Web Analytics Made Easy - Statcounter

عملیات اجرایی تکمیل یکی از مدارس مسکن مهر در منطقه 14معصوم(ع) کاشمر با همت بنیاد برکت آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش کاشمربصیر امروز با حضور فرماندار، جمعی از مسئولان، خیران و دانش‌آموزان، عملیات تکمیل مدرسه مسکن مهر کاشمر به همت «بنیاد برکت» وابسته به دفتر مقام معظم رهبری آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار کاشمر در این مراسم در سخنانی با انتقاد از کم توجهی به ساخت مدرسه در پروژه‌های مسکن مهر اظهار داشت: متأسفانه در اجرای طرح مسکن مهر شاهد یک بی‌برنامگی و کم توجهی به موضوع ساخت مدرسه مورد نیاز این پروژه‌ها بودیم.

محمدحسن فرهادی تصریح کرد: به عنوان مثال در شهرستان کاشمر بیش از 5 هزار خانواده در واحدهای مسکن مهر ساکن شده‌اند اما مدرسه‌ای برای آنان پیش‌بینی نشده است.

وی افزود: ما خدا را شاکر هستیم که دولت و مجلس از تکمیل پروژه‌های مسکن مهر و نیازهای آن شانه خالی نکردند و مسئولیت تکمیل این پروژه‌‌ها و کمک به تأمین نیازهای آموزشی این واحدهای مسکونی را در دستور کار خود قرار دادند.

فرهادی ادامه داد: زمانی که بین ارکان مختلف نظام اسلامی همچون مجلس و دولت، وحدت رویه وجود داشته باشد شاهد اتفاق‌های خوبی خواهیم بود که یکی از ثمرات آن توجه به نیازهای مردم است.

فرماندار کاشمر با اشاره به تلاش‌های بنیاد برکت در راستای محرومیت زدایی تصریح کرد: باید به «بنیاد برکت» که یک مجموعه سرشار از خیر و برکت است به خاطر اینکه توانسته‌ است گوشه‌ای از منویات مقام معظم رهبری را در راستای توجه به علم و دانش به منصه ظهور بگذارد دست مریزاد گفت.

وی گفت: لازم است به خاطر توجه بنیاد برکت به شهرستان کاشمر نیز از این مجموعه تقدیر شود و ما اعلام می‌کنیم که مسئولان این شهرستان در کنار این بنیاد خواهند بود تا شاهد به بار نشستن این مدرسه باشیم.

فرهادی در پایان تأکید کرد: علت پیشرفت بسیاری از جوامع توجه ویژه به علم است.

شایان ذکر است بنیاد برکت وابسته به دفتر مقام معظم رهبری اختصاص مبلغ 500 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل یکی از مدارس مسکن مهر منطقه 14 معصوم(ع) کاشمر که در حد اسکلت رها شده بود را پذیرفته و امروز با حضور فرماندار کاشمر عملیات اجرایی آن آغاز شد.

گفتنی است در شهرستان کاشمر 5 هزار واحد مسکن مهر احداث شده است که هم اکنون سه مدرسه برای این واحدهای مسکونی در دست ساخت می‌باشد و برای تأمین نیاز مسکن مهر کاشمر به مدرسه، سه الی چهار مدرسه دیگر هم نیاز است.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۲۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد

احمد محمدی راستی در گفتگو با خبرنگار مهر، از آغاز عملیات اجرایی احداث میدان ورودی شهر رزن از سمت پلیس راه رزن، قزوین خبر داد و گفت: با توجه به اینکه شهر رزن یکی از مبادی اصلی ورودی غرب کشور محسوب می‌شود و از طرفی شاهد نابسامانی بصری و عدم زیبای در ورودی شهر بودیم ساماندهی و اجرای میدان ورودی بسیار ضروری بود.

محمدی راستی افزود: مساحت این میدان یک و هفت دهم هکتار است که کارکردهای مختلفی برای آن پیش بینی شده است

وی اظهار داشت: در بحث اجرای فضای سبز و پارک و مهمتر از همه در بحث ترافیکی جهت ارتباط کنارگذر با ورودی شهر رزن این میدان کاربرد دارد.

شهردار رزن گفت: بیش از ۱۰ میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار پیش بینی شده است که در ۳ فاز اجرا می‌شود.

محمدی افزود: در مرحله اول پس از زیر سازی بحث کشت گل در حاشیه میدان اجرا می‌شود و سپس رینگ کندروی خودرو اجرا و محیط گردشگری و پارک مرکزی در آن پیش بینی خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم با افتتاح این پارک خدمات حمل و نقل و گردشگری در شهر رزن ارتقا یابد.

کد خبر 6087060

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از ۲۴۰ پروژه عمران روستایی در استان اردبیل
  • آغاز عملیات تکمیل مونوریل قم همزمان با دور دوم سفر رییس جمهور
  • عملیات اجرایی طرح رود دره خرداد ماه آغاز شود
  • آغاز عملیات اجرایی انتقال آب غیرشرب به پارک علم و فناوری خراسان شمالی
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه هتل پنج ستاره ملل مشگین‌شهر
  • عملیات اجرایی میدان ورودی رزن آغاز شد
  • اجرای طرح ملی زراعت چوب با مشارکت بنیاد برکت در لالی +فیلم
  • آغاز لوله گذاری آبرسانی در مناطق حاشیه ای خرمشهر
  • آغاز عملیات اجرایی ساخت ۳۵۰۰ واحد مسکن کارکنان انرژی اتمی در بوشهر
  • تکمیل طرح‌های مسکن در تنگستان تسریع شود