Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-18@22:51:39 GMT

راهنمای سفر به اینترلاکن، سوئیس (+عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۶۱۹۱

راهنمای سفر به اینترلاکن، سوئیس (+عکس)

پول‌نیوز -اینترلاکن، جزو مناطق شلوغ سوئیس نیست اما هزاران ماجراجویی شگفت‌انگیز در این منطقه، منتظر حضور شماست. اینترلاکن یک مقصد گردشگری عالی برای تفریحات و فعالیت‌های مرتبط با کوهستان است. چشم‌اندازهای زیبای طبیعی و کافه‌های دنج و زیبای این شهر، باعث شده‌اند که اینترلاکن یکی از مقصدهای محبوب کوله‌گردها در فصل تابستان باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!





 البته سفر به اینترلاکن در فصل زمستان هم جذابیت خاصی دارد؛ کوه‌های پوشیده از برف و جاده‌های برفی و زیبا منتظر حضور شما هستند و می‌توانید در کافه‌های دنج و آرام، نوشیدنی‌های گرم بخورید و از دیدن مناظر زمستانی لذت ببرید.



وضعیت آب‌ و‌ هوا

آب و هوای این شهر ملایم است. بارندگی در اینترلاکن بسیار زیاد است و حتی در خشک‌ترین ماه‌های سال هم اتفاق می‌افتد. میانگین دمای هوا در اینترلاکن ۱۱/۴ درجه و میزان بارش سالانه ۱۱۷۵ میلی‌متر است.



بهترین زمان برای سفر

از ژوئن تا آگوست: بهترین زمان برای سفر به اینترلاکن در فصل تابستان است یعنی از ژوئن تا آگوست. دمای هوا در این فصل در محدوده‌ی ۱۸ تا ۲۰ درجه قرار دارد. این فصل بهترین زمان برای گشت و گذار، پیاده‌گردی در طبیعت، کوه‌ پیمایی و فعالیت‌های ماجراجویانه در طبیعت است. فستیوال مشهور ویلیام تل (William Tell) در ماه‌های جولای و آگوست برگزار می‌شود. در این مراسم ۲۵۰ نفر در لباس‌های سنتی قرون وسطایی، نمایشنامه‌ی معروف Schiller’s را اجرا می‌کنند. این مراسم هر سال از سال ۱۹۱۲ برگزار می‌شود.

از سپتامبر تا نوامبر: سپتامبر ماهی است که در آن جمعیت گردشگران روز به روز کمتر و روزها کوتاه‌تر می‌شوند. اما آب و هوا هم‌چنان ملایم و مطلوب است و می‌توانید از جاذبه‌های گردشگری با وجود جمعیت کمتر گردشگران لذت ببرید. همچنین می‌توانید مراحل برداشت انگور هم تماشا کنید.

از دسامبر تا مارس: زمستان‌های اینترلاکن سرد است و بسیاری از گردشگران از سفر به سوئیس در مدت زمان دسامبر تا مارس به خاطر همین سرمای هوا اجتناب می‌کنند. دمای هوا در این مدت به زیر صفر درجه می‌رسد.

 اما زمستان بهترین زمان برای سفر علاقه‌مندان به اسکی است که برای سفر به منطقه‌ی Jungfraujoch و لذت بردن از تفریحات زمستانی، این فصل را برای سفر به اینترلاکن انتخاب می‌کنند. با وجود تعداد کم گردشگران، به راحتی می‌توانید پرواز و هتل‌های ارزان پیدا کنید. بنابراین اگر برای سفر در زمستان برنامه‌ریزی می‌کنید، حتما لباس‌های پشمی و مناسب فصل سرما همراهتان ببرید.

از آوریل تا مه: این فصل زمانی است که آب و هوا روز به روز بهتر می‌شود. گل‌ها، مناظر طبیعی را زینت می‌دهند و مسیرهای پیاده‌روی و تله‌کابین‌ها باز می‌شوند. میانگین دمای هوا در این فصل بین ۷ تا ۱۷ درجه است. در این فصل احتمال بارندگی بسیار زیاد است بنابراین همراه بردن چتر، لباس‌های ضد آب و کفش پیاده‌روی مناسب را فراموش نکنید.

