Web Analytics Made Easy - Statcounter

9 فرد متخلف، خارج از سامانه سماح برای اعزام زائران خراسان شمالی به کربلا اقدام می کردند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مدیر حج و زیارت خراسان شمالی از برخورد با 9آزادبر متخلف در این استان خبر داد. محمد باقر قاصری گفت: این افراد، خارج از سامانه سماح برای اعزام زائران اقدام می کردند. وی گفت: فهرستی از افراد متخلف تهیه و از سوی حج و زیارت به کمیته امنیتی و انتظامی ارسال و با آنان برخورد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر حج و زیارت خراسان شمالی افزود: 24 شرکت زیارتی در خراسان شمالی فعال است که زائران با مراجعه به آنها می توانند برای دریافت روادید و سفر به کربلا اقدام کنند. وی تعداد زائران ثبت نام کننده در سامانه سماح را هشت هزار و 866 نفر اعلام کرد و گفت: مدارک هشت هزار و 512 نفر برای صدور روادید به سفارتخانه تحویل شد که از این تعداد هشت هزار و 195 نفر ویزا دریافت کردند. مدیر حج و زیارت خراسان شمالی همچنین با اشاره به این که ثبت نام تا دو روز مانده به اربعین ادامه دارد، افزود: پارسال هفت هزار و 450 نفر برای اربعین ثبت نام کردند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۲۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر به بیان توضیحاتی درباره آخرین وضعیت بررسی پرونده سلامت جسمی زائران حج ۱۴۰۳ پرداخت و گفت: بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

به نقل از جمعیت هلال احمر، سید علی مرعشی گفت: از ۸۳ هزار زائری که در سامانه ثبت نام کرده اند سلامت جسمی ۷۳ هزار زائر تائید شده است.

وی در ادامه بیان کرد: پرونده ۴ هزار و ۴۰۰ زائر در دست بررسی است و ظرف یکی دو روز آینده تعیین تکلیف می‌شوند.

وی افزود: تا این لحظه فقط بررسی سلامت جسمانی و تشکیل پرونده برای ۵ هزار زائر باقی مانده؛ به عبارتی بررسی سلامت جسمی ۹۵ درصد از زائران به پایان رسیده است.

مرعشی در ادامه بیان کرد: پرونده هزار و ۱۳۰ زائر هم به کمیسیون پزشکی ارجاع شده که از این تعداد استطاعت جسمی ۲۸۲ زائر تائید شده و پرونده سایرین در حال بررسی است.

رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت گفت: بررسی کمیسیون‌های پزشکی حج و زیارت تا یکشنبه ۲ اردیبهشت ادامه دارد.

وی افزود: کمیسیون پزشکی زائران استان تهران دیروز سه شنبه ۲۸ فروردین و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین برای بررسی پرونده ۴۰۰ زائر در حال برگزاری است.

مرعشی در پایان درباره وضعیت آماده سازی محموله دارویی برای مراسم حج امسال گفت: دارو‌ها خریداری و بسته بندی شده است و منتظر صدور مجوز عربستان برای ارسال محموله هستیم.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی رفاه و تعاون

دیگر خبرها

  • اعزام ۱۱ کاروان حج تمتع از خراسان جنوبی
  • پرونده سلامت ۹۵ درصد از زائران حج تعیین تکلیف شد
  • ٨ اردیبهشت، موعد اعزام زائران کرماني به حج عمره
  • اعزام زائران حج تمتع مازندران در قالب ۳۲ کاروان
  • اعزام بیش از ۴۲۰۰ زائر مازندرانی به حج تمتع
  • افزایش ۳۲ درصدی اعزام زائران عتبات نسبت به سال گذشته
  • زائران کرمانی ۸ اردیبهشت به حج عمره اعزام می‌شوند
  • استطاعت جسمی بیش از ۶۵۰۰۰ زائر حج تمتع تأیید شد
  • اعزام بیش ۵ هزار عمره‌گزار به سرزمین وحی
  • اعزام بیش 5 هزار عمره گزار در ماه شوال به سرزمین وحی