Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی؛  بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران این مسابقه عکاسی ویژه را با موضوعات حضور ادیان و دیگر مذاهب در پیاده روی اربعین، حضور کودکان و سالمندان، خدمت به زائران امام حسین (ع)، حضور در مراسم جاماندگان اربعین و هر موضوع دیگر مرتبط با اربعین اباعبدالله الحسین (ع) برگزار می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهلت ارسال عکس ها تا ۳۰ آبان ماه ۹۶ تعیین و علاقه مندان می توانند آثار خود را به شناسه های تلگرام این گروه دانشجویی ارسال کنند.

نمایش آثار دریافتی و نظرسنجی از آنها در کانال گروه فرهنگی هنری قاب بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی تهران انجام می شود.

برندگان مسابقه عکاسی اربعین حسینی (ع) به دو صورت بیشترین امتیاز توسط داوران و تعداد لایک بیشتر، تعیین و به برگزیدگان جوایزی اهدا خواهد شد.

همچنین کاروان زیارتی اربعین دانشجویان بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران به همت رابط بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیریت فرهنگی پردیس بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران عازم این سفر معنوی شدند.

این کاروان با حضور ۸۸ نفر از دانشجویان غیر ایرانی به سرپرستی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین موسوی، رابط بین‌الملل نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی تهران در قالب دو دستگاه اتوبوس به سمت مرز چذابه راهی شده اند.

علاوه بر کاروان دانشجویان بین‌المللی دانشگاه، کاروان زیارتی دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور ۱۴۰ تن از دانشجویان و استادان دانشگاه، برای مراسم اربعین سالار شهیدان، عازم کربلا شدند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، بیمارستان موقوفه دکتر افشین تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران در منطقه ۲۲ تهران از مناطق پر تراکم جمعیتی که فاقد بیمارستان عمومی دولتی است، ساخته خواهد شد و نخستین بیمارستان دولتی در این منطقه است که نیاز درمانی قشر زیادی از ساکنان غرب تهران را رفع خواهد کرد و به ارائه خدمات بهتر درمانی در یکی از مناطق پرتراکم تهران کمک می‌کند.

آغاز به کار ساخت این بیمارستان با تلاش و پیگیری دادستانی و رئیس دیوان عالی کشور آغاز شده است، برنامه ساخت این بیمارستان در بازه زمانی ۳۶ ماهه است. این بیمارستان در ۹ طبقه و ۲۷ هزار متر مربع زیربنا و دوطبقه پارکینگ به مساحت ۵ هزار متر مربع و ۱۱ هزار متر مربع فضای محیطی است.

دادستانی کل کشور، دیوان عالی کشور و دانشگاه علوم پزشکی ایران ساخت این بیمارستان را از محل موقوفه دکتر افشین و جلب مشارکت‌های مردمی در راستای شعار سال تولید با مشارکت مردم، انجام می‌دهد.

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه دانشجویی پنجاه واحدی پسرانه دانشگاه سمنان
  • افتتاح خوابگاه دانشجویی در سمنان با حضور وزیر علوم
  • نیاز به ۵۷ هزار تخت خوابگاهی در دانشگاه‌های علوم پزشکی
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • افتتاح پارک علم و فناوری دانشگاه علوم پزشکی سمنان با حضور وزیر بهداشت
  • سیزدهمین دوره جشنواره تیتر ۱۵ اردیبهشت ماه برگزار می شود
  • بازدید وزیر بهداشت از ساخت بیمارستان موقوفه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی ایران
  • اجتماع دانشگاهیان علوم پزشکی شهرکرد در حمایت از پاسخ کوبنده سپاه علیه اسرائبل
  • برگزاری نشست معاونین فرهنگی و دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به میزبانی قم