Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-18@19:52:09 GMT

جزییات واژگونی مرگبار اتوبوس مسیر گرگان

تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۰۲۶۶

جزییات واژگونی مرگبار اتوبوس مسیر گرگان

سرپرست سازمان اورژانس کشور از کشته و مصدوم شدن ۳۵ نفر بر اثر واژگونی اتوبوس در محور گدوک خبر داد.

ایران آنلاین /پیرحسین کولیوند  در مورد این حادثه گفت: یک دستگاه اتوبوس از تهران به سمت گنبد در حال حرکت بود که در محور گدوک، بعد از تونل دوم‌ ورسک واژگون شد.

سرپرست سازمان اورژانس کشور اضافه کرد: این حادثه ساعت ۱۸:۴۶ اعلام و ۱۰ دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: متاسفانه در این حادثه 14نفر فوت شدند و  ۲۳ نفر دیگر از سرنشینان دچار مصدومیت شدند که متاسفانه ۲ نفر از این فوتی‌ها کودکان خردسال زیر ۴ سال بودند.

به گزارش ایسنا، قدمی ‌رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان مازندران اظهار کرد: عصر امروز یکشنبه، ۱۴ آبان یک دستگاه اتوبوس مسافربری که از تهران به مقصد گرگان در محور سوادکوه در حال تردد بود، در منطقه دوگل سوادکوه در دره‌ای به عمق ۱۵ متر داخل رودخانه واژگون شد.

قدمی گفت: تیم‌های امداد و نجات جاده‌ای و عوامل پلیس راه به منطقه اعزام شدند.

وی گفت: علت وقوع حادثه، میزان خسارات و تلفات این حادثه در دست بررسی است که متعاقبا اطلاع‌رسانی خواهد شد.

زکریا اشکپور، سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران نیز، در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس ورسک، پل سفید، زیراب و یک دستگاه آمبولانس پشتیبان و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از ساری، به همراه دو دستگاه آمبولانس، از پایگاه‌های فیروزکوه و ۳ دستگاه آمبولانس از هلال‌احمر به محل حادثه در منطقه دوگل اعزام شدند. / ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۰۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران

سید حسین طباطبایی مسئول روابط عمومی اورژانس و مرکز فوریت‌های پزشکی یزد، از آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس مسافربری بندرعباس _ تهران خبرداد و گفت: ۳ مصدوم این حادثه بستری در بخش تخصصی و  ما بقی مصدومان مرخص شده اند.

وی با اشاره به مصدومان بستری در بیمارستان افزود: سیما ساعی شکستگی ترقوه، تروما به سینه، در بخش ارتوپد، محمد رضا زهیبه دلیل شکستگی زانو در بخش ارتوپد و جعفر حسن زاده به دلیل شکستگی دنده  در بخش جراحی بستری بودند.

طباطبایی ادامه داد: این حادثه ساعت ۵:۲۴ دقیقه امروز اتفاق افتاد که  هفت مصدوم به بیمارستان شهید صدوقی (ره) و چهار مصدوم به بیمارستان شهید رهنمون منتقل شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران
  • واژگونی اتوبوس در یزد/ ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • اسامی مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس بندرعباس در یزد اعلام شد
  • مصدومیت ۱۳ نفر در پی واژگونی اتوبوس در یزد
  • واژگونی اتوبوس بندرعباس _ تهران در یزد
  • واژگونی اتوبوس در یزد / ۱۳ نفر مصدوم شدند
  • واژگونی اتوبوس با ۱۳ مصدوم در یزد
  • تصادف مرگبار در محور ایذه به پیان
  • واژگونی اتوبوس در یزد ۱۳ زخمی بر جا گذاشت
  • ۱۱ مصدوم حادثه واژگونی اتوبوس در یزد به بیمارستان منتقل شدند