Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرج - پیکر پاک و مطهر دو شهید دوران دفاع مقدس که به‌تازگی تفحص شده‌اند، در میان حزن و اندوه مردم ولایتمدار و شهیدپرور استان البرز تشییع شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار عباسعلی محمدیان پیش از ظهر امروز یکشنبه در مراسم تشییع پیکر دو شهید دوران دفاع مقدس که در کرج انجام شد، اظهار کرد: این شهدا از نیروهای ژاندارمری سابق هستند که در اواخر دوران هشت سال دفاع مقدس به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار محمدیان تأکید کرد: شهید «محمد شیر قاضی» و شهید «علی زارع کار» بیست و یکم تیرماه سال ۶۷ در منطقه «زبیدات» به شهادت رسیدند.

وی اضافه کرد: پیکر پاک شهید محمد شیر قاضی پس از تشییع در امامزاده طاهر(ع) کرج و پیکر مطهر شهید علی زارع کار نیز در روستای خور شهرستان ساوجبلاغ به خاک سپرده می‌شود.

فرمانده انتظامی استان البرز تأکید کرد: به‌تازگی ۵۴ شهید متعلق به ژاندارمری که در تک ناجوانمردانه دشمن در سال ۶۷ در منطقه زبیدات به شهادت رسیدند تفحص شده که از مجموع این شهدا دو شهید از استان البرز بوده است.

سردار محمدیان با اشاره به اینکه مقابل شهدا و انتقال آرمان‌های آن‌ها به نسل‌های آینده مسئول هستیم، گفت: باید فداکاری‌ها و ازجان‌گذشتگی‌های شهدا به نسل جوان امروز منتقل شود.

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با رشادت و ازجان‌گذشتگی اجازه ندادند ذره‌ای از خاک وطن به دست دشمن بیفتد، مقاومت آن‌ها الگویی است که باید به نسل آینده ارائه شود.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۴۹۹۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، ️ رزمنده مجاهد و سردار سرافراز سپاه اسلام، یادگار هشت سال دفاع مقدس، راوی جنگ و خادم الحسین حاج محمد (جمعلی) کیانی به جمع رفقای شهیدش پیوست.

دیگر خبرها

  • پیکر رزمنده دوران دفاع مقدس فردا تشییع و خاکسپاری می‌شود
  • تشییع پیکر پدر ۳ شهید دفاع مقدس در حرم مطهر رضوی
  • تشییع پیکر آیت الله شیخ حبیب الله احمدی در حرم مطهر رضوی
  • یکی از فرماندهان دوران دفاع مقدس به همرزمان شهیدش پیوست
  • درگذشت رزمنده دوران دفاع مقدس در چهارمحال و بختیاری
  • تشییع پیکر پاک ستواندوم شهیدحمید سلطانی نژاد در هامون
  • مادر دو شهید دفاع مقدس درگذشت
  • پیکر پدر شهید در بروجن به خاک سپرده شد
  • تشییع پیکر پدر شهید در بروجن
  • تشییع پیکر رزمنده ۸ سال دفاع مقدس در آبادان