Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-04-27@23:40:52 GMT

«حب الحسین» میزبان سیاوش طهمورث می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۴۶۹۴۰

«حب الحسین» میزبان سیاوش طهمورث می‌شود

به گزارش بولتن نیوز، امشب 14 آبان در برنامه «حب الحسین»سیاوش طهمورث مهمان برنامه شده و با مجری برنامه به گفت‌وگو می پردازد.

برنامه «حب الحسین»هر شب ساعت 23:30 روی آنتن شبکه دو خواهد رفت و تکرار آن روز بعد ساعت 10:30 پخش خواهد شد.

حب الحسین برنامه ای گفتگو محور برای ایام محرم و صفر گروه خانواده شبکه دو است که کارگردان و مجری این برنامه حامد نگارش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این برنامه در ٣٥ قسمت ٢٥ دقیقه ای تولید شده است که پخش آن تا اربعین ادامه دارد.
تا به امروز شخصیتهای مطرح سینما و تلویزیون و ورزشکاران در برنامه حب الحسین شبکه دو از ارادتشان به امام حسین و تجربه های معنوی گفته اند.
عوامل اصلی این برنامه عبارت است از:کارگردان و مجری :حامد نگارش، تهیه کنندگان:پویان هدایتی و فاطمه کریمی، مدیر تولید و نویسنده :زهرا رحیمی.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۶۹۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود

مجتبی اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می‌شود، بیان کرد: این آئین در ۱۹ الی ۲۱ اردیبهشت در شهر امیریه از توابع شهرستان دامغان برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه اشاعه ترویج آداب سنت‌های ایران اسلامی و ایجاد شور و نشاط اجتماعی محور و هدف اصلی این برنامه است، افزود: گل غلتان در محل بنای تاریخی ارگ سپهسالار شهر امیریه به همت شهرداری و شورای شهر برگزار می‌شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی دامغان بیان کرد: در این جشنواره نوزادان زیر یکسال که اولین بهار زندگی شأن را پشت سر می‌گذرانند برای شادابی و طراوت میان گل‌های محمدی تطهیر و غلتانده می‌شوند.

اکبر پور با بیان اینکه در باور اهالی منطقه غلتاندن بدن نوزادان زیر یک سال، در میان برگ‌های گل محمدی باعث حفظ طراوت و شادابی و دور ماندن از بیماری‌های مختلف به ویژه آلرژی و حساسیت‌های فصلی می‌شود، تاکید کرد: برپایی نمایشگاه صنایع دستی، اجرای برنامه‌های فرهنگی و هنری، بازدید از گلستان‌های محمدی از دیگر برنامه‌ها خواهد بود

به‌گفته وی مراسم گل غلتان سال گذشته برای بیش‌از ۳۰۰ نوزاد برگزار شده بود همچنین این جشنواره در سال ۸۹ به شماره ۱۷۷ به عنوان نخستین اثر معنوی استان سمنان و دومین اثر معنوی کشور در فهرست آثار ملی کشور ثبت شده است.

به گزارش مهر، مردم دامغان عقیده دارند که با گل غلتان در نخستین بهار زندگی شأن نوزادان دیگر دچار حساسیت فصلی و بیماری نمی‌شوند.

کد خبر 6089729

دیگر خبرها

  • سیروس همتی مجری شبکه آموزش شد
  • بازگشت «خوش نمک» به تلویزیون با مجریان جدید
  • فصل جدید «خوش نمک» از قاب شبکه نسیم
  • سفربه تهران قدیم؛ اولین مجری برنامه‌های مهران مدیری سکته کرد (+عکس)
  • تغییر نام «مثبت آموزش» به «استودیو معلم»/ سیروس همتی مجری شد
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • امیریه دامغان میزبان پانزدهمین جشنواره گل غلتان نوزادان می شود
  • «برمودا» همه رازها را افشا می‌کند حتی راز آقای مجری!
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • سپیدپوشان ملوان میزبان نارنجی پوشان سایپا