Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-05-05@23:14:44 GMT

◄ مسترپلن فرودگاه امام آماده شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۰۱۷۸

◄ مسترپلن فرودگاه امام آماده شد

تین‌نیوز | 

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه شهر فرودگاهی  امام خمینی (ره) از مزایای هاب لجستیکی برخوردار است، عنوان کرد: در بخش لجستیک از 20 شرکت بین‌المللی مشاور گرفتیم و نیازهای آن‌ها را مدنظر قرار دادیم.

به گزارش خبرنگار تین نیوز، کوروش فتاحی در همایش بین‌المللی حمل‌ونقل و لجستیک ایران با اشاره به فلسفه ایجاد شهر فرودگاهی امام‌خمینی (ره) گفت: نگاه وزیر راه و شهرسازی فراتر  از ایجاد یک فرودگاه بین‌المللی بود، هدف اصلی ما تأثیرگذاری بر GDP کل کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: در این راستا ما به کلیدواژه ارتباطات رسیدیم تا بتوانیم هزینه‌ها را کاهش دهیم، همین نگاه باعث شد که ما از احداث فرودگاه به سمت احداث شهر فرودگاهی برویم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) خطاب به مهمانان خارجی حاضر در همایش تأکید کرد: شاید بتوان این‌طور گفت که با توجه به حجم گردش مالی شما، نکته حائز اهمیت این است که هنوز نتوانستید از این ظرفیت اقتصادی در ایران استفاده کنید. 

او با بیان اینکه ما جهانی به شهر فرودگاهی امام (ره) فکر می‌کنیم، افزود: برای اینکه بتوانیم جهانی پیش برویم و نیازمندی‌های بازار جهانی را مشخص کنیم به سراغ مشاوران خارجی رفتیم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تصریح کرد: در حال حاضر مسترپلن فرودگاه امام تمام شده است و در بخش منطقه آزاد نیز 80 درصد پلن آماده است.

فتاحی خاطرنشان کرد: در بخش لجستیک از 20 شرکت بین‌المللی مشاور گرفتیم و نیازهای آن‌ها را مدنظر قرار دادیم تا بتوانیم بسته پیشنهادی ارائه کنیم که مشوق حضور آن‌ها در شهر فرودگاهی باشد. شهر فرودگاهی از حمل‌ونقل چندوجهی به‌عنوان یکی از مشخصه‌ هاب‌های لجستیکی برخوردار بوده و علاوه بر دسترسی به فرودگاه دارای اتوبان و خط ریلی نیز هست.

وی با اشاره به ظرفیت‌های لجستیکی شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ، توضیح داد: برخورداری از حمل‌ونقل چندوجهی، وجود بندر خشک که دسترسی مستقیم به بنادر فراهم می‌کند، لذا نزدیکی به مراکز پر جمعیت شرایط کم‌نظیری را فراهم کرده‌ است.

فتاحی بیان کرد: ما در عین داشتن 2 هزار 500 هکتار منطقه ویژه و هزار و 500 هکتار منطقه آزاد هیچ کمبودی از نظر فضای مورد نیاز نداریم.

رئیس هیئت‌مدیره شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) گفت: ما کاملاً از حمایت دولت برخورداریم.

منبع: تین نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۰۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز

سید مهدی رزاز مدیر کل فرودگاه های خوزستان می‌گوید: امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت با انجام یک پرواز از سوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران از فرودگاه جده به مقصد اهواز، تعدادی از زائران حج عمره به استان وارد شدند.

او افزود: ۲۶۱ زائر حج عمره ۱۴۰۳ از طریق فرودگاه بین‌المللی سپهبد شهید قاسم سلیمانی اهواز وارد کشور شدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاه‌های ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) در میان دانشگاههای ایران
  • کسب رتبه پانزدهم دانشگاه امام خمینی (ره) در میان دانشگاه های کشور
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۶ اردیبهشت
  • بازگشت حجاج خوزستانی از بیت الحرام به فرودگاه بین‌المللی اهواز
  • بزرگترین فرودگاه بین المللی دنیا در اینجا ساخته می شود / ۵ باند فرودگاهی برای جابجایی ۲۶۰ میلیون مسافر
  • ورود عمره گزاران دو استان به فرودگاه بین المللی زاهدان
  • روایت شاپور بختیار از سبک زندگی امام خمینی
  • ◄ زمان افتتاح فرودگاه کربلا اعلام شد!
  • برنامه پرواز‌های فرودگاه بین المللی ارومیه در ۱۴ اردیبهشت