Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ محسن ناصری عصر یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پارکینگ های واقع در کمربندی بلوار امام حسن(ع) و میدان امام حسین(ع) ظرفیت کافی برای پارک خودرو را دارند و رانندگان حتی الامکان سعی کنند از این مسیر وارد مهران شوند.
وی همچنین از تمامی زائران خواست: از رها کردن خودروهای خود در سطح شهر مهران خودداری کنند زیرا باعث انسداد راه و ایجاد گره ترافیکی شده و توسط پلیس به پارکینگ منتقل خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی یادآور شد: ترخیص خودروهایی که به پارکینگ منتقل شوند نیازمند اخذ گواهینامه و مدارک رانندگان بوده و خلافی عقب مانده خودروها نیز باید پرداخت شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام به زائران توصیه کرد: آدرس دقیق محل پارک خودروها را به خاطر بسپارند تا در هنگام بازگشت خصوصا در شب با مشکل پیدان کردن خودروها خود مواجه نشوند.
سرهنگ ناصری افزود: امسال پارکینگ بزرگ اربعین بر اساس حروف الفبا تقسیم بندی شده و آدرس دقیق محل پارک خودرو در قبض پارکینگ درج می شود بنابراین با مشکلات سال گذشته زائران در زمینه پیدا کردن محل پارک خودرو مواجه نخواهیم شد.
وی تاکید کرد: موج سفر رفت زائران تقریبا به اتمام رسیده است و در حال فراهم کردن مقدمات بازگشت زائران اربعین از مرز مهران هستیم.
به گزارش ایرنا، تاکنون بیش از 50 درصد زوار اربعین مرز بین المللی مهران را برای زیارت عتبات عالیات و حضور در راهپیمایی بزرگ اربعین انتخاب کرده و از این مرز به کشور عراق تردد کرده اند.
مرز بین المللی مهران به عنوان قدمگاه زائران عتبات عالیات از ابتدای ماه صفر تاکنون میزبان بیش از یک میلیون زائر عزادار حسینی بوده است.
بر اساس تجربه سال های گذشته تعدادی از زائران 2 مرز شلمچه و چذابه نیز مرز مهران را برای بازگشت خود انتخاب می کنند و برآورد می شود حدود 60 درصد زائران ار طریق مرز مهران به کشور بازگردند.
خبرنگار: معصومه امیدی**انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6034/6032

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۷۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛حسن ناهیدی در اولین جلسه ستاد اربعین استان ضمن اشاره به نامگذاری امسال و تاکید رهبر معظم انقلاب به اهمیت نقش مردم در اجرای امور، گفت: رویداد عظیم مذهبی اربعین، مردمی است و افزایش میزان مشارکت مردم در برنامه ریزی ها و کمیته ها و برگزاری اربعین امسال در دستور کار باشد.
وی افزود: نیرو‌های مردمی همواره نقش موثری در مدیریت و برگزاری باشکوه اربعین داشته اند بنابراین باید این نقش بیش از گذشته پر رنگ شود.
ناهیدی با بیان اینکه راهپیمایی بزرگ اربعین در سال گذشته با کیفیت خوبی برگزار شد، افزود: با هم افزایی و هماهنگی هر یک از نهاد ها و کمیته های مرتبط برای برگزاری هر چه بهتر اربعین در سال جاری نیز اقدام شود.

موانع امور زائران پیاده روی اربعین امسال رفع شود
وی بر برنامه ریزی برای رفع موانع و تسهیل امور زائران در مراسم معنوی اربعین سال جاری تاکید کرد و اهمیت و سلامت این جریان، فراهم سازی هر چه بهتر زیرساخت ها، ظرفیت و امکانات، برگزاری کمی و کیفی و کار فرهنگی، استقرار خدمات و مواکب ،ساماندهی خودرویی و تامین امنیت و... را مورد توجه قرار داد.

دیگر خبرها

  • تخصیص بیش از هزار میلیارد تومان برای تکمیل زیرساخت‌های اربعین شهرستان مهران
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • احداث پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در پایانه مرزی مهران
  • احداث پارکینگ با ظرفیت پذیرش ۱۰ هزار خودور زائران اربعین در پایانه مرزی مهران
  • پیگیری اعتبارات لازم برای طرح ۶ خطه شهر مهران
  • ایجاد پارکینگ با ظرفیت ۱۰ هزار خودرو در مرز مهران
  • احداث پارکینگ جدید در مهران
  • پل کیلومتر ۵۶ مسیر ایلام - مهران تا خرداد ماه تکمیل می شود
  • کردستان برای سومین سال میزبان زائران اربعین شد
  • نقش مدیریت مردم در پیاده روی اربعین پر رنگ از پیش شود