Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@05:07:24 GMT

تولید موبایل کاتالوگ صنایع دستی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۴۸۳۶

تولید موبایل کاتالوگ صنایع دستی در لرستان

سرپرست معاونت صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی لرستان از تولید موبایل کاتالوگ صنایع دستی در استان خبر داد

افشین باباحسینی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: هم اکنون این نرم‌افزار آماده بوده و در حال بهره‌برداری است که علاقه‌مندان به صنایع دستی می‌توانند از آن برای به دست آوردن اطلاعات لازم در مورد رشته‌های صنایع دستی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امسال عکاسی صنعتی از تمامی کارگاه‌های صنایع دستی استان در راستای مستندسازی این هنر انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: طی شش ماهه سال جاری 5000 قطعه انواع اقلام مصنوعات چوبی، قلم‌زنی، چرم‌دوزی و... در استان تولید شده است. لرستان از گذشته‌های دور به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص و نیاز اهالی، محلی برای تولید انواع صنایع دستی بوده است.

باباحسینی، لرستان را استانی با قابلیت‌های قوی هنری دانست و افزود: این استان در زمینه هنری و دستی قابلیت‌های خود را جلوه‌گر ساخته و کارهای قابل اعتنایی توسط صنعتگران تولید شده است.
وی یادآور شد: در راستای توسعه، ترویج و فعالیت در بعد حمایتی از هنرمندان صنایع دستی و صنعتگران استان برحسب وظیفه سازمانی خود از هیچ کوششی فروگذار نیستیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، دبیر برگزاری نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته شهرستان زابل گفت: این نمایشگاه به مدت شش روز در دانشگاه زابل دایر است.
مهین جاودان افزود: این نمایشگاه تا ۱۴ اردیبهشت ماه  با هدف معرفی و بازاریابی ظرفیت‌های تولیدی و کارگاهی هنرمندان فعال صنایع‌دستی در محل سایت قدیم دانشگاه زابل دایر است. 

وی ادامه داد: به مناسبت هفته کار و کارگر و کارآفرینی و هفته معلم، این نمایشگاه با همکاری دانشگاه زابل، مرکز نوآوری، بخشداری کرباسک و میراث‌فرهنگی دایر شده است.

دیگر خبرها

  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • اجرای برنامه‌های راهبردی برای دو زنجیره مهم مازندران
  • لزوم برندسازی محصولات برای جلوگیری از خام فروشی در مازندران
  • جشنواره صنایع دستی از دستاوردهای هنرمندان کشور
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم
  • میمند فارس شهر ملی شیشه‌گری شود
  • دژکرد اقلید شهر ملی کیسه‌بافی می‌شود
  • گردشگری، مردمی‌ترین سهم ما در اقتصاد است
  • MEC چیست و از کی در ایران است؟