Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - بایرن مونیخ با شش امتیاز برتری نسبت به دورتموند صدرنشین است.

به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ با پیروزی ۳-۱ مقابل دورتموند در هفته یازدهم بوندس لیگا، اختلاف را در صدر جدول آلمان با دورتموند به شش امتیاز رساند. بایرن در حالی در صدر ایستاده است که چهار هفته قبل، پنج امتیاز با دورتموند فاصله داشت ولی بازگشت هاینکس به نیمکت بایرن مونیخ ورق را برگرداند و حالا باواریایی ها با شش امتیاز برتری نسبت به دورتموند، در رده اول ایستاده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اتفاق حتی تعجب روبن را هم برانگیخته است. ستاره هلندی بایرن مونیخ درباره شرایط تیمش چنین می گوید:

دوباره به مسیر برد بازگشته ایم ولی فقط همین و بس. باید مستحکم و با تواضع به کارمان ادامه دهیم. البته باید خوشحال باشیم، چرا که با حضور سرمربی جدید، 5 امتیاز عقب ماندگی را با دورتموند جبران کردیم و اکنون شش امتیاز بیشتر از آن ها داریم. اگر چند هفته قبل این را به من می گفتید، می گفتم دیوانه شده اید. از توانایی های هاینکس آگاه هستیم. اکنون ثبات بیشتری داریم، مربی ساختار مشخصی ارائه می کند و نحوه انجام وظایفمان در زمین مسابقه، کاملاً مشخص است.

1878

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۴۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ

به گزارش ورزش سه، از مدت‌ها قبل جدایی توماس توخل از بایرن مونیخ قطعی شده و از طرف دیگر سران این تیم مدت‌هاست به دنبال یک جانشین برای او می‌گردند.
پس از اینکه ژابی آلونسو پیشنهاد مونیخی‌ها را رد کرد و از طرفی ناگلزمان با آگاهی از وضعیت بایرن، قراردادش را با آلمان تمدید کرد، گزینه‌های اصلی آنها از دست رفته و اونای امری یکی از نام‌هایی بوده که در روزهای اخیر توسط رسانه‌های آلمانی مطرح شده است.
امری تا سال ۲۰۲۷ با استون ویلا قرارداد دارد و ارتباط بسیار خوبی با مالکان بایرن مونیخ دارد که همین موضوع عاملی شده تا این اتفاق بسیار قریب الوقوع باشد اما بیلد معتقد است که امری تنها در شرایطی می‌تواند خوب کار کند که ارکان باشگاه و تیم را با نظر مستقیم خودش آماده کند. او در استون ویلا از دوستانش در سویا برای امور مدیریتی استفاده کرد و از پائو تورس و الکس مورنو برای حضور در این تیم دعوت کرد. 

امری استون ویلا را به لیگ قهرمانان اروپا بازگردانده و از این منظر پروژه آنها شرایط خوبی دارد اما قطعاً امری نمی‌توانند در پروژه یک تیم بزرگتر، شرایط بهتری داشته باشد.
مکس ابرل مدیر ورزشی بایرن مونیخ درباره این انتخاب گفت: ما در حال مذاکرات بسیار گسترده‌ای هستیم. مربی بعدی مجبور نیست آلمانی صحبت کند اما او باید به زبان انگلیسی مسلط باشد. ما در حالت ایده آل دوست داریم تا پایان آوریل (اواسط اردیبهشت) از مربی جدید رونمایی کرده باشیم.

دیگر خبرها

  • گزینه اول جانشینی توخل در بایرن مونیخ
  • پلی به گذشته - برتری 4-0 بایرن مونیخ مقابل بارسلونا (لیگ قهرمانان اروپا - 2013/4/23) / فیلم
  • استون ویلا جواب بایرن مونیخ را داد
  • اونای امری تا 2027 با استون ویلا تمدید کرد
  • یک دلیل برای عدم موفقیت اونای امری با بایرن مونیخ
  • اونای امری، سرمربی یا شغل «همه‌کاره» در استون ویلا؟
  • صعود بایرن مونیخ به فینال لیگ قهرمانان با گل زیبای ماریو باسلر (1999/4/22) / فیلم
  • فرار دقیقه۹۸ لورکوزن از اولین باخت فصل؛ ژابی‌تایم
  • بایرن این هفته بدجور روی شانس!
  • مجسمه بکن‌باوئر در محوطه ورزشگاه بایرن نصب می‌شود