Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین‌نیوز | 

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم گفت: جلسه بررسی مشکلات راه های روستایی بخش جلگه شوقان برگزار شد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی استان خراسان شمالی، راضیه اربابی اظهار کرد : این جلسه در محل بخشداری شهر شوقان و با حضور جناب آقای ارجمند بخشدار این شهر و دیگر اعضا برگزار گردید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم اربابی عنوان کرد:در این جلسه در خصوص بررسی مشکلات راه روستایی بخش جلگه شوقان و میدان ورودی شوقان بحث و تبادل نظر انجام شد که لازم است از بخشدار شهر شوقان نیز بابت میزبانی ، تعامل و هماهنگی در برگزار ی  این جلسه تقدیر و تشکر نمود.

وی تصریح کرد: مقرر شد اصلاحات آب نمای روستای گرمک صورت بگیرد و همچنین تابلوهای مسیر دوبرجه –شوقان ظرف مدت 3 هفته نصب گردد و همچنین از دیگر مصوبات این جلسه بازگشایی تپه منتهی به پیچ در روستای بام ،انجام قیرپاشی لچکی رمپ های ورودی محور بام به جوشقان توسط اداره راه و شهرسازی ،پیگیری مطالعاعات و برآورد محور کلاته شور –قراجه رباط توسط اداره راه و شهرسازی بود.

وی گفت: ضمنا مقرر شد در صورت تامین اعتبار ،برآورد مطالعات و ساخت محورهای روستایی جغدی و چپه توسط اداره راه و شهرسازی انجام گیرد.

رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان جاجرم بیان کرد: بعد از پایان جلسه شوقان از بخشداری سنخواست نیز بازدید به عمل آمد و مشکلات راه های روستایی بخش سنخواست نیز با حضور  بخشدار محترم سنخواست جناب آقای غضنفری و مهندس داودی ناظر راه های روستایی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی و سروان یزدانی فرمانده پلیس راه جاجرم بررسی گردید.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۷۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان در آئین تکریم و معارفه معاونت‌های مسکن و ساختمان و توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه ۲۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در استان زنجان در دست ساخت است، گفت: اجرای این تعداد واحد مسکونی با این حجم بالا تلاش مضاعفی می‌خواهد.

وی بر لزوم وفاق و همدلی بین کارکنان تاکید و با بیان اینکه در این شرایط کاری سخت و حساس، برنامه‌ها و کارها با همدلی جلو می‌رود، افزود: فشاری که شرایط اقتصادی به اقشار مختلف جامعه وارد می‌کند، آثار آن در اداره‌کل راه و شهرسازی استان در فرآیند اجرای طرح نهضت ملی مسکن بسیار مشهود است.

این مسؤول ادامه داد: باید همه دست به دست هم داده و در این روزهای حساس، پروژه‌های نهضت ملی مسکن را به خوبی اجرا کنیم.

قزوینیان تاکید کرد: علی‌رغم محدودیت‌های اعتباری و پرداختی، کارکنان این اداره‌کل با جان و دل کار می‌کنند که این موضوع بسیار ارزشمند بوده و در این میان باید با کم‌ترین هزینه بیشترین راندمان کاری را داشته باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، تکریم ارباب رجوع را یکی از اساسی‌ترین مؤلفه‌های مهم در نظام اداری عنوان کرد و افزود: باید با صبر و حوصله تکریم ارباب رجوع در دستور کار قرار گیرد.

قزوینیان خاطرنشان کرد: پیگیری امور یکی از اصولی است که در کنار کیفیت و کمیت باید مورد تاکید همه کارکنان اداره‌کل راه و شهرسازی استان باشد.

در این مراسم از خدمات چندین ساله سعید شاهین فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان تقدیر و محسن محرمی یگانه هم به عنوان سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل منصوب شد.

کد خبر 6087314

دیگر خبرها

  • «صادقانی» سرپرست اداره کل طرح‌های توسعه شهری و منطقه‌ای شهرداری اصفهان شد
  • ۲۰ هزار واحد مسکونی در استان زنجان ساخته می شود
  • حاجی دلیگانی: جلسه فوق‌العاده ارزی باید در صحن برگزار شود نه جداگانه
  • بررسی مشکلات ۶ طرح نیمه تمام در جلسه رفع موانع تولید
  • جلسه تحلیل و بررسی مسائل منطقه برگزار شد
  • بررسی مسائل و مشکلات محلات حاشیه نشین شهر یزد
  • بررسی مشکلات دو واحد تولیدی و معدنی استان یزد
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • ۴۳ هزار نفر در مسکن مهر صفادشت از خدمات عمومی بی‌بهره‌‌اند
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری