Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدعلی ضیا مجری تلویزیون شنبه 13 آبان به بهانه روز دانش آموز میزبان امیرعباس کچلیک و سجاد رضایی، دو کودک دانش آموزی بود که در فضای مجازی شهرت پیدا کرده اند.

به گزارش گروه فرهنگی آنا به نقل از روابط عمومی «فرمول یک»، امیرعباس رجبیان معروف به کچلیک با بیان اینکه امسال به مدرسه رفته و از این بابت خوشحال است، درباره شغل آینده‌اش گفت: دوست دارم بازیگر شوم و این روزها در فیلم «تحت تعقیب» بازی می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

*تا سراغ گلزار را نگیرم، سراغم را نمی‌گیرد!

وی درباره دوستی‌اش با محمدرضا گلزار و دلیل قهرش با او توضیح داد: یک روز به کنسرت آقای گلزار رفتم و آنجا با هم دوست شدیم. گلزار دیگر جواب ما را نمی‌دهد و همیشه ما باید سراغ او برویم و او هیچوقت سراغ ما نمی‌آید. به همین خاطر با او قهرم!

*100 میلیون پول دارم!

در ادامه کچلیک یکی از آهنگ‌های گلزار را روی آنتن زنده خواند و در پاسخ به ضیا در این‌باره که آیا مدیر برنامه دارد یا خیر، گفت: بله. برای رفتن به برنامه‌ها هم پول می‌گیرم و در حساب بانکی‌ام 100 میلیون تومان پول است! همه پول‌هایم را هم به پدرم می‌دهم.

امیرعباس همچنین به مشکلاتش در مدرسه اشاره و تصریح کرد: بچه‌ها در مدرسه با من دعوا می‌کنند، کتکم می‌زنند و غذایم را می‌خورند، از جمله امیرمحمد و ماهان!

در این برنامه همچنین دیگر مهمان دانش‌آموز در معرفی خود گفت: من سجاد رضایی هستم، فرزند عباس، کلاس سوم!

*مدرسه را دوست ندارم چون مو و ناخنمان را چک می‌کنند!

وی ادامه داد: من مدرسه را دوست ندارم، چون شنبه و یکشنبه‌ها ناخن‌هایمان را می‌بینند و دوشنبه و سه‌شنبه‌ها موهایمان را چک می‌کنند! به من در مدرسه می‌گویند سجاد اگر مو و ناخنت خوب نباشد، شوتت می‌کنیم بیرون!

رضایی که به خاطر شیرین‌زبانی‌اش در فضای مجازی شهرت پیدا کرده، گفت: از بین غذاها بیشتر از همه برنج و مرغ، عدس پلو و ماهی را دوست دارم و دوست دارم در آینده بازیگر شوم.

او همچنین خواننده مورد علاقه‌اش را حامد همایون معرفی و یکی از قطعات او را با لهجه بامزه‌اش در استودیو اجرا کرد.

*خانم معلم دوستتان دارم اما به من درس نگویید!

سجاد خطاب به خانم معلم خود گفت: خانم شهبازی سلام، حالتان خوب است؟ من شما را خیلی دوست دارم. فقط یک خواهشی از شما دارم، اینقدر به من درس نگویند، من خیلی درسم خوب است!

در ادامه برنامه ضیاء به همراه امیرعباس و سجاد به طبخ غذای محبوب رجبیان که به خاطر آن به کچلیک معروف شده پرداخت و این غذای محلی شمالی با کدو سبز و تخم مرغ را با کمک این دو درست کرد.

*وقت درس خواندن نیست، زن بگیر!

سپس سجاد رضایی خطاب به امیرعباس توصیه کرد: الان دیگر وقت درس خواندن نیست، وقت زن گرفتن است!

وی افزود: خود من همسر آینده‌ام را پسندیده‌ام اما نمی‌توانم اسمش را بگویم. 20 سالم شود زن می‌گیرم!

*از پول خبری نیست

او همچنین درباره اینکه آیا از این شهرت درآمدی کسب می‌کند یا خیر، گفت: از موقعی که فیلمم پخش شد آقای جعفری مرا شناخت و مدیر برنامه‌ام شد. البته از پول خبری نیست!

«فرمول یک» با اجرای سیدعلی ضیاء به تهیه‌کنندگی افشین حسین‌خانی، شنبه تا چهارشنبه‌ها پس از اذان مغرب از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، مسئول محفل قرآنی گفت: این آیین معنوی هر هفته پنج شنبه‌ها ساعت ۱۷ تا ۱۸:۲۰ در گلزار مطهر شهدای شهر یاسوج برگزار می شود.
جمالفرد افزود: محفل قرآنی این هفته فردا پنج شنبه ۳۰ فروردین همراه با قرعه کشی سفر اربعین ویژه شرکت کنندگان ماه مبارک رمضان در گلزار شهدای معظم شهر یاسوج برگزار می شود.
وی با بیان اینکه این برنامه از اربعین سال قبل آغاز شده ادامه داد: در این برنامه ۱۵ دقیقه حزب خوانی قرآن، ۲۰ دقیقه تدبر در قرآن، ۲۰ دقیقه روایتگری شهدا و ۱۵ دقیقه پخش فیلم و تیزر با موضوع قرآن، دفاع مقدس و مناسبت های هفته اجرا می شود.
مسئول محفل قرآنی گلزار مطهر شهدای یاسوج با دعوت از مردم برای شرکت در این مراسم گفت: فردا علاوه بر اجرای برنامه های قرآنی از همه بانیان و همکاران و خیران قدردانی و به قید قرعه به ۱۲ نفر از شرکت‌کنندگان کمک هزینه زیارت اربعین به مبلغ هر نفر ۲۰٬۰۰۰٬۰۰۰ریال اهدا می شود.

دیگر خبرها

  • (عکس) سلفی دونفره محمدرضا گلزار و همسرش!
  • (عکس) سلفی دونفره زیبای محمدرضا گلزار و همسرش
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد (ع) قرائت می‌کردند
  • چطور از مردها تعریف کنیم؟
  • ماجرای جاذبه صوت قرآنی که امام سجاد(ع) قرائت می کردند
  • عکس | تصویری از محمدرضا گلزار و همسرش آیسان آقاخانی در دبی
  • (عکس) حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • حضور محمدرضا گلزار در تبلیغات یک خودرو
  • کرسی ثابت تلاوت و تدبر در قرآن کریم در یاسوج
  • روزنامه اطلاعات : عشق که یکطرفه نمی شود؛ مسئولین هم مردم را دوست بدارند