Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- مراسم جشن یکصدمین سالروز صدور بیانیه بالفور شامگاه پنجشنبه گذشته با حضور مقام های انگلیس و سران رژیم صهیونیستی در لندن برگزار شد و ترزا می طی سخنانی به نقش کشورش در تاسیس اسرائیل افتخار کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، سفارت فلسطین در تهران در محکومیت صدمین سالگرد بیانیه بالفور که آغاز تشکیل رژیم جعلی صهیونیستی است، بیانیه صادر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بیانیه ای که سفارت فلسطین یکشنبه شب در تهران منتشر کرد، آمده است: «سخنرانی ترزا می نخست وزیر انگلیس در مجلس عوام این کشور که طی آن به نقش این کشور در تاسیس دولت اسرائیل و روابط عالی با آن در سطوح مختلف، اشاره شده و این موضوع را مایه افتخار دانسته، نشان می دهد، لندن حتی پس از گذشت صدسال از صدور این بیانیه، مردم فلسطین را به رسمیت نمی شناسد.


در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: این اقدام انگلیس، نشان می دهد، تفکر استعماری و نژادپرستانه لندن همچنان ادامه دارد و ما متاسفانه در برابر موضعگیری قرار گرفته ایم که متنافض با موضعی است که این کشور باید در قرن بیست و یکم اتخاذ کند.


سفارت فلسطین در تهران در پایان تاکید کرد: انگلیس همچنان حاضر نیست، مسئولیت اشتباهات و جرایمی را بپذیرد که در گذشته در حق مردم فلسطین مرتکب شد و این کشور در صدد است، خطای بزرگ خود (صدور بیانیه بالفور) که به آن مفتخر است، جشن بگیرد.


مراسم جشن یکصدمین سالروز صدور بیانیه بالفور شامگاه پنجشنبه گذشته با حضور مقام های انگلیس و سران رژیم صهیونیستی در لندن برگزار شد و ترزا می طی سخنانی به نقش کشورش در تاسیس اسرائیل افتخار کرد.


انگلیسی ها که در دوم نوامبر سال 1917 در نامه رسمی موسوم به « بیانیه بالفور»، وعده تاسیس کشور یهودی را به «لرد روچیلد» سرمایه‌دار صهیونیست، داده بودند، با انتخاب «هربرت ساموئل»، یهودی صهیونیست، به عنوان فرماندار این سرزمین، همه برننامه ها را برای تسلط صهیونیست ها بر فلسطین مهیا کرد.


به این ترتیب و با رویکرد خائنانه قدرت‌های جهانی نسبت به حق طبیعی فلسطینی ها، رژیم جعلی صهیونیستی در ماه مه سال 1948 تاسیس شد.


بیانیه بالفور سرآغاز تلاش در عرصه بین‌المللی برای تاسیس رژیم صهیونیستی به شمار می‌رود.

 

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۹۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل

به گزارش قدس آنلاین، محمد دهقان معاون حقوقی رئیس جمهور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت دولت با حضور خبرنگاران مبنی بر مطالبه جهانی تحریم رژیم صهیونیستی از المپیک گفت: ما یک فهرستی اقدامات رژیم صهیونیستی را با مشارکت سازمان‌های مردم نهاد تهیه کرده‌ایم که جلسات ما با این سازمان‌ها همچنان ادامه دارد.

وی‌افزود: در همین زمینه روز گذشته جلسه‌ای برگزار شد و مستند سازی در خصوص اقدامات و جنایات رژیم صهیونیستی صورت گرفت تا از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد داخلی استفاده کنیم.

دهقان اظهار کرد: با ارتباطاتی که با سازمان‌های مردم نهاد خارجی و اروپایی وجود دارد از ظرفیت‌های آنها نیز در این زمینه استفاده خواهد شد تا ما بتوانیم از این ظرفیت‌ها برای اینکه جنایات رژیم صهیونیستی را در غزه مرتکب شده است و همچنان نیز ادامه دارد در حد ممکن در کشورهای مختلف جهان پیگیری شود.

وی ادامه داد: البته چون ما دولت رژیم صهیونیستی را به عنوان دولت به رسمیت نمی‌شناسیم طبیعت اقدامات ما به عنوان دولت خیلی وجهی ندارد و اقدامات ما از مسیرهای دیگری باید صورت گیرد.

منبع: خبرگزاری مهر

دیگر خبرها

  • واکنش امارات به حمله رژیم صهیونیستی به رفح
  • از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات صهیونیست‌ها استفاده می‌کنیم
  • معاون حقوقی رئیس جمهور اعلام کرد؛ استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • استفاده از ظرفیت سازمان‌های مردم نهاد برای محکومیت جنایات اسرائیل
  • فریاد «نه به نسل‌کشی در رفح» قلب لندن را لرزه درآورد
  • رئیس‌جمهور: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/حمله به سفارت ایران نشان دهنده استیصال رژیم صهیونیستی بود
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ تن رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • درگیری شدید مقاومت فلسطین و ارتش اسرائیل در شرق رفح/ شمار شهدای غزه به ۳۴ هزار و ۷۸۹ نفر رسید/ حمله گسترده پهپادی و موشکی حزب الله به مواضع ارتش اسرائیل
  • مخالف حمله به رفح و کوچ اجباری غیرنظامیان فلسطین هستیم
  • بیانیه وزارت علوم در حمایت از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی