Web Analytics Made Easy - Statcounter

بجنورد-ایرنا- جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی از دستگیری یک باند کلاهبرداران حرفه‌ای با هفت میلیارد و 100 میلیون ریال کلاهبرداری در استان خبر داد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ حسین بدری گفت: در پی اعلام 11 مورد شکایت مبنی بر اینکه افرادی با ترفندهای مختلف از شهروندان کلاهبرداری کرده‌اند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه متهمان با ترفندهایی از قبیل جعل اسناد و امضاء اقدام به کلاهبرداری می‌کردند، تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات پلیسی و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، موفق به شناسایی محل اختفای کلاهبرداران شدند که در نهایت در یک عملیات ضربتی آنها را دستگیر کردند.
جانشین فرمانده انتظامی خراسان ‌شمالی خاطر نشان کرد: در این عملیات هفت متهم دستگیر که در بازجویی از آنها به یازده مورد کلاهبرداری به ارزش 7 میلیارد و 100 میلیون ریال اعتراف کردند که برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

* دستگیری باند سارقان حرفه ای با 28 فقره سرقت در بجنورد
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد نیز از دستگیری باند 11 نفره سارقان حرفه ای با 28 فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.
سرهنگ علی پاکدل گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت در بجنورد، اکیپی از ماموران پلیس آگاهی استان موضوع را با جدیت در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: مأموران با انجام یکسری اقدامات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی و دستگیری 11 سارق حرفه ای که در زمینه سرقت فعالیت داشتند، شدند.
وی با بیان اینکه متهمان در بازجویی ها به 28 فقره سرقت اعتراف کردند، بیان داشت: سرقت از منزل، اماکن خصوصی، مغازه، داخل خودرو، دوچرخه، موتور سیکلت، خودرو و سایر از جمله این سرقت ها بود.
سرهنگ پاکدل با اشاره به اینکه تعدادی از اموال مسروقه کشف شده به مالباختگان تحویل داده شد، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان بجنورد از شهروندان خواست ضمن رعایت نکات امنیتی منزل، خودرو و محل کسب خود را به تجهیزات امنیتی مجهز کنند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک مراتب را از طریق مرکز فوریت های پلیس 110 اطلاع دهند.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی ???? @IRNABOJNURD پیگیری کنید.
7185 / 6042 خبرنگار: کبری علی آبادی** انتشاردهنده: سیدحسین قدسی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۸۹۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از دستگیری اعضای باند ۴ نفره‌ای که اقدام به ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان کرده بودند، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، حسین ترکیان اظهار کرد: در پی وقوع ۲ فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات مشخص شد سارقان با در دست داشتن یک قبضه کلت کمری و سلاح سرد به یک کارگاه صنعتی وارد می‌شوند و با تهدید کارگران حاضر در محل اقدام به سرقت حدود ۲۰۰ میلیون تومان وجه نقد و ۵ عدد تلفن همراه می‌کنند و از محل متواری می‌شوند، همچنین در یک فقره سرقت دیگر عابر پیاده‌ای را تهدید می‌کنند و وجوه نقد و تلفن همراه وی را به سرقت می‌برند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان ادامه داد: کارآگاهان با تحقیقات گسترده تخصصی و انجام اقدامات هوشمندانه هویت و محل اختفای اعضای باندی ۴ نفره که مرتکب این اقدامات مجرمانه شده بودند را شناسایی و طی هماهنگی با مرجع قضائی در یک عملیات دقیق و ضربتی آنها را در مخفیگاه خود دستگیر کردند.

ترکیان ارزش اموال سرقتی توسط این باند را سه میلیارد ریال اعلام و تصریح کرد: سارقان دستگیر شده در تحقیقات اولیه به دو فقره سرقت مسلحانه در شهر اصفهان اقرار کردند و تحقیقات برای کشف سایر جرایم و سرقت‌های ارتکابی دیگر توسط اعضای این باند همچنان ادامه دارد.

کد خبر 747692

دیگر خبرها

  • انهدام باند سرقت مسلحانه در اصفهان
  • متلاشی شدن باند ۵ نفره سارقان موتورسیکلت و داخل خودرو در اندیمشک
  • دستگیری سارق حرفه‌ای سیم و کابل برق با ۳۰ فقره سرقت
  • انهدام باند سارقان احشام در دلیجان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • دستگیری متهمان به سرقت احشام در بردسکن
  • دستگیری سارق حرفه‌ای در کهگیلویه
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • کشف کلاهبرداری ۳۸ میلیاردی در بجنورد
  • دستگیری اعضاء باند حرفه‌ای کپی کارت‌های بانکی در محمودآباد