Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-03@00:19:40 GMT

بازی EA Sports UFC 3 رسما معرفی شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۵۹۸۵

بازی EA Sports UFC 3 رسما معرفی شد

به گزارش بولتن نیوز، «هنرهای رزمی ترکیبی» یک ورزش رزمی کامل است که مبارزان در آن می‌توانند از ضربات مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند و در سال‌های اخیر طرفداران بسیاری پیدا کرده است. حال و مطابق جدیدترین اخبار بازی، بخش ورزشی کمپانی الکترونیک آرتز یعنی EA Sports از بازی EA Sports UFC 3 به طور رسمی رونمایی کرده است تا باری دیگر یکی از واقعی‌ترین و جذاب‌ترین تجربه‌های مبارزات آزاد را برای بازیکنان فراهم سازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علاوه بر این، کمپانی الکترونیک آرتز تریلر جدیدی از بازی EA Sports UFC 3 منتشر کرده که بسیار هیجان‌انگیز و جذاب است و بازیکنان را برای بازگشت به اکتاگون (رینگ مخصوص مسابقه) آماده می‌سازد و برای تماشای آن می‌توان به منبع خبر مراجعه کرد. تصویر کانر مک گرگور، ستاره‌ی هنرهای رزمی ترکیبی روی جلد این نسخه از بازی نقش خواهد بست و این بازی یک نسخه Champions Edition خواهد داشت که شامل چندین بسته‌ی پریمیوم و موارد دیگر می‌شود و با تهیه‌ی آن می‌توان سه روز زودتر از تاریخ انتشار رسمی به تجربه‌ی بازی پرداخت.

بازی UFC 3 در تاریخ سیزدهم بهمن‌ماه (۲ فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی) برای پلتفرم‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. شما می‌توانید نظرات خود را در خصوص این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۵۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز (چهارشنبه، 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی‌منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رأی از 48 رأی مأخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رأی کسب کرد.

دیگر خبرها

  • مالک جدید استقلال، رسما پرونده مدیریت این باشگاه را بست | تصمیم نهایی گرفته شد
  • تمرینات یاسین چوکو، بادیگارد لیونل مسی و متخصص هنرهای رزمی و دفاع شخصی / فیلم
  • عضو هیئت مدیره باشگاه استقلال: خطیر رسماً از مدیرعاملی برکنار شد
  • فرمانده سپاه: رسما اعلام کردیم که می‌زنیم و همه می‌دانستند؛ این عملیات قابل تکرار است
  • انجمن واردکنندگان برنج : چرا برنامه دولت برای تخصیص ارز برنج رسما اعلام نمی‌شود؟
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • ببینید | استفاده از پهپاد رزمی مهاجر در استان فارس؛ علت چیست؟
  • هاشمی‌منش رئیس جدید کونگ‌فو و هنرهای رزمی
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • مبارزه بوکس مایک تایسون با جیک پل رسما کلید خورد