Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@15:04:27 GMT

بازگشت زائران اربعین نیازمند مدیریت دقیق و صحیح است

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۷۱۳۷

بازگشت زائران اربعین نیازمند مدیریت دقیق و صحیح است

ایلام - ایرنا - جانشین پلیس راهور ناجا با اشاره اینکه فراهم کردن مقدمات بازگشت زائران اربعین در دستور کار قرار دارد، گفت: بازگشت زائران در بازه زمانی کوتاه و با شتاب و حجم بالایی انجام می شود که نیازمند مدیریت صحیح است.

به گزارش ایرنا به نقل از کانال خبری پلیس، سردار موسی امیری شامگاه یکشنبه در مرز مهران اظهار کرد: بخش اعظم عزیمت زائران به عتبات عالیات انجام شده و در حقیقت موج اصلی سفر رفت زائران به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تاکید کرد: تجربه سال های قبل نشان داده است حجم بازگشت زائران اربعین در یک بازده زمانی کوتاهی شکل می گیرد که باید با برنامه ریزی دقیق و بدرستی مدیریت شود.
جانشین پلیس راهور ناجا افزود: بر عکس مرحله رفت که زائران با یک شیب ملایم و از اول ماه صفر، زیارت عتبات عالیات را آغاز می کنند در بازگشت با شرایط خاص موکب ها در عراق زائران در زمان کوتاه قصد بازگشت دارند که موج بالای بازگشت به دستگاه ها بویژه نیروی انتظامی فشار خواهد آورد اما با آمادگی کامل می توان بار بازگشت را مدیریت کرد.
سردار امیری با بیان اینکه سهم مرز مهران در خروج زائران به نسبت 2 مرز شلمچه و چذابه در خوزستان 52 درصد بیشتر است، تاکید کرد: بر اساس تجربه سال های قبل، عده ای از زائران 2 مرز خوزستان نیز احتمال دارد مرز مهران را برای بازگشت انتخاب کنند که این امر بار ترافیک در محورهای مواصلاتی استان ایلام را افزایش می دهد.
جانشین پلیس راهور ناجا اضافه کرد: برآورد می شود بار بازگشت زائران به پایانه مرزی مهران تا 60 درصد افزایش یابد که باید با همین نسبت آمادگی بیشتری داشته باشیم و اتوبوس های خط واحد که زائران را از پایانه مرزی تا پارکینگ برکت انتقال می دهند، مدیریت شوند.
سردار امیری با اشاره به اینکه زائران در زمان بازگشت از عراق بسیار خسته هستند، از تمامی زائران خواست: پس از چند ساعت استراحت به مسیر خود ادامه دهند و از هر گونه عجله و شتاب خودداری کنند.
به گزارش ایرنا، مرز بین المللی مهران در 95 کیلومتری جنوب غربی ایلام مهمترین کانون تردد زائران اربعین حسینی به عتبات عالیات است.
پیش بینی می شود در ایام منتهی به اربعین حسینی امسال بیش از 2 میلیون زائر از طریق مرزهای کشورمان با عراق تردد کنند.
دریافت و تنظیم: معصومه امیدی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6032/6034

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۱۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از سنندج، جمعی از اولیای دانش آموزان مناطق منفصل شهری سنندج از حمایت و پشتیبانی مدیریت شعب بانک مهر ایران در کردستان تجلیل کردند.

کورش پیرویسی رئیس انجمن اولیا و مربیان مدارس حسن آباد سنندج با قدردانی از تلاش‌های حسام الدین اسعدی مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان عنوان کرد:کار نیکو و انفاق و کمک به فقرا و نیازمندان و خیراندیشی موهبتی است که خداوند بزرگ نصیب هر کسی نخواهد کرد. آنان که باروح بلند و مناعت طبع و با دستانی گشاده و بخشنده همنوعان خود را چون خود دوست داشته و یاری می‌رساند در پیشگاه حق تعالی عزیز و گرامی‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: در سال گذشته مدارس ناحیه منفصل شهری حسن آباد با مشکلات و کمبودهای متعددی مواجه بود و جناب آقای اسعدی توانست با کمک‌های خود سبب رفع بخشی از مشکلات دانش آموزان و مدارس شد.پیرویسی افزود: ما اولیاء و دانش آموزان مدرسه راهنمایی دخترانه معراج حسن آباد، بر خود لازم دانسته مراتب تقدیر و تشکر خود را نسبت به این اقدام خداپسندانه و بزرگ منشی اعلام داریم.

وی عنوان کرد: دانش آموزان مناطق کم برخوردار با کمبودها و مشکلات متعددی مواجهند بنابراین ضروری است سایر خیرین و مدیران برای رفع مشکلاتشان تلاش کنند.در ادامه حسام الدین اسعدی، مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان عنوان کرد: براساس رسالت ذاتی و انسانی، کمک به همنوعان و تلاش برای رفع نیازهای جامعه وظیفه ماست.

وی در ادامه با اشاره به اینکه بانک قرض‌الحسنه مهر ایران یک بانک خیراندیش است، اظهار کرد: چشم اندازو هدف این بانک کمک به رفع نیاز، نیازمندان و اشاعه فرهنگ قرض‌الحسنه است.وی همچنین تصریح کرد: بانک مهر ایران با ارائه خدمات مناسب و در خور شأن مشتریان توانسته است بیشترین مشتریان را در استان کردستان به خود اختصاص داده است.

مدیریت شعب بانک مهر ایران در استان کردستان افزود: در دوره شیوع ویروس منحوس کرونا این بانک در سطح استان حضوری فعال داشته است و با اهدای دستگاه ضد عفونی کننده یو وی به دانشگاه علوم پزشکی و خرید یخچال و دستگاه مخصوص نوزادان و اهدا آن به شیرخوارگاه مریم به مسئولیت‌های اجتماعی ایفای نقش نموده است.

اسعدی تصریح کرد: امروز خرسندیم که مجموعه پرسنل بانک قرض الحسنه مهر ایران در کردستان با اقدامات خود توانسته در رفع محرومیت و کاهش آلام هموطنان نقش آفرینی کنند و امیدواریم که همه مشکلات این عزیزان رفع شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900626

دیگر خبرها

  • بانک مهر ایران گره‌گشای مشکلات دانش آموزان نیازمند در کردستان
  • مدیریت صحیح پسماند حلقه مفقوده چهارمحال‌ و بختیاری/تهدیدی که می‌تواند به فرصت تبدیل شود
  • از برنامه برای رفع نقاط پرتصادف تا تمهیدات تسهیل تردد زائران اربعین حسینی
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • نخستین نشست ستاد اربعین حسینی استان مرکزی
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مبلغ مسئولان کرمانشاه برای تکمیل مناطق زلزله‌زده دقیق نیست
  • بازگشت نیازمند پس از غیبت در ۲+۵ مسابقه
  • وعده حل مشکل کمبود ناوگان جاده‌ای اربعین با واردات