Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان قدس از دستگیری ۴ نفر اراذل و اوباش خبر داد و گفت: تعداد ۳ قبضه سلاح سرد قمه و یک عدد پنجه بکس کشف شد. آفتاب‌‌نیوز : سرهنگ شاهپور فلاحی شامگاه یکشنبه در جمع خبرنگاران در تشریح این خبر گفت:مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قدس  به دنبال وصول گزارش های متعدد از سوی شهروندان مبنی بر ایجاد مزاحمت ، اخاذی ، قدرت نمایی با سلاح سرد و نیز عربده کشی در ملا عام  از سوی تعدادی از اراذل و  اوباش مشهور در سطح شهرستان، پس از هماهنگی قضائی  دستگیری نامبردگان در دستور کار عوامل انتظامی قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با پیگیری های صورت گرفته و بهره گیری از شگردهای پلیسی محل مخفی گاه متهمان در  قهوه خانه ای شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی متهمان که دارای سوابق متعدد مجرمانه بودند، بدون وارد کردن خسارت مالی و جانی دستگیر شدند
به گزارش مهر، فلاحی اذعان کرد: در این عملیات تعداد ۴ نفر از اراذل و اوباش سطح یک شهرستان دستگیر و در  بازرسی بدنی صورت گرفته، تعداد ۳ قبضه سلاح سرد قمه و یک عدد پنجه بکس کشف شد و  متهمان  دستگیر شده جهت سیر مراحل قضائی به مقر انتظامی دلالت و با همکاری مناسب دستگاه قضائی نامبردگان تا تعیین تکلیف با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان قدس در پایان خطاب به شهروندان خاطر نشان کرد: پلیس شهرستان قدس به کسانی در صدد ناامن کردن جامعه هستند اجازه خود نمایی نخواهد داد و در کمترین زمان ممکن با هرگونه مظاهر علنی بی نظمی و هنجارشکنی با قاطعیت تمام برخورد خواهد کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۹۰۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی؛ به نقل از پلیس انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز، سرهنگ سید جواد حسینی  گفت: در پی اعلام وقوع چند فقره سرقت تلفن همراه و تجهیزات مخابراتی در شهرستان طرقبه شاندیز، ماموران تجسس پاسگاه حصار با انجام گشت‌های هدفمند و اقدامات کنترلی،  به دو نفر متهم مظنون و آنان را در حین سرقت دستگیر کردند.
سرهنگ حسینی افزود: در بازرسی از وسایل همراه متهمان ۱۳ دستگاه تلفن همراه مخابراتی،  تعداد ۲ دستگاه آیفون صوتی،  ۲۰۰ متر کابل مخابراتی و تعدادی زیادی قابلمه و ظروف آشپزخانه کشف و ضبط شد.
وی گفت: متهمان پس از انتقال به مقر انتظامی در مواجهه با ادله و مستندات پلیس تاکنون به ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی شهرستان نیز اعتراف کردند.
فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز با اشاره به ارجاع متهمان دستگیرشده به مراجع قضائی از شهروندان خواست هرگونه فعالیت مجرمانه که نظم و امنیت را تهدید می‌کند از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دیگر خبرها

  • دستگیری اراذل و اوباش سابقه‌دار در تبریز
  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری ۵ مخل نظم و امنیت در مشهد
  • انهدام باند اراذل و اوباش در شهرستان بابلسر
  • دستگیری متهمان ۲۰ فقره سرقت از اماکن دولتی و خصوصی در طرقبه شاندیز
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • ۱۸ رأس احشام مسروقه در مخفیگاه باند سارقان در اصفهان
  • برخورد پلیس با عوامل خرید و فروش سلاح گرم و اراذل و اوباش در فضای مجازی و دستگیری ۳۰۰۰ نفر
  • دستگیری سارقان سابقه‌دار در اسفراین