اینترلاکن شهر زیبایی است که در تمام طول سال جذابیت خاص خود را را دارد و همان طور که دیدید در همه‌ی ماه‌های سال می‌توانید برای سفر به این شهر دیدنی برنامه‌ریزی کنید.

هزینه‌های سفر
هزینه‌ی اقامت در هاستل

هزینه‌ی خوابگاه هاستل‌ها بین ۲۰ تا ۳۵ فرانک سوئیس (۷۰ هزار تا ۱۲۰ هزار تومان) برای خوابگاه‌های ۶ تخته است. همه‌ی هاستل‌ها وای فای و ملحفه‌ی رایگان دارند. دو هاستل معروف اینترلاکن که کوله‌گردها از آن استقبال می‌کنند هاستل‌های بالمرز (Balmers) و فانی فارم (Funny Farm) است. هاستل بالمرز یک اردوگاه هم دارد که از ماه مه تا سپتامبر باز است. این اردوگاه کافه، جکوزی و چادرهای ۶ نفره دارد و هزینه‌ی آنها نفری ۱۵ تا ۲۵ فرانک (۵۰ تا ۸۵ هزار تومان) است.

هزینه‌ی اقامت در هتل‌های ارزان

هزینه‌ی اقامت در اتاق‌های دوتخته در یک هتل دو ستاره در حدود شبی ۹۰ فرانک (۳۰۵ هزار تومان) است. در سایت Airbnb بیشتر اتاق‌های مشترک از ۵۰ فرانک (۱۷۰ هزار تومان) شروع می‌شوند و البته هزینه‌ی تعداد کمی از آنها از ۳۵ تا ۴۰ فرانک (۱۲۰ تا ۱۳۶ هزار تومان) شروع می‌شود. انتخاب دیگری که دارید، کرایه‌ی یک آپارتمان کامل است که شبی ۱۴۰ فرانک (۴۷۵ هزار تومان) هزینه دارد.

میانگین هزینه‌ی غذا

یک وعده شام در رستوران‌های نسبتا خوب ۲۵ فرانک (۸۵ هزار تومان) است. اگر می‌خواهید غذای محلی و ارزان بخورید، به میگروس (Migros) در کنار ایستگاه قطار سر بزنید. وعده‌های غذایی ارزان ۱۱ فرانک هزینه دارند. در رستوران و کافه‌ی هاستل بالمرز می‌توانید با ۱۴ فرانک (۴۸ هزار تومان) غذا بخورید. اگر تصمیم دارید خودتان آشپزی کنید، بین ۱۳۰ تا ۱۵۰ فرانک (۴۴۰ هزار تا ۵۱۰ هزار تومان) بابت خرید مواد غذایی مورد نیاز برای یک هفته باید هزینه کنید.

 این مواد شامل پاستا، سبزیجات، مرغ و سایر اقلام ضروری غذایی است. اگر بخواهید بیرون غذا بخورید و در عین حال، زیاد هم هزینه نکنید، میانگین هزینه‌ی غذای شما در روز ۴۵ فرانک (۱۵۰ هزار تومان) می‌شود و البته هیچ محدودیتی ندارد. کسانی که می‌خواهند خودشان آشپزی کنند و گاهی بیرون غذا بخورند، روزی ۲۰ فرانک (۷۰ هزار تومان) باید بپردازند.

