Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام گفت: با توجه به اعلام مستمر و مداوم امکان تردد و ورود زائران حسینی بدون گذرنامه و ویزا در مرز مهران وجود ندارد.

سرگرد صباح عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ایلام اظهار داشت: تشدید اقدامات کنترلی و عودت زائران فاقد گذرنامه و ویزا و اتباع خارجی از محور سه راهی ملکشاهی میشخاص ایلام انجام می‌گیرد و تا این لحظه حتی یک نفر بدون مدارک قانونی از مرز مهران خارج نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر تحقیقات کاربردی انتظامی استان که مسئولیت برگشت زائران بدون گذرنامه را بر عهده دارد گفت: در عراق با افراد فاقد گذرنامه برخورد قانونی می‌شود و این افراد به جرم ورود غیرقانونی به کشور عراق 3 سال زندانی می‌شوند به همین خاطر به زائران اربعین حسینی توصیه می‌شود که به موارد توصیه شده از سوی نیروی انتظامی توجه کنند و آنها را به‌کار ببندند.

انتهای پیام

R1357/P1357/S6,52,57,68/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۶۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ سرهنگ حسین نجفی در نهمین جلسه قرارگاه نوروزی اظهار کرد: با تدوین برنامه‌های هدفمند و تلاش کارکنان انتظامی در نیمه اول تعطیلات نوروزی، شاهد کاهش چشمگیر سرقت‌ها بودیم.
وی اضافه کرد: مصمم هستیم تا روند کاهش سرقت‌ها در نیمه دوم تعطیلات نوروزی نیز ادامه پیدا کند که البته این امر مستلزم تلاش مضاعف کارکنان و مشارکت خوب مردم است.
جانشین فرمانده انتظامی استان، کاهش تصادفات جاده‌ای و برخورد با روزه خواری در ملاء عام را از دیگر برنامه‌های پلیس در طرح نوروزی عنوان کرد و افزود: کارکنان انتظامی در یگان‌های اجرایی موظف هستند، ضمن انجام مأموریت‌ها در هر ساعت از شبانه روز کار خدمات رسانی به مراجعان را انجام دهند و از موکول کردن کار‌ها به روز بعد یا پایان تعطیلات خودداری کنند.

دیگر خبرها

  • افزایش تصادفات رانندگی افراد بدون گواهینامه در تبریز
  • شش فوتی در تصادفات شهری ایام نوروز در آذربایجان شرقی
  • تردد ۱۸۱ هزار نفر از مرز مهران
  • ۵۹ دستگاه وسیله نقلیه بدون پلاک در مهاباد توقیف شد
  • کاهش ۳۰ درصدی سرقت‌ها در ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در شهرستان ایلام
  • کاهش ۴۰ درصدی سرقت در ایلام
  • اساسی ترین چالش تشکل‌های دانشجویی مقابله با روزمرگی و برنامه های بدون هدف است
  • تردد ۱۴۳ هزار نفر از مرز مهران
  • اگر این نشانه‌ها را دارید بسیار شخصیت قوی دارید