Web Analytics Made Easy - Statcounter

کوروش فتاحی امروز در همایش حمل‌ونقل و لجستیک ایران، اظهار داشت: نگاه وزیر راه و شهرسازی به رشد اقتصادی کشور نگاهی سراسری و از جمله به فرودگاه بودن فرودگاه امام خمینی (ره) است و در واقع به تأثیرگذاری این فرودگاه در GDP کل کشور توجه می‌شود.

وی ادامه داد: ارتباط گسترده‌ای که بتوان به وسیله آن هزینه‌های عملیاتی حمل‌ونقل را کاهش داد در این حوزه ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: فرودگاه امام خمینی (ره) به شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) تغییر ساختار یافت تا امکانات مختلفی را در عرصه بین‌‌المللی فراهم آورد.

فتاحی با اشاره به شرایط تحریم، گفت: متأسفانه در تحریم‌ها حتی سرمایه‌گذارهای خارجی نیز نتوانستند از فرصت‌های سرمایه‌گذاری ما استفاده کنند و در واقع زیان دیدند.

وی با اشاره به استقبال از سرمایه‌گذاران خارجی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)  گفت: با دیدگاه ارتقای GDP به دنبال ایجاد کلانشهر فرودگاهی هستیم تا لجستیک قوی نیز در آن ایجاد شود.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) ادامه داد: در سال 1390 شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) به تصویب مجلس رسید که این شرکت از 4 منطقه فرودگاه امام، ترمینال، منطقه آزاد و منطقه ویژه تشکیل شده است.

فتاحی با اشاره به اراضی 14 هزار هکتاری شهر فرودگاهی امام خمینی (ره)، گفت: برای طراحی مسترپلنینگ به سراغ مشاوران خارجی رفتیم که در حال حاضر این در مناطق آزاد و ویژه اقتصادی 80 درصد رشد دارد.

وی ادامه داد: در طراحی لجستیکی خود از شرکت‌های بین‌المللی استفاده کردیم و در بحث لجستیکی نیز از 20 کمپانی حرفه‌ای جهانی مشاوره گرفتیم.

سرپرست شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه در تشکیل هاب لجستیک در ایران هدف‌گذاری خاصی در شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) انجام شد، گفت: حمایت قانونی از منطقه لجستیک فرودگاه امام (ره) از سوی دولت انجام شد. هم اکنون 1500 هکتار منطقه آزاد و 2500 هکتار منطقه ویژه تجاری در بندر امام (ره) داریم و این مزیت ویژه‌ای است.

انتهای پیام/

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت راه و شهرسازی، سعید چلندری گفت : این عملیات از امروز سوم اردیبهشت با اعزام زائران خانه خدا از ترمینال سلام هم‌زمان با برگزاری مراسم بدرقه با حضور نواب نماینده ولی فقه در امور حج و زیارت و رئیس سازمان حج و زیارت و «عبدالله بن سعود العنزی» سفیر کشور عربستان در ایران و تنی چند از مقامات کشوری و لشکری آغاز شد و عملیات رفت تا ۱۳ اردیبهشت ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه در عملیات حج عمره امسال پنج‌هزار و ۷۲۰ زائر خانه خدا عازم سرزمین وحی می‌شوند، اظهار داشت: ۲ هزار و ۸۶۰ زائر از طریق ترمینال سلام شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) برای انجام این فریضه مقدس عازم عربستان می‌شوند و درمجموع همین میزان نیز از ۱۰ فرودگاه دیگر به عمره مفرده مشرف می‌شوند.

رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شهر فرودگاهی امام خمینی (ره) با بیان اینکه آخرین پرواز برگشت زائران در تاریخ ۲۳ اردیبهشت خواهد بود، گفت: همه پرواز‌ها توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (هما) انجام می‌شود.

چلندری خاطرنشان‌کرد: اعزام زائران حج تمتع نیز از ۲۴ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و ترمینال سلام به‌عنوان پایانه زیارتی با مساحت ۵۴ هزار مترمربع ظرفیت بسیار بالایی برای ارائه خدمات به حجاج و زائران عتبات را در سطح بسیار خوب دارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اعزام اولین کاروان سفر عمره مفرده از گیلان
  • اعزام ۵۰ درصد زائران عمره از فرودگاه امام خمینی(ره) به سرزمین وحی
  • طراحی پوسترهای جدید به مناسبت شکست هیمنه آمریکا در طبس
  • نخستین کاروان عمره مفرده پس از ۹ سال انتظار عازم مدینه شد
  • ۵۰ درصد حجاج از ترمینال «سلام» فرودگاه امام (ره) اعزام می‌شوند
  • نخستین کاروان عمره گزاران ایرانی عازم سرزمین وحی شد 
  • برای نخستین بار ؛ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره) همزمان با اعزام زوار ایرانی + فیلم
  • فیلم/ حضور سفیر عربستان در فرودگاه امام خمینی(ره)
  • رضایت ۷۵ درصدی مسافران در سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ از فرودگاه‌های کشور
  • زمان آغاز اعزام زائران به حج عمره اعلام شد