Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهر > شهری - همشهری آنلاین:
مدیر مجموعه شهربانو شهرداری منطقه ۱۹ از شروع به فعالیت بانوان در رشته فوتبال حبابی درمجموعه شهربانو بوستان بزرگ ولایت خبر داد.

به گزارش همشهري‌انلاين به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه 19، صدیقه محمدخانی با اعلام این مطلب گفت: در راستای غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان، فراهم کردن شرایط برای تفریح در فضاهای مهیج رشته فوتبال حبابی با كم كردن خطرات احتمالي در حين بازي فوتبال ویژه بانوان در رده‌هاي سني مختلف آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تشويق، تهييج و جذابيت اين نوع فوتبال در مقايسه با فوتبال هاي ديگر بيشتر است چرا كه در حين حركت،حباب‌ها به يكديگر برخوردكرده، واژگون مي شوند و هيجانات را ايجاد مي‌كند. همچنین بازي فوتبال حبابي قابليت اجرا در تمام فضاهاي باز و سربسته را داشته و نيازمند محيط ويژه اي نيست.

محمدخانی اظهار داشت: با راه اندازي فوتبال حبابي در شهربانو این منطقه اميدواريم بتوانيم بازي مهيج، مفرح، سالم و جذاب را به مجموع بازيهاي تفريحي و خانوادگي اضافه كنيم تا خانواده ها از اين فرصت جهت افزايش برنامه های تفریحی برای فرزندان خود استفاده کنند.

مدیر مجموعه شهربانوی منطقه یاد آور شد: مجموعه شهربانو جهت فعالیت در این رشته تجهیزات کامل همراه با لباس در اختیار شرکت کنندگان قرار می دهند و شهروندان می‌توانند هیجان و لذت فوق العاده‌ای را با بازی در کنار دوستان و خانواده تجربه کنند.

این مسئول در بخش دیگری از افتتاح اولین باشگاه اسب سواری داخل شهر ویژه بانوان در مجموعه شهربانو منطقه خبر داد وخاطر نشان کرد: در بخشی از مجموعه در زمین و فضایی مناسب به همراه دو مربی مجرب، بانوان علاقمند به این رشته می‌توانند سوارکاری را از مرحله مبتدی تا حرفه‌ای آموزش ببینند و حتی به صورت تفریحی از خدمات این باشگاه بهره‌مند شوند.ضمن اینکه امیدواریم در آینده این مرکز یکی از قطب‌های ورزش سوارکاری بانوان و میزبان جشنواره های اسب سواری، مسابقات سوارکاری شود.

همچنین علاقمندان می‌توانند از شنبه تا پنج شنبه از ساعت 8 تا 17 به این مجموعه مراجعه و از خدمات باشگاه اسب سواری استفاده کنند.

در همین زمینه: اتوبوس دیابت به منطقه ۱۹ رسید پاکسازی ۸۰ هکتار پهنه نظافتی در خاک ایران و عراق شهرخوب، زندگی خوب لاله‌زار احیا می‌شود

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۰۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان جنوبی گفت: بعد از تعطیلات نوروزی اولین شعبه صرافی ملی در استان افتتاح خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان‌جنوبی و به نقل از روابط عمومی استانداری، محمدعلی زرنگ در شورای هماهنگی دستگاه‌های اقتصادی خراسان‌جنوبی اظهار کرد: مجوز اولین شعبه صرافی ملی برای استان اخذ شده است و در اوایل سال آینده آن را راه‌اندازی خواهیم کرد.

وی با بیان اینکه ساختمان و زیرساخت و تجهیزات سرور این صرافی خریداری شده است، گفت: بعد از تعطیلات نوروزی، اولین شعبه صرافی ملی در استان افتتاح خواهد شد.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان‌جنوبی با اشاره به رشد هفت درصدی پرداخت وام ازدواج در کمتر از ۲۰ روز گذشته، بیان کرد: عملکرد بانک‌های استان در حوزه وام ازدواج به ۱۰۷ درصد و این عملکرد در حوزه فرزندآوری به ۹۳ درصد در آخر بهمن رسیده است.

زرنگ با بیان این مطلب که بانک ملی رتبه اول سهم بازار استان را در سال‌جاری به خود اختصاص داده است، افزود: میزان منابع و مصارف بانک‌های استان در پرداخت تسهیلات از ۱۰۸ درصد به ۱۲۴ درصد تا پایان سال‌جاری رسیده است.

کد خبر 737234

دیگر خبرها

  • افتتاح مجتمع گردشگری پارک ساحلی منطقه آزاد انزلی
  • برنامه‌های رییس جدید برای «چوگان»/ توجه بیشتر به تیم ملی بانوان
  • لیگ برتر فوتبال بانوان| خاتون بم به قهرمانی نزدیک شد
  • تکمیل طرح راه آهن رشت - کاسپین در محدوده منطقه آزاد انزلی
  • ارائه خدمات ویژه نوروزی به خودروهای سواری سبک در پایانه جی
  • افتتاح زیپ‌لاین و دوچرخه سواری در آوج+ فیلم
  • افتتاح اولین شعبه صرافی ملی در خراسان جنوبی
  • پرسپولیس با پیکان سواری به دنبال برد در آزادی/ جدال لالیگایی در ورزشگاه خالی از تماشاگر دستگردی
  • برگزاری ویژه برنامه «آخرین لحظه، اولین پیمان» در ۲۹ اسفند ۱۴۰۲
  • افتتاح مجموعه ورزشی در شمال شرق تهران