Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، علیرضا کاظمی روز یکشنبه در جلسه دوره آموزشی نحوه فعالیت در سامانه تدارکات الکترونیکی در سنندج اظهار کرد: شفافیت معاملات اداری شامل مزایده، مناقصه، معاملات جزیی و متوسط از مهمترین دغدغه مدیران شهرداری است و بر این اساس ثبت سامانه این معاملات راهکاری مناسب برای شفاف سازی و جلوگیری از فساد اداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این راستا تمامی مدیران و کارشناسان مالی آموزش های لازم در زمینه نحوه ثبت این معاملات سامانه فرا خواهند گرفت.
سرپرست شهرداری سنندج ادامه داد: بر اساس قانون برنامه چهارم توسعه اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی و همچنین مصوبه هیات وزیران تمامی دستگاه ها موظف هستند معاملات خود را در سامانه تداراکات الکترونیکی دولت ثبت کنند.
به گفته وی در مواردی که معاملات بوسیله ترک تشریفات انجام می شود و به برگزاری مزایده و مناقصه نیازی نیست، قرارداد این معاملات نیز در سامانه تدارکات الکترونیکی دولت ثبت خواهد شد.
کاظمی در ادامه به اهداف این طرح اشاره کرد و گفت: تهیه بانک اطاعاتی جامع تامین کنندگان، دسترسی آسان به آمار و اطلاعات صحیح و به روز، توسعه عدالت و مبارزه با فساد اداری، ایجاد بازار رقابتی و توسعه تولیدات داخلی از جمله اهداف این کار است.
شهر سنندج مرکز استان کردستان با حدود 500 هزار نفر جمعیت با سه ناحیه شهرداری اداره می شود.
خبرنگار: افسانه گلباغی**انتشار: امید بهمنی
7348/6108

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: کارگران و خانواده‌های آن‌ها چشم به راه اقدامات شهرداری سنندج هستند و مشکل بیمه آن‌ها با وعده حل نمی‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، سالار علی ویسی امروز _سه‌شنبه چهارم اردیبهشت_ در جلسه بررسی مشکلات بیمه کارکنان و کارگران شهرداری که با حضور دستگاه‌های مسئول برگزار شد، اظهار کرد: کارگران شهرداری چشم به راه اقدامات مدیران شهرداری در خصوص ارائه راهکاری برای حل مشکلات قطعی بیمه و عقب ماندگی حق اولیه خود هستند.

وی افزود: در این راستا سه سال است که با سو مدیریت صورت گرفته در این حوزه بدهی ۲۳ میلیاردی شهرداری به سازمان تأمین اجتماعی به بیش از ۱۶۰ میلیارد افزایش یافته و تاکنون اقدام مؤثری جهت توقف افزایش و پرداخت بدهی صورت نگرفته است.

رئیس کمیسیون نظارت و ارزیابی شورای اسلامی شهر سنندج ادامه داد: اولین مشکل عدم اطلاع شهرداری از میزان دقیق بدهی و اختلاف محاسباتی بوده که با هم‌افزایی و بررسی‌های مجدد می‌توان اختلاف نظرها را با سازمان تأمین اجتماعی حل و فصل کرد.

علی ویسی تصریح کرد: بارها جلساتی با حضور اعضای شورای شهر در ساختمان شورا و دفتر مدیرکل سازمان تأمین اجتماعی برگزار و راهکارهایی مصوب و ارائه شده که بی‌نتیجه مانده است که از مدیران شهرداری خواستاریم برای آخرین بار کمیته‌ای با حضور کارشناسان شهرداری و سازمان تأمین اجتماعی تشکیل داده و طی یک ماه آینده نتیجه بررسی نهایی را برای اقدامات بعدی اعلام کنند.

کد خبر 747187

دیگر خبرها

  • بازدید رایگان از موزه های سنندج در روز سنه
  • آغاز مزایده عمومی اکتشافی و معدنی سازمان صمت آذربایجان غربی
  • تجارت الکترونیکی یکی از راهبردهای دولت سیزدهم است
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • انجام بیش از 36هزار و 500 استعلام بانک و دفتر خانه در سال 1402 توسط دفاتر پیشخوان دولت
  • سامانه خودنویس منطبق بر قانون تجارت الکترونیک است
  • مشکل بیمه کارگران شهرداری سنندج با وعده حل نمی‌شود
  • شناسه «یکتا» برای تمامی فعالان اقتصادی ضروری است
  • ثبت تمامی آگهی‌های انتشار در سکو‌های اینترنتی در سامانه املاک و اسکان الزامی شد
  • احداث بزرگترین پارکینگ مکانیزه کشور در اصفهان