هزینه‌ی وسایل حمل و نقل عمومی

اینترلاکن یک شهر کوچک است بنابراین هر جایی که بخواهید می‌توانید با پای پیاده یا با دوچرخه بروید و لازم نیست برای گشت و گذار در شهر هزینه کنید. با ۱۶ فرانک (۵۵ هزار تومان) برای مدت ۳ ساعت و با ۳۰ فرانک (۱۱۰ هزار تومان) برای یک روز کامل می‌توانید از سرویس کرایه‌ی دوچرخه‌ی دنیل فان رنتال (Daniel’s Fun Rental) دوچرخه کرایه کنید. از سرویس فلایینگ ویلز (Flying Wheels) هم می‌توانید با پرداخت ۲۵ فرانک (۸۵ هزار تومان) برای ۲ ساعت و ۴۰ فرانک (۱۳۵ هزار تومان) برای بیش از ۴ ساعت، دوچرخه کرایه کنید.

میانگین هزینه‌ی روزانه‌ی پیشنهادی: ۸۰ فرانک (۲۷۰ هزار تومان)

البته این هزینه‌ی پیشنهادی در شرایطی است که در هاستل اقامت کنید، کمتر بیرون غذا بخورید و بیشتر وعده‌های غذایی را خودتان بپزید و از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. با به کار بستن نکات زیر می‌توانید باز هم در این هزینه صرفه‌جویی کنید اما اگر بخواهید اقامت‌گاه بهتری انتخاب کنید و سفر لوکس‌تری داشته باشید، این هزینه به مقدار قابل توجهی افزایش می‌یابد.

صرفه‌جویی در هزینه‌ها

در فصل تابستان سفر کنید

در فصل تابستان، فعالیت‌های تفریحی رایگانی در اینترلاکن وجود دارد که می‌توانید از آنها لذت ببرید. پیاده‌روی در طبیعت، کوه نوردی، دو، شنا، گشت و گذار در دریاچه‌ها و هزاران جاذبه‌ی رایگان دیگر در فصل تابستان منتظر حضور گردشگران است. در مجموع سوئیس یک مقصد گردشگری گران است اما اگر در تابستان به اینترلاکن سفر کنید، برای بسیاری از جاذبه‌های لازم نیست هزینه‌ای بپردازید و از آنجایی که این شهر بسیار کوچک است، همه جا می‌توانید با پای پیاده بروید.

استفاده از سرویس کوچ سرفینگ

این سرویس برای مسافران این امکان را فراهم می‌کند که رایگان در منزل یکی از اهالی اقامت کنند. با این کار می‌توانید هزینه‌های سفرتان را به میزان قابل توجهی کاهش دهید. از آنجایی که گردشگران زیادی از این روش استفاده می‌کنند، برای اینکه در اینترلاکن یک میزبان پیدا کنید باید از مدت‌ها قبل درخواست خود را بفرستید.

خودتان آشپزی کنید

رستوران‌هایی که سرویس میز دارند به ازای هر وعده برای هر نفر ۴۰ فرانک هزینه دارند. غذا خوردن در رستوران‌های سوئیس بسیار پرهزینه است بنابراین بهترین کار این است که مواد غذایی مورد نیازتان را بخرید و خودتان آشپزی کنید. هزینه‌ی خرید مواد غذایی برای یک هفته بین ۷۵ تا ۱۰۰ فرانک است. این مواد شامل نان، پاستا، برنج، تخم مرغ، سبزیجات، پنیر، محصولات پروتئینی برای ساندویچ و مقداری میوه است.

از وعده‌های ویژه‌ی ناهار استفاده کنید

اگر می‌خواهید بیرون غذا بخورید، این کار را به وعده‌ی ناهار موکول کنید. این وعده‌ها هم ارزان‌تر هستند و هم می‌توانید به اندازه‌ای غذا بخورید که یک شام سبک‌تر و ارزان‌تر داشته باشید.

دوچرخه کرایه کنید

در حوالی بیشتر اقامتگاه‌ها می‌توانید ایستگاه‌های کرایه‌ی دوچرخه پیدا کنید. اینترلاکن شهری بسیار کوچک است و ترافیک کمی دارد. اگر روی زمین برف نباشد، بهترین راه برای گشت و گذار در شهر استفاده از دوچرخه است.

