Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حادثه رانندگی در محور نیشابور به مشهد یک کودک 7 ساله جان باخت

 به گزارش خبر گزاری صدا و سیما،مرکز خراسان رضوی،جانشین فرمانده پلیس راه خراسان رضوی گفت: این حادثه دیشب در کیلومتر 7  محور نیشابوربه مشهد  و بر اثر واژگونی  یک دستگاه خودروی پژو پارس رخ داد.

سرهنگ احسان بخش افزود:در این حادثه راننده 18 ساله خودرو که گواهینامه نیز ندارد مجروح و روانه بیمارستان شد و یک کودک 7 ساله نیز در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بی توجهی راننده خودرو به جلو را علت وقوع این حادثه اعلام کرد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۳۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای نیشابور گفت: تابلو اطلاعاتی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در محور کمربندی نیشابور نصب شد.
مجید مفیدی‌فر افزود:در راستای رفع نقطه حادثه‌خیز در محور کمربندی خروجی شهرستان فیروزه و قوچان تابلوی بالاسری و پرچمی با اعتبار بالغ بر یک میلیارد تومان در این نقطه نصب شد.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای نیشابورگفت: نصب تابلو و علائم ایمنی در راستای افزایش ضریب ایمنی راه‌ها و ارتقا ایمنی جاده‌های ارتباطی و نیز کاهش تصادفات جاده‌ای تاثیر بسزایی دارد.
وی افزود: سال گذشته با هدف صرفه جویی بیشتر و با کمک راهداران بیش از ۶۰۰ عدد از انواع تابلو‌های فرسوده که در اثر برخورد وسائل نقلیه با آنها بوده، در شهرستان بازسازی، رنگ‌آمیزی و در محور‌های مواصلاتی نصب شد.
مفیدی‌فر با بیان اینکه نصب تابلو‌های و علائم ترافیکی از اهمیت بالایی برخوردار است، گفت: این علائم شامل تابلو‌های اخطاری، اطلاعاتی، مسیر نما و انتظامی است.

دیگر خبرها

  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف زنجیره ای در محور فسا - داراب
  • ۸ کشته و مصدوم در تصادف محور فسا - داراب
  • یک کشته در برخورد تریلر با پراید در جاده نیشابور -فریمان
  • توقیف ۱۱۵ دستگاه خودرو حادثه‌ ساز در خراسان رضوی
  • ۸ مصدوم در تصادف دو خودرو با شتر در محور طبس
  • ۷ کشته و ۲۰ مجروح در مسابقات اتومبیلرانی| یک کودک در میان کشته‌ها بود
  • یک کشته و ۳ مجروح در واژگونی پراید
  • کودک ۶ ساله در تصادف موتور و پیکان در برخوار جان باخت
  • رفع نقطه حادثه‌خیز جاده‌ای در نیشابور
  • سلامت خانواده؛ محور برنامه های هفته سلامت در خراسان رضوی