Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اقتصادی: سایت ضدانقلاب آمد نیوز که توسط برخی از فریب‌خوردگان داخلی همچون روح اله زم و سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور هدایت می‌شود.

به گزارش بولتن نیوز، در روزهای گذشته و در هنگام برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات و خبرگزاری‌ها، تعدادی از مالباختگان مؤسسات مالی – اعتباری در این نمایشگاه حضور یافته و شعارهایی علیه مسئولین بانک مرکزی سر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دریکی از این شعارها مالباختگان با فریاد می‌گفتند: «حیدری حیا کن دروغ‌ها رو رها کن».

حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی است، بارها و بارها وعده داده که پول سپرده‌گذاران این مؤسسات پرداخت‌شده و یا در حال پرداخت است.

اقدامات جدی و سریع بانک مرکزی در بازگرداندن حقوق ازدست‌رفته مردم و تشدید نظارت بر مؤسسات مالی و بانک‌ها در حالی صورت می‌گیرد که شواهد حکایت از سعی برخی در تخریب بانک مرکزی و مسئولین نظارتی آن‌که در حال پی گیری مفاسد برای مبارزه با آن هستند دارد

جالب‌تر اینکه در کلیپ خبری منتشرشده مالباختگان این مؤسسات علیه وی شعار می‌دادند اما سایت ضدانقلاب آمد نیوز در شیطنت آشکار و اقدام کثیف اعلام کرد که این مالباختگان علیه دیگر مسئولین شعار دادند.

سایت ضدانقلاب آمد نیوز که توسط برخی از فریب‌خوردگان داخلی همچون روح اله زم و سرویس‌های جاسوسی خارج از کشور هدایت می‌شود، تاکنون چندین بار با قلب واقعیات به توهین آشکار علیه مسئولین نظام پرداخت.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۵۹۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌

تین نیوز

۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه به رهبر معظم انقلاب درخواست کردند:  بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌.

به گزارش تین نیوز، ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی کشور در نامه ای به رهبر معظم انقلاب از سیاست های بانک مرکزی در حوزه سرکوب نرخ ارز صادرات و انتشار گواهی سپرده ۳۰ درصدی انتقاد کردند و خواستار واقعی‌ سازی نرخ ارز در سامانه نیما مبتنی بر نرخ شناور مدیریت شده نص صریح قانون شدند.

انجمن های مس، فولاد، پتروشیمی، پالایش نفت، سنگ آهن، پلیمر، آلومینیوم، سرب و روی، نساجی و صنعت کفش ایران این نامه را به رهبری نوشته اند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مهدوی: به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ◄ بانک مرکزی براساس نص صریح قانون نرخ ارز نیما را اصلاح کند‌
  • به ما دروغ گفتند و علیه بانک مرکزی امضا گرفتند
  • فیلم بسیار زشت از اقدام هواداران سپاهان علیه دختران پرسپولیسی!
  • سندسازی درباره نیکا شاکرمی برای به حاشیه بردن اعتراضات علیه اسرائیل
  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • اعلام جرم دادستانی علیه برخی خبرنگاران در پرونده نیکا شاکرمی
  • در سال جهش تولید، ارز چند نرخی را حذف کنید
  • قاچاقچیان، پنهان در نقاب کسب و کار‌های اینترنتی/کالای قاچاق چگونه در سایت‌ها فروخته می‌شوند؟