Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-16@11:05:55 GMT

دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان شد

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۵۹۷۶۳

دانیال محبی استاندار سیستان و بلوچستان شد

زاهدان-در جلسه امروز هیئت دولت دانیال محبی برای تصدی استانداری سیستان و بلوچستان معرفی و با تصویب هیئت وزیران برای این مسؤولیت انتخاب شد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، دانیال محبی (ملایی) در جلسه امروز هیئت دولت برای تصدی مسؤولیت استانداری سیستان و بلوچستان معرفی و با تصویب هیئت وزیران برای این مسؤولیت انتخاب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دانیال محبی پس از پیروزی انقلاب اسلامی دبیر هنرستان شهید رجایی بندرعباس بوده و بعد از آن به استخدام وزارت کشور درآمده است . ملایی معاون سیاسی - امنیتی استانداری سیستان و بلوچستان در دولت هشتم را نیز در کارنامه خود دارد .

وی در دولتهای هاشمی و خاتمی در وزارت کشور تا سطح معاون وزیر نیز مسئولیت داشته است. 

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: با توجه به هشدار وضعیت قرمز هواشناسی تمام دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان برای کاهش میزان خسارات احتمالی آماده‌باش هستند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، محمد کرمی امروز _دوشنبه، بیست‌وهفتم فروردین_ در نشست ستاد مدیریت بحران سیستان و بلوچستان اظهار کرد: استان با توجه به هشدار سطح قرمز سازمان هواشناسی در آماده‌باش ۱۰۰ درصد قرار دارد و همه فرمانداران، بخشداران، دهیاران، شهرداران و مدیران دستگاه‌های خدمات‌رسان آماده خدمات‌رسانی هستند.

وی ادامه داد: از روزهای گذشته با هماهنگی انجام شده تمام تدابیر برای مقابله با مشکلات احتمالی اندیشیده شده است، به‌طوری‌که علاوه بر آماده‌باش تمام بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و مدارس سدهای جنوب استان به اندازه کافی تخلیه شده است تا ظرفیت پذیرش بارندگی جدید را طی این مدت داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان افزود: با توجه به حجم بارندگی‌های ۱۲۰ میلی متری به ویژه در سواحل استان و متفاوت بودن آن و نبود امکان جابجایی افراد از روز سه‌شنبه تا چهارشنبه به فرمانداران و کادر بهداشت و درمان تاکید شده است، اقدامات لازم را برای بیماران بدحال و خانم‌هایی که نزدیک زایمان آن‌ها است انجام دهند تا از مشکلات احتمالی پیشگیری شود.

کرمی، آگاه‌سازی، آموزش و فرهنگ‌سازی مردم در مواقع بحران را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: مردم به اطلاعیه‌ها، هشدارها و اخطاریه‌های سازمان هواشناسی توجه و از تردد در مسیر رودخانه‌های محلی به شدت خودداری کنند.

کد خبر 744935

دیگر خبرها

  • جزئیات واژگونی لودر راهداری و فوت ۳ نفر در سیستان و بلوچستان
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • ارسال پیامک هشدار درخصوص سیلاب به ساکنان سیستان و بلوچستان
  • تاکید استاندار سیستان و بلوچستان بر بسیج امکانات در مقابله با خسارات احتمالی سیل
  • ناامنی‌ هایی که باهدف ایجاد تفرقه بین امت اسلامی طراحی شده
  • رژیم صهیونیستی به هیچ قانون بین‌المللی پایبند نیست
  • با حضوروزیر کشور:افتتاح مدرسه ۱۸ کلاسه ایران ما در زاهدان
  • وزیر کشور: رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم
  • مدرسه ۱۸ کلاسه در حاشیه شهر زاهدان توسط وزیر کشور بهره‌برداری شد
  • رشد بسیار خوبی در حوزه فضای آموزشی سیستان و بلوچستان داشته ایم