بطری آب یا قمقمه همراه داشته باشید

هر بطری آب بین ۲ تا ۴ فرانک هزینه دارد. در پایان سفر متوجه می‌شوید که مبلغ زیادی را بابت خرید آب هزینه کرده‌اید. بنابراین یک بطری یا قمقمه همراه ببرید و آن را از شیر پر کنید تا لازم نباشد که دائم آب بخرید.

از تورهای پیاده‌روی رایگان استفاده کنید

در ماه‌های گرم‌تر سال، تورهای پیاده‌روی رایگان در اینترلاکن برگزار می‌شود که بهترین فرصت برای آشنایی با شهر و زندگی اهالی آن است. در این تورها، یک راهنمای محلی شما را همراهی می کند. برای اینکه با گنجینه‌های پنهان گردشگری شهر و تاریخچه‌ی آن آشنا شوید، از این تورهای پیاده‌روی رایگان استفاده کنید.

جاذبه‌های گردشگری

اگر می‌خواهید بهترین چشم‌اندازهای طبیعی سوئیس را تماشا کنید و از آرامش گردشگاه‌های زیبای کنار دریاچه لذت ببرید، بهترین مقصد، اینترلاکن است. در این منطقه، جاذبه‌های گردشگری در اطراف شما پراکنده شده‌اند و هر گوشه که نگاه کنید، یکی از شگفتی‌های طبیعت توجه شما را جلب می‌کند. با قایق می‌توانید از طریق دریاچه‌هایی که در دو طرف شهر واقع شده‌اند، به نواحی اطراف و قله‌های سربه‌فلک‌کشیده‌ی سوئیس سفر کنید.

اینترلاکن یکی از قدیمی‌ترین، مشهورترین و محبوب‌ترین مقصدهای گردشگری تابستانی در سوئیس است. اولین بازدیدکنندگان اینترلاکن در قرن هفدهم به این منطقه رسیدند. با ورود راه آهن، وسایل حمل و نقل عمومی گسترش پیدا کردند. تورهای قایق‌سواری و اخیرا بزرگراه‌ها، از دیگر وسایل حمل و نقل عمومی هستند که این شهر تفریحی را به مناطق مختلف متصل می‌کنند.

علاوه بر پیاده‌روی و کوه نوردی، هزاران فعالیت تفریحی دیگر در اینترلاکن برای گردشگران وجود دارد. استخرهای شنا، زمین‌های گلف، امکانات موج سواری، قایق‌رانی، چتربازی، تنیس و اسب سواری تنها گوشه‌ای از جاذبه‌ها و فعالیتهای تفریحی این شهر است. در ادامه با تعدادی از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری اینترلاکن آشنا می‌شویم.




منبع:کجارو

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)



منبع:پیج tabib_nokte

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: خواص شگفت‌انگیز آب برنج برای پوست و مو (فیلم) آموزش یوگای صورت برای جوان سازی پوست (فیلم)

دیگر خبرها

  • راهنمای سفر لحظه آخری به استانبول
  • کتاب یک دختر بدون ملیت چگونه جهانی شد؟
  • راهنمای خرید مانیتور ال جی و سامسونگ
  • گل فرانک ریبری به رئال مادرید (لیگ قهرمانان اروپا - 17 آوریل، 2012) / فیلم
  • راهنمای خرید لوازم خانگی ارزان
  • سوییس به معاهده آرتمیس پیوست
  • مقامات این کشور پیش از عملیاتِ ایران التماس می‌کردند | سفیر سوئیس به سپاه احضار شد!
  • مقامات یک کشور ۳ ساعت پیش از عملیات به ایران التماس می‌کردند که این کار انجام نشود | سفیر سوئیس به جای وزارت امور خارجه به سپاه احضار شد
  • راهنمای جامع پیگیری گذرنامه | استعلام شماره پاسپورت
  • رازهای داشتن پوست سری سالم: راهنمای کامل تمیز کردن پوست سر (فیلم)