Web Analytics Made Easy - Statcounter

آرمین هادی پور در جدیدترین رنکینگ فدراسیون جهانی تکواندو بهترین عنوان را در بین ورزشکاران ایرانی در اختیار دارد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فدراسیون تکواندو؛ فدراسیون جهانی تکواندو رده‌بندی جهانی ورزشکاران این رشته را در ماه "نوامبر" اعلام کرد که امتیازات این رنکینگ تا پایان مسابقات ماه "اکتبر" ۲۰۱۷ لحاظ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این رنکینگ امتیازات سال ۲۰۱۳ به طور کل از جدول رده‌بندی حذف و از امتیازات سال‌های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به ترتیب ۷۵ و ۵۰ درصد کسر شده است. همچنین با اعلام رنکینگ ماه جدید، ۲۵ درصد از امتیاز ماه مشابه سال قبل در سال ۲۰۱۶ کسر خواهد شد.
آرمین هادی‌پور در رنگینگ جدید فدراسیون جهانی، همچنان در رده دوم وزن ۵۴- کیلوگرم جدول قرار دارد، فرزان عاشورزاده در وزن ۵۸- کیلوگرم هم جایگاه خود را در رده سوم حفظ کرده است.
میرهاشم حسینی رده هشتم جدول وزن ۶۳- کیلوگرم را در اختیار دارد و ابوالفضل یعقوبی در رده پانزدهم وزن ۶۸- کیلوگرم قرار دارد.
همچنین مسعود حجی زواره نماینده وزن پنجم، رده پنجمی خود را در جدول فدراسیون جهانی حفظ کرده است، مهدی خدابخشی هم در جایگاه هشتم وزن ۸۰- کیلوگرم قرار دارد.
احمد محمدی در وزن ۸۷- کیلوگرم با کسب مدال طلای تورنمنت آزاد صربستان و سه پله صعود رده چهاردهم این وزن را به خود اختصاص داده است و سعید رجبی دیگر نماینده ایران در این وزن رده ۳۳ جدول را در اختیار دارد. سجاد مردانی نماینده سنگین وزن کشورمان هم (۸۷+ کیلوگرم) رده سوم جدول را حفظ کرده است. 
در گروه بانوان فاطمه مداحی در وزن ۴۶- کیلوگرم در رده ۴۲ قرار دارد، ناهید کیانی هوگوپوش وزن ۴۹- کیلوگرم کشورمان رده ۴۷ را در اختیار دارد و سودابه پورصادقی هم در رده ۷۱ جای گرفته است.
طیبه پارسا در وزن ۵۷- کیلوگرم در رده ۵۷ باقی ماند. کیمیا علیزاده تکواندوکار وزن ۶۲- کیلوگرم کشورمان هم که با توجه به مصدومیتش پس از رقابت‌ها جهانی در هیچ رویدادی حضور نداشته، رده پانزدهم این وزن را به خود اختصاص داده است. زهرا شجاعی در این وزن در جایگاه ۴۶ قرار دارد و پریسا جوادی هم رده ۴۸ جدول را به خود اختصاص داد.
زهرا پوراسماعیل تکواندوکار وزن ۷۳- کیلوگرم همچنان در جایگاه چهاردهم قرار دارد و اکرم خدابنده در وزن ۷۳+ کیلوگرم رده نوزدهم را به خود اختصاص داده است.


­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر

رقابت شانه به شانه آرتتا و پپ در صدر جدول و همچنین فرار تحسین برانگیز شان دایچ از منطقه سقوط؛ به نظر شما بهترین مربی ماه آوریل لیگ برتر چه کسی است؟

طرفداری | حساب رسمی لیگ برتر در X، اسامی نامزدهای کسب عنوان بهترین مربی ماه آوریل این تورنمنت را معرفی کرد. کاربران می‌توانند با مراجعه به سایت لیگ برتر، به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

اسامی نامزدها میکل آرتتا (آرسنال): ۶ بازی، ۵ پیروزی، ۱ شکست. تفاضل ۱۱+ شان دایچ (اورتون): ۶ بازی، ۴ پیروزی، ۱ تساوی، ۱ شکست. تفاضل ۰ پپ گواردیولا (منچسترسیتی): 5 بازی، ۵ پیروزی. تفاضل ۱۵+ جدول لیگ برتر انگلیس جدول لیگ برتر انگلیس

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • جدول فیلم‌ های امروز تلویزیون، شنبه ۱۵ اردیبهشت + ساعت پخش
  • صعود نوشاد عالمیان به جدول اصلی مسابقات عربستان
  • فنونی زاده: بازی پرسپولیس و سپاهان تحت الشعاع قضاوت داور بود
  • معرفی تیم‌های جام جهانی فوتسال/ تیم ملی ایران درمیان غول های دنیا
  • رقابت گواردیولا، آرتتا و شان دایچ بر سر کسب عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر
  • یک پله سقوط مقصودلو و طباطبایی در رنکینگ جهانی شطرنج
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • شروع خوب نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان
  • پیروزی بی دردسر نوشاد عالمیان در مسابقات عربستان