Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - مشاورفرماندهی معظم کل قوا گفت: استعفای سعد حریری یک معادله بسیارسبک سیاسی است و ارزش بهره برداری برای عربستان ندارد.

به گزارش خبرنگار دفاعی ایرنا، سردارسرلشکر بسیجی سیدحسن فیروزآبادی عصر یکشنبه درحاشیه برگزاری مراسم ترحیم پدر سردار سلیمانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت:سعد حریری به مناسبت اینکه پدرشان قبلا نخست وزیر لبنان بوده و طبق قانون اساسی این کشور نخست وزیر از میان اهل سنت لبنان انتخاب می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پس از شکست توطئه های قبلی عربستان، سعد حریری خیلی تلاش کرد فتنه ای در لبنان ایجاد کند امت بعد از اینکه حزب الله لبنان بر اسرائیل پیروز شد و یک اتحادی بین ملت لبنان برقرار شد حریری می خواست از فرصت موجود استفاده کند و نخست وزیر شود.
مشاور فرماندهی معظم کل قوا توضیح داد: با این اندیشه نخست وزیر شد اما وقتی دید توان بهره برداری از معادلات به نفع عربستان را ندارد، عربستان او را خواست و گفت که باید استعفا دهد.
سرلشکرفیروزآبادی در ادامه اضافه کرد: اما اگر عربستان فکر کرده از این موضوع می تواند بهره برداری کند به نظرم این معادله سیاسی پتانسیل بهره برداری برای ایجاد حادثه پر سرو صدایی در منطقه ندارد و آنها فقط استفاده جنگ روانی از این موضوع می کنند.
سعدالحریری عصر دیروز شنبه در اقدامی ناگهانی و نامتعارف در عربستان و از طریق شبکه سعودی العربیه استعفای خود را از نخست وزیری لبنان اعلام کرد.
دربیانیه استعفای حریری به محور مقاومت ضد تروریسم صهیونیستی و تکفیری حمله شده است.
اجتمام/1724/7029
خبرنگار: فرهاد شرف پور * انتشار: حسین فتح الهی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۵۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، احمد باقری پور در جلسه زمانبندی افتتاح این طرح‌ها که با ارتباط ویدئو کنفرانسی با مدیرعامل و معاونین آب و فاضلاب کشور و همچنین جانشین قرارگاه محرومیت زدایی امام حسن مجتبی (ع) برگزار شد، گفت: پروژه‌های محرومیت زدایی برای تامین آب ۵۸ روستای استان یزد در قالب طرح جهاد آبرسانی با پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی در حال اجرا است که در این جلسه در مورد برنامه زمانبندی بهره برداری این پروژه‌ها در ۳۱ روستا تا پایان امسال برنامه ریزی شد.   او با بیان اینکه طرح‌های آماده بهره برداری در شهرستان‌های خاتم، اردکان و ابرکوه قرار دارند افزود: با بهره برداری از این طرح‌های محرومیت زدایی پنج هزار ۷۶۳ خانوار روستایی با جمعیت ۱۹ هزار و ۷۷۰ نفر از آب شرب پایدار و بهداشتی بهره مند می‌شوند.   معاون توسعه و بهره برداری آبفای استان یزد ادامه داد: برای اجرای این طرح‌ها در ۳۱ روستای استان بالغ بر هزار میلیارد ریال از محل طرح ملی محرومیت زدایی از سوی قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) هزینه شده است.   باقری پور بر ارتقای کیفیت زندگی و افزایش امیدآفرینی بین روستائیان تاکید کرد و اظهار داشت: عملیات آبرسانی به این روستا‌ها شامل ۱۵ روستا در مجتمع آبرسانی بخش بهمن ابرکوه، ۹ روستا در مجتمع آبرسانی عقدای اردکان و هفت روستا در مجتمع آبرسانی بختیاری و شهریاری خاتم است که تا پایان امسال به بهره برداری می‌رسد.

دیگر خبرها

  • مجتمع فرشته جنوبی تبریز امسال به بهره برداری می‌رسد
  • پیروزی تنیس باز مازندرانی در گام نخست مسابقات عربستان
  • پیروزی نوشاد عالمیان در گام نخست مسابقات گرند اسمش عربستان
  • بهره برداری از طرح‌های محرومیت زدایی در ۳۱ روستای استان یزد
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • فشار بن گویر بر نتانیاهو: نخست وزیر قول حمله به رفح و عدم پایان جنگ را داده است
  • بهره‌برداری از مجموعه تفریحی کوه نور صفه
  • پشت پرده استعفای فرمانده منطقه مرکزی ارتش رژیم صهیونیستی
  • نخست‌وزیر اسپانیا: استعفا نداده و با قدرت ادامه می‌دهم
  • اژه ای: جریانات مختلف سیاسی و اجتماعی از این اقدامات و آرای ما، هر کدام بهره‌برداری‌های خود را می‌کنند