Web Analytics Made Easy - Statcounter

به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان و با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم 364 بسته فرهنگی آموزشی در دبستان‌های دخترانه و پسرانه و دبیرستان پسرانه سما ایوان‌کی توزیع شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به مناسبت گرامیداشت یوم الله 13 آبان و با حضور دکتر علیرضا لادن مقدم سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و دکتر محمد شاه حسینی معاون امور سما 364 بسته فرهنگی آموزشی اهدایی از سوی نیکوکار دانشگاهی در دبستان های دخترانه و پسرانه و دبیرستان پسرانه سمای ایوان‌کی توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لادن مقدم در جمع دانش آموزان و دبیران دبستان پسرانه و دخترانه و دبیرستان پسرانه سمای ایوان‌کی با گرامیداشت یوم الله 13 آبان و یادآوری رویدادهای بسیار مهم این روز گفت: «یوم‌الله 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی و روز تجلی وحدت ملی و سالروز سه رویداد بسیار مهم، تاثیرگذار و تعیین کننده در جریان و بستر تاریخی انقلاب اسلامی مان، سالروز تبعید امام، کشتار دانش آموزان و سالروز تسخیر لانه جاسوسی است و این روز، روز تقابل حقیقت با خصلت‌های ناپسند قدرت طلبان و باطل اندیشان است.»

سرپرست واحد گرمسار با تشکر از معاونت امور سما و اقدامات صورت گرفته در آموزشگاه های سمای ایوان‌کی اظهار کرد: «در ارزیابی های صورت گرفته همواره مدارس سما واحد گرمسار در رتبه های برتر کشوری ارزیابی شدند که حاکی از تلاش مستمر، دقت وتوجه حوزه معاونت سما وهمکاران محترم در مدارس است.

محمد شاه حسینی معاون دانشگاه در امور سما هم با تبریک روز دانش آموز، حمایت های مادی و معنوی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار را سبب رشد و تعالی مدارس دانست و اظهار کرد: «هدایای روز دانش آموز با مساعدت سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار و از خیران و نیکوکاران ارزشمند دانشگاهی تهیه شده که از وی تشکر می کنیم.»

در این مراسم باحضور رحمان شصتی مدیر مجتمع آموزشی سمای ایوان‌کی هدایای فرهنگی آموزشی به 364 دانش آموز اهدا و برنامه های متنوعی از قبیل سرود گروهی، شعر و دکلمه اجرا شد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۲۶۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: دانش آموزانی که پایه هشتم خود را به اتمام رسانده باشند می‌توانند در حوزه‌های علمیه بلند مدت شهرستان‌های جاسک، بشاگرد، میناب، بندرعباس، رودان، پارسیان و حاجی آباد نام نویسی کنند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: نام نویسی در این حوزه‌های علمیه تا شهریور ادامه دارد و تابستان برای افراد کلاس‌هایی برگزار می‌شود و افراد پذیرفته شده در کلاس می‌توانند وارد حوزه‌های علمیه شوند.

وی گفت: دو حوزه علمیه قشم و بندرلنگه به عنوان سفیران هدایت برای افراد دیپلم به بالا است.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان گفت: در ۱۰ حوزه علمیه هرمزگان با بیش از هزار طلبه مشغول به تحصیل هستند.

حجت الاسلام نادر حقیقی افزود: در حوزه‌های علمیه استان بیش از ۴۰۰ رشته در حوزه‌های دانش قرآنی، حدیث در علوم انسانی، اقتصاد اسلامی، روانشناسی، جامعه شناسی، علوم سیاسی، عرفان، کلام، منطق و فلسفه آموزش داده می‌شود.

وی گفت: طلاب در استان هرمزگان تا مقطع کارشناسی ارشد و دکتری می‌توانند ادامه تحصیل دهند و در کنار حوزه در دانشگاه‌های دیگر هم می‌توانند مشغول به تحصیل شوند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان افزود: در سال تحصیلی آینده هم در مقطع دکتری رشته‌های کلام با گرایش مهدویت و سطح سه کارشناسی ارشد مدیریت اسلامی، مشاوره اسلامی، کلام و تفسیر در استان طلبه پذیرش می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • نام نویسی دانش آموزان برای تحصیل در حوزه‌های علمیه هرمزگان
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • بیش از ۵۰ درصد از دانش آموزان شیر دریافت می‌کنند
  • معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش: مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان صادر شد
  • آغاز طرح رایگان فلورایدتراپی دانش آموزان در مراغه
  • ادامه تحصیل دانش آموز با نیاز ویژه قوچانی با ایثار معلم
  • اجرای طرح ماهر در مدارس استان مرکزی کلید خورد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز در نظرآباد
  • ارائه آموزش‌های ایمنی و ترافیک به ۱۸۰ دانش‌آموز نظر آبادی
  • ۱۲۶ دانش‌آموز خاش بسته معیشتی دریافت کردند