Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین رضا افلاطونی روز یکشنبه افزود: این میزان اراضی کشاورزی تعیین تکلیف شده در 37 پلاک ثبتی استان قراردارد.
وی اظهار کرد: هم اکنون 91 پرونده و پلاک اراضی به وسعت 195هزار و 214 هکتار در سطح استان به این مدیریت برای تعیین تکلیف و و رفع تداخل ارجاع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


افلاطونی تصریح کرد: از این تعداد پلاک ارجاع شده 15 پلاک به مساحت 27 هزار و 139 هکتار در شهرستان آبیک ، 14پلاک به مساحت 20 هزار و 212 هکتار در البرز، 16 پلاک به مساحت 38 هزار و 20 هکتار در شهرستان البرز، 12پلاک به مساحت 38هزار و 415 هکتار در شهرستان بوئین زهرا، 15 پلاک به مساحت 29 هزار و 642 هکتار در شهرستان تاکستان و 19 پلاک به مساحت41 هزارو 784 در قزوین قرار دارد .
وی خاطر نشان کرد: از این تعداد پرونده ارجاع شده، در حال حاضر 37 پرونده بررسی شده که مساحت آن ها 60هزار و 809 هکتار می باشد.
افلاطونی خاطرنشان کرد:57 پرونده به مساحت 134هزار و 405 هکتار نیز در دست بررسی است.
وی همچنین گفت: برنامه ریزی شروع انجام رفع تداخلات در سطح شهرستان ها،عقد قراردادهای مشاوره مهندسی جهت انجام طرح ، تعریف استانداردهای تولید نقشه های مربوط به کارگروه های شهرستانی و کمیسیون استانی جهت مدیریت و یکپارچه سازی اطلاعات رقومی ، تعریف و تشکیل ساختار پایگاه اطلاعات توصیفی و مکانی طرح در محیط سیستم اطلاعات جغرافیائی GIS برای لایه های اطلاعاتی طرح در قالب استانی از فعالیت های فنی و اداری انجام شده در راستای رفع تداخلات اراضی کشاورزی قزوین بوده است.
استان قزوین دارای 489 هزار هکتار اراضی کشاورزی و 82 هزار بهره بردار است.
6104*3013
خبرنگار:ناصر نیلی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۳۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان

سرهنگ مسلم مویدی گفت: بر اساس تبصره دو ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به تعداد ۴ مورد به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی و تعداد ۷مورد حکم ماده ۳ به مساحت ۶ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی با حضور پرسنل یگان حفاظت امور اراضی، مدیر جهاد کشاورزی، نماینده دادستان، نیروی انتظامی و سایر عوامل مرتبط در شهرستان دورود به حالت اولیه بازگشت.

فرمانده یگان حفاظت امور اراضی استان لرستان تصریح کرد: اطلاع‌رسانی و برگزاری دوره‌های آموزشی و ترویجی در مورد قوانین مربوط به تغییر کاربری اراضی زراعی و باغ‌ها برای افزایش سطح آگاهی عمومی مردم از مهمترین اقدامات و اولویت‌های این یگان است.

سرهنگ مسلم مویدی در پایان ضمن تشکر از مدیریت جهادکشاورزی شهرستان دورود افزود: با توجه به اینکه طبق قانون تشخیص تغییر کاربری به عهده کمیسیون تبصره یک ماده یک هست مردم عزیز فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورند و قبل از هرگونه معامله حتماً از مدیریت امور اراضی استان و مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان‌ها استعلامات لازم را به عمل آورند و در صورت مشاهده هرگونه تغییر کاربری اراضی زراعی و باغی با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۱ سازمان امور اراضی کشور تماس بگیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • رفع تصرف ۱۲ هزار مترمربع از اراضی کشاورزی در لرستان
  • رفع تداخل ۱۱هزار و ۱۱۷هکتار از اراضی کشاورزی قزوین
  • رفع تداخل ۵ پلاک از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار از اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • یک هزار و ۱۱۷ هکتار اراضی استان قزوین رفع تداخل شد
  • آزادسازی ۱۰ هکتار از زمین های کشاورزی گرگان
  • ۳۹۵ هکتار اراضی کشاورزی در آذربایجان شرقی واگذار شد
  • صدور ۱۲۴۰ سند مالکیت زراعی در سال گذشته
  • ‍ ۱۱ هکتار از اراضی حریم منطقه ۲۰ تهران آزادسازی شد
  • شناسایی ۲۴۸ مورد تغییر کاربری غیرمجاز در اراضی کشاورزی اردبیل