Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@14:44:46 GMT

الحمدلله الذی خلق الحسین

تاریخ انتشار: ۱ مهر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۸۳۱۱

الحمدلله الذی خلق الحسین


نوری تو عالم نبود دین خدا هم نبود
بیچاره بودیم اگر ماه محرم نبود
الحمدلله الذی خلق الحسین
نور ازل حسین السلام علی الحسین ... اشتراک گذاری گزارش خطا بازگشت به بالای صفحه .به کانال تلگرام ما بپیوندید برچسب ها ریتم محرم مداحی محمود کریمی

سایت تابناک از انتشار نظرات حاوی توهین و افترا و نوشته شده با حروف لاتین (فینگیلیش) معذور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نظر شما نام: ایمیل: * نظر: موسیقی الحمدلله الذی خلق الحسین سینه زنی زمینه با نوای حاج محمود کریمی در شب دوم محرم در هیئت رایه العباس چیذر در تابناک می بینید و می شنوید. سلام یاسین سلام طاها سینه زنی زمینه با نوای سید مهدی میرداماد اول محرم 1395 هیئت رزمندگان اسلام قم را در تابناک می بینید و می شنوید باز به چشمم افق، صحنه کرببلاست سینه زنی واحد با نوای سید مهدی میرداماد در اول محرم 1395 در هیئت رزمندگان اسلام قم را می بینید و میشنوید. قافله سالار داره میاد خدا کنه برگرده نماهنگ ماه عزای اهل بیت علیهم السلام با نوای گرم کربلایی جواد مقدم را در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. کجا کودکان بازی کنند؟ ؛ یوسف اسلام «کجا کودکان بازی کنند؟ / Where do the children play» یکی از قطعات یوسف اسلام یا همان کت استیونش است. یوسف اسلام در این آهنگ به تغییر شکل شهرها و رشد آسمانخراش ها اعتراض می کند که سبک زندگی را تغییر داده است... . اجرای این قطعه را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. در رویاها ؛ بن هاوارد «در رویاها / In Dreams» یکی از قطعات بن هاوارد خواننده و نوازنده جوان است. اجرای سولوی این قطعه را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. عاشقتم با صدای سیروان خسروی اجرای زنده قطعه عاشقتم را از سیروان خسروی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. فورنس پیانو ؛ جو هنری فورنس پیانو را با اجرا و صدای هنری و البته زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. فقط عشق ؛ بن هاوارد «بن هاوارد / Ben Howard» خواننده و ترانه‌سرای انگلیسی در سبک پاپ‌راک، ایندی راک و آلترناتیو راک است. هاوارد از سال ۲۰۰۸ وارد دنیای موسیقی شد و در سال ۲۰۱۱ نخستین آلبوم خود را منتشر کرد. پرکاشن و گیتار سازهای تخصصی او هستند. هاوارد در رشته موج‌سواری نیز فعالیت می‌کند و دانشجوی انصرافی رشته روزنامه‌نگاری است. پیش از این یک اجرای زنده و یک موزیک ویدیو از آهنگ «فقط عشق / Only Love» این خواننده را با زیرنویس فارسی را در «تابناک» دیده و شنیده‌اید و اکنون یک موزیک ویدیوی دیگر از این آهنک را می‌بینید و می‌شنوید. شاید، شاید، شاید ؛ آندره‌آ بوچلی آهنگ «شاید، شاید، شاید / Quizas Quizas Quizas» یکی از قطعات مهمی است که شماری از خوانندگان ایتالیایی ثبت کرده اند. مهم ترین این خوانندگان بدون شک آندره آ بوچلی است. اجرای زنده این قطعه عاشقانه را با زیرنویس فارسی در «تابناک» می‌بینید و می‌شنوید. فارسی العریبة صفحه نخست تابناک جهان اقتصادی ورزشی اجتماعی مجلس ویدیو درباره ما تماس با ما خبرنامه پیوندها جستجو آرشیو آب و هوا اوقات شرعی RSS تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به تابناک می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است. طراحی و تولید "ایران سامانه"

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساس سپاه معنویت و اعتقاد است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام الیاس نجاری ظهر امروز در جمع کارکنان سپاه انصار الحسین (ع) همدان ضمن تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهار کرد: انقلاب اسلامی ما انقلابی مکتبی است که بر پایه قیام عاشورا بنا نهاده شده است.

وی انقلاب اسلامی را محصول اندیشه عرفانی امام خمینی (ره) دانست و بیان کرد: از آنجایی که انقلاب ما مکتبی و ارزشی است پاسدار و نگهبان آن نیز باید یک نهاد مکتبی و ارزشی باشد تا بتواند از آن به خوبی نگهبانی کند که این وظیفه بر عهده نهاد مقدس سپاه گذاشته شده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصار الحسین (ع) همدان اساس سپاه را معنویت و اعتقاد دانست و عنوان کرد: پاسداران باید در راستای حفظ و ارتقا معنویت خود و خانواده کوشا باشند و بتوانند با بصیرت بر فتنه‌ها و نقشه‌های شوم دشمنان فائق آیند.

وی تلاش دشمنان برای از بین بردن معنویت در سپاه را در راستای تضعیف انقلاب دانست و افزود: تقویت اعتقادات در پاسداران باعث تقویت سپاه و در نتیجه تقویت انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی خواهد شد.

کد خبر 6085769

دیگر خبرها