Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-28@15:34:25 GMT

مرد آبی توانست سوار بتمن شود

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۱۵۱۷

مرد آبی توانست سوار بتمن شود

رکنا: جدیدترین تصاویر از حضور "بتمن" و "مرد آبی" در فیلم سینمایی "لیگ عدالت" ساخته "زک اسنایدر" منتشر شد. فیلمی که به احتمال فراوان می‌تواند فروش خوبی را به همراه داشته باشد.

جدیدترین تصاویر از حضور "بتمن" و "مرد آبی" در فیلم سینمایی Movie "لیگ عدالت" ساخته "زک اسنایدر" منتشر شد. فیلمی که به احتمال فراوان می‌تواند فروش خوبی را به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این در حالی است که نسخه آخر بتمن جدید با بازی "بن افلک" انتقادات بی رحمانه ای را برای این بازیگر Actor هالیوود به همراه داشت و در گیشه هم استقبال چندانی از این فیلم نشد.

در حال حاضر فیلمبرداری لیگ عدالت به پایان رسیده و فیلم مراحل پایانی پس از تولید خود را می‌گذارند. این فیلم ابرقهرمانی بر اساس تیم ابرقهرمانی به همین نام از شرکت "دی‌سی کامیکس" ساخته شده است.

لیگ عدالت پنجمین فیلم در مجموعه فیلم‌های دنیای سینمایی دی‌سی کامیکس به کارگردانی "زک اسنایدر" و "نویسندگی کریس تریو" است.

این فیلم در ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۷ اکران خود را در امریکای شمالی آغاز خواهد نمود. داستان این فیلم به ادامه راه بتمن پس از برخورد با سوپرمن در فیلم قبلی می پردازد.

بتمن که پس از کشته شدن سوپرمن دچار دگرگونی روحی شده به کمک زن شگفت‌انگیز به دنبال افرادی می‌گردند که با "استپن ولف" و ارتش او در مقابل جعبه‌های سه‌گانه که در روی زمین هست محافظت کنند.

گل گدوت در نقش زن شگفت‌انگیز، ازرا میلر در نقش فلش، جیسون موموآ در نقش آکوامن، ری فیشر در نقش سایبورگ، جسی آیزنبرگ در نقش لکس لوتر در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

همچنین جرمی آیرونز، جی‌کی‌ سیمونز، امبر هرد، ویلم دفو و جولیان لویس جونز از دیگر بازیگران این فیلم ابرقهرمانی هستند.

زک اسنایدر کارگردان این فیلم پیش از این، کارگردانی فیلم هایی همچون مرد ساعتی، سوپر من، سوپرمن علیه بتمن و تهیه کنندگی جوخه خودکشی را بر عهده داشته است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۱۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، مسابقات هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2026 در حالی پیگیری شد که در یکی از آنها، تیم ملی سوریه توانست پیروزی جالب توجه و پُر گل 7 بر صفر را مقابل تیم میانمار به دست بیاورد تا مثل ژاپن، بهترین نتیجه را در بین تیم‌های قاره آسیا در این رقابت‌ها کسب کند که در رقم خوردن این نتیجه، یکی از بازیکنان شاغل در لیگ برتر ایران هم گلزنی کرد.

ابراهیم حصار که در نقل و انتقالات زمستانی به فولاد خوزستان اضافه شده، شب گذشته در ترکیب تیم ملی سوریه مقابل میانمار قرار گرفت و توانست بازهم تاثیرگذار ظاهر شود و در روند پیروزی پُر گل تیمش موثر باشد.

این ستاره ملی‌پوش سوریه در نیمه اول مسابقه شب گذشته مقابل میانمار یکبار به تیر دروازه حریف کوبید، اما در دقیقه 47 توانست ارسال عبدالرحمن ویس، مدافع راست تیمش که گزینه نساجی مازندران هم بوده را با ضربه سر تبدیل به گل کند.

ابراهیم حصار که پس از درخشش در جام ملت‌های آسیا مورد توجه قرار گرفت و راهی فولاد خوزستان شد و در دور برگشت لیگ برتر نیز به میدان رفته، حضور کامل در جریان برتری 7 بر صفر شب گذشته تیم ملی سوریه برابر میانمار داشت و پس از گلزنی فریاد شادی سر داد.

دیگر خبرها

  • پیروزی تیم والیبال شهرداری ارومیه بر شهداب یزد با حمایت هواداران
  • «تمساح خونی» در یک روز ٧ میلیارد تومان فروخت
  • لژیونری که انتظار‌ها را برآورده کرد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو استان اردبیل خسارت زد
  • سرمازدگی به ۶۰ هزار هکتار از مزارع گندم و جو خسارت زد
  • فریاد شادی حصار در پُرگل‌ترین بازی آسیا(عکس)
  • تصویری عجیب از خطوط تلفن در آمریکا صد سال پیش!
  • نیمار از هلیکوپتر بتمن محروم شد!
  • محفل انس با قرآن کریم در روستای قره قاسملوی بیله سوار
  • پارک‌سوار شمالی شهر قم ساماندهی می‌شود