگه از قصاص نجات پیدا کنی چه برنامه‌ای برای زندگی داری؟ اگر اعدام نشوم تمام عمرم می‌خواهم غلام دایی و زن دایی‌ام باشم. در این مدت پدر و مادرم را بسیار رنج داده‌ام و الان تازه فهمیده‌ام که آنها را چقدر دوست دارم.امیدوارم خدا هم به من رحم کند و.../ ایران 
 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۳۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دو موتورسوار که در حالت طبیعی نبودند به جوان حمله‌ور شده و با چاقو به گردن او ضربه می‌زنند. متهمان دستگیر شده و این جوان هم در بیمارستان بستری است. چاقو به شریان‌های اصلی برخورد نکرده است.

 

منبع: رکنا

tags # اخبار حوادث سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • جنجال عجیب پیرامون مدال اهدایی به علی دایی!
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • صدای دایی و مهدوی‌کیا خیلی زود از سکه افتاد!
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار
  • سحرگاه متفاوت یک زن و ۴ مرد پای چوبه دار| دو نفر از پای چوبه دار به زندان برگشتند و سه نفر دیگر...
  • ستاره تیم ملی در یک قدمی آقای گلی جام ملت‌ها