Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه ازدستگیری 14 شکارچی پرنده طی 48 ساعت در این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛هادی رستم‌خانیرئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان ساوه گفت: ماموران این اداره طی گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ساوه در دو روز متوالی گشت و کنترل منطقه، تعداد 14 نفر متخلف شکار و صید را دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستم‌خانی افزود: طی دو روز متوالی گشت و کنترل مناطق حوزه استحفاظی شهرستان ساوه ماموران محیط زیست با همکاری جوامع محلی و دوستداران محیط‌زیست و حیات‌وحش در ارتفاعات اطراف روستاهای نشوه، خلخاب و ... موفق به کشف تعداد 7 فقره تخلف شدند.

رستم‌خانی افزود: در این ماموریت ، 14 نفر متخلف شکار پرندگان وحشی دستگیر شدند که از این افراد 18 قطعه کبک، یک قطعه تیهو و 12 قبضه سلاح شکاری شامل 9 قبضه اسلحه دارای مجوز حمل و تعداد دو قبضه اسلحه شکاری بدون مجوز  و 96 تیر فشنگ شکاری کشف و ضبط شد ومتخلفین به مراجع قضایی معرفی شدند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۴۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس از توقیف ۲۰ خودرو متخلف تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش مهر، محسن رضائیان اظهار کرد: طی پیگیری‌های چند ماه اخیر اداره حفاظت محیط زیست پردیس و دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تخلیه نخاله ساختمانی و پسماند خانگی غیر مجاز در حوزه شهرستان، حدود ۲۰ مورد راکب متخلف خودرو تخلیه غیرمجاز پسماند و نخاله ساختمانی، اعلام جرم و به دادستانی شهرستان معرفی شده است.

سرپرست اداره حفاظت محیط زیست پردیس گفت: اداره حفاظت محیط‌زیست پردیس با استناد به ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی، این خودروها و سایر خودروهایی که پلاک آنها توسط شهروندان و دوست‌داران محیط زیست ارسال کرده بودند را اعلام جرم کرده و جهت سیر مراحل قانونی به دادگاه معرفی کرده است.

وی افزود: که مردم هوشیار شهرستان پردیس، در صورت مشاهده مواردی اینچنین، گزارشات این تخلفات را به شماره تماس ۷۶۲۸۶۴۰۰ به اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان پردیس و همچنین سامانه ۱۵۴۰ سازمان حفاظت محیط زیست گزارش کنند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • حفاظت از لاک‌پشت‌های دریایی در بوشهر/برداشت بارناکل غیرقانونی است
  • توقیف ۲۰ خودرو تخلیه غیرمجاز نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • خریداری پرندگان برای بازگردان آن‌ها به طبیعت + فیلم
  • بازگردان پرندگان به طبیعت به همت دوستدار محیط زیست
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • شناسايي ودستگيري دو شکارچی غير مجاز در شهرستان رودان 
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • زنده‌گیری دو قلاده گربه جنگلی در مرودشت