Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@18:52:45 GMT

مصرف کننده در کشور مظلوم است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۴۰۱۴

مصرف کننده در کشور مظلوم است

رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه مصرف کننده در کشور مظلوم است، گفت: واسطه ای که بین تولید کننده و مصرف کننده قرار گرفته باعث شده که هر دوی این دو نابود شوند.

به گزارش خبرنگار ایسنا، عبدالوهاب سهل آبادی امروز (یکشنبه) در اولین جشنواره تقدیر از واحدهای نمونه استان اصفهان اظهار کرد: با وجود اینکه در ارتباط با حمایت از مصرف کننده صحبت های زیادی مطرح می شود، اما مصرف کننده در کشور ما مظلوم است، اما از طرفی تولید کننده نیز مظلوم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 
 وی با بیان اینکه اتاق بازرگانی در کریدور علمی و فرهنگی شریک شده است، ادامه داد: در اصفهان قسمت بازرسی بسیار قوی است، اما هنوز پسندیده نیست. در شهری که در دنیا بریانی اش معروف است، صدها کیلو گوشت فاسد شده کشف می شود، اما متخلفان به مردم معرفی نمی شوند.  
 
 رییس اتاق بازرگانی اصفهان با بیان اینکه مصرف کننده دربه در است، افزود: واسطه ای که بین تولید کننده و مصرف کننده قرار گرفته باعث شده که هر دوی این دو نابود شوند، اتحادیه ها دارای قانون هستند و باید در کمیسیون نظارت نسبت به قانون بازرسی اتحادیه ها دقت شود. متاسفانه محصولات کشاورزی با قیمت کم از کشاورز خریداری می شود، اما با تفاوت قیمت آن چنانی به مردم عرضه می شود.  
 
سهل آبادی ادامه داد: تولید کننده باید دغدغه های خاص خود و مصرف کننده نیز دغدغه های دیگری داشته باشد. اهرم هایی برای حمایت از این قانون وجود دارد و البته تعداد زیادی هم هستند که باید وظیفه خودشان را انجام دهند، امروز با جمعی از تاجران سوری و لبنانی سعی بر تنظیم قراردادهایی داریم که مردم از نتیجه آن  منتفع می شوند.  
 انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه

 دانشجویان و استادان دانشگاه میبد با تجمع در این دانشگاه، خشونت نظامیان کشور‌های مختلف از جمله آمریکا، انگلیس و فرانسه علیه استادان و دانشجویان حامی ملت مظلوم فلسطین و غزه را محکوم کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع شعار «مرگ بر اسرائیل»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر انگلیس» و «مرگ بر ضد ولایت فقیه» سرداده و خشم و انزجار خود را از این جنایت‌ها اعلام کردند.

آنان تأکید کردند کشور‌هایی که خود را مدعی حقوق بشر می‌دانند، نه تنها در برابر کشتار مردم مظلوم در غزه سکوت کرده بلکه دانشگاهیانی که این جنایت‌ها را محکوم می‌کنند، را قلع و قمع می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان و استادان دانشگاه میبد از ملت مظلوم غزه
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • ممنوعیت ورود چای سنواتی به بازار مصرف/ کارخانجات چای به موقع بازگشایی شود
  • رعایت توازن تولید و مصرف انرژی به سرمایه گذاری خارجی نیاز دارد
  • سلامت و محیط زیست؛ دستمایه تبلیغات میلیاردی
  • شاخص شدت انرژی در کشور رو به افزایش است
  • مصرف ماهانه ۸۵ هزارتن تخم مرغ در کشور
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • شبکه تولید برق آماده ورود به روز‌های اوج مصرف
  • ماهانه ۶ هزارتن شیرخشک در کشور مصرف می‌شود