Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-01@23:37:51 GMT

پسری که با عمه بزرگ پدرش ازدواج کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۱۹۸۳

به گزارش آریا،  ازدواج با اختلاف سنی زیاد یکی از مسائلی است که تا کنون بار‌ها در مورد آن اخبار گوناگون منتشر شده است، از ازدواج دختر ۱۲ ساله با پیرمردی پیرتر از پدر بزرگش تا ازدواج پیرزن ۸۰ ساله با پسر نوجوان ۱۷ ساله که همگی به نحوی با مخالفت خانواده‌ی همراه بوده ولی برگزار شده است مثل پسر جوانی که در کمال تعجب والدین و اقوام تصمیم گرفت با عمه بزرگ خود یعنی عمه‌ی عمه اش ازدواج کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  ازدواج پسر ۲۳ ساله با عمه‌ی ۹۱ ساله پدرش برای به آرامش رساندن او"مائوریکیو اوسلو" برای به آرامش رساندن "یولاندا تورس" تصمیم گرفت تا اخرین آرزوی این پیرزن ۹۱ ساله را که ازدواج بود برآورده کند. پسرجوان که هنگام ازدواج هنوز در مرحله تکمیل مقدمات دریافت حکم وکالتش بود بعد از مدت کوتاهی وکیل شد و توانست با قدرت بیشتری به کار خود ادامه دهد، این عقیده‌ای بود که او داشت. هنگام ازدواج با پیرزنی که ۶۸ بزرگتر از او بود ۸ سال از جدایی پدر و مادرش می‌گذشت و این مرد جوان دوست نداشت هیچ کس به دلیل تنهایی و از هم پاشیدگی خانواده اش غمگین باشد برای همین تصمیم گرفت تا عمه بزرگ خانواده را به آرزوی ازدواجش برساند و او را از تنهایی رها سازد  ماه بعد از این ازدواج عروس ۹۱ سال درگذشت و داماد جوان را تنها گذاشت. مائوریکو بعد از مرگ همسر پیرش گفت:او برای من یک پشتیبان واقعی بود و حضورش به من دل گرمی می‌داد و حالا نبودش برای من بسیار سخت است.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۱۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت

امتداد - دکتر آیت اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه با صدور پیامی فرا رسیدن روز معلم را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، متن پیام دکتر ابراهیمی بدین شرح است:

                                                                                                                           باسمه تعالی
                                                                                                                         إنَّما بُعِثتُ مُعَلِّما
                                                                                             براستی که من معلم برانگیخته شدم( پیامبر اکرم ص)

دوازدهم اردیبهشت ماه، روز معلم و تقارن سالروز شهادت استاد شهید آیت الله مرتضی مطهری با شهادت صادق ترین معلم جهان اسلام حضرت امام جعفر صادق (علیه السلام)، فرصتی را فراهم می نماید تا از مساعی و اهتمام اساتید، مدرسان و کلیه فعالان عرصه های علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه که صادقانه درمسیر تحقق آرمانها و اهداف بانک قدم بر می دارند، سپاسگزاری نمایم.
بی تردید توسعه دانش و مهارتهای تخصصی مهمترین نقش را در مسیر اجرای برنامه تحول راهبردی و تحقق چشم انداز بانک سپه در افق ۱۴۰۴ خواهد داشت و لذا انتظار دارم با توجه به ظرفیتهای کسب و کاری بانک،گردش دانش شغلی، یکسان سازی سطح آگاهی کارکنان و تسلط ایشان به فرایندهای عملیاتی به منظور خلق تجربه ای متمایز، ماندگار و خوشایند برای تمام ذی نفعان و به تبع آن، افزایش سودآوری و تقویت جایگاه رقابتی بانک، بیش از پیش نمایان گردد و تمامی اساتید، مدرسان و فعالان حوزه توسعه سرمایه انسانی گامی فراتر از آموزش گذاشته و تفکر یادگیری را در ذهن کلیه کارکنان نهادینه نمایند.
در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای کلیه کارکنان در مسیر رشد و توسعه فردی و سازمانی، سربلندی شما عزیزان را در کلیه شئونات زندگی از درگاه خداوند متعال خواستارم. 

                                                                                                                      آیت اله ابراهیمی
                                                                                                                    مدیرعامل بانک سپه

 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز مشاورزه ازدواج و تحکیم خانواده شهرستان اسکو
  • دکتر ابراهیمی «روز معلم» را به اساتید، مدرسان و فعالان علمی و آموزشی خانواده بزرگ بانک سپه تبریک گفت
  • اختلافات مالی در یک خانواده مشهدی منجر به قتل شد
  • جوانی جمعیت نیازمند اغنا سازی است
  • نیروی جوان جامعه عامل پیشرفت های آتی خواهند بود/ شرایط وام فرزندآوری تسهیل شود
  • دغدغه رهبر انقلاب پیرامون فرزندآوری و ازدواج مجرّدان
  • جدال پدر و دختر بر سر خواستگار آمریکایی | رضایت نمی‌دهم مگر به شرط...
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار وام ازدواج هستند
  • ۱۴۹۱۵۱ نفر در صف انتظار تسهیلات ازدواج هستند
  • کارگروه ویژه پیشگیری از طلاق در راور تشکیل شد