Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ نجفی در جلسه توسعه کشت گیاهان دارویی شهرستان سلسله با بیان این مطلب گفت: کشت گیاهان دارویی نسبت به سایر اقلام زراعی (گندم و جو) دارای صرفه اقتصادی بیشتری است، که گیاهان دارویی با تلفیق امتیازات طبیعی، فکر و دانش علمی می‌توانند منجر به ارزش افزوده فراوان در اقتصاد کشور شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر لزوم توسعه و کشت گیاهان دارویی گفت: اجرای این طرح‌ها علاوه بر افزایش پوشش گیاهی، جلوگیری از تخریب و فرسایش خاک و تقویت سفره‌های آب زیرزمینی، موجب افزایش توان اقتصادی جوامع محلی و جلوگیری از مهاجرت، رونق تولید و اشتغال را به همراه خواهد داشت.

انتهای پیام/د

کاشت گیاهان دارویی در بیش از ۸۰ هکتار از اراضی ملی شهرستان سلسله

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۲۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز خراسان رضوی،رئیس مرکز جهاد کشاورزی بخش کدکن با بیان اینکه باغداران بخش کدکن برای تحقق پویش کاشت یک میلیارد درخت در کشور در سال جاری ۵۲ هزار نهال غرس کردند گفت: از این میزان، تعداد ۱۹ هزار اصله نهال آلو، ۴۰۰ نهال آلوچه، ۳ هزار بادام، ۲ هزار نهال غیر مثمر توسط شهرداری و دهیاری‌ها، ۵ هزار انگور کاشته شده است و تعداد ۲۲ هزار قلمه انگور نیز جهت کشت در پاییز آماده سازی شده است.

عباس عباسیان افزود: یکی از مهمترین راهکار‌ها برای مقابله با تغییر اقلیم نهال‌کاری است از همین رو خواستار مشارکت همه کشاورزان و دستگاه‌ها و نهاد‌ها با این طرح ملی به صورت سالانه هستیم.

وی گفت: در بخش کدکن ۶۰ هکتار باغ میوه‌های دانه دار شامل سیب، گلابی، بِه و ۷۰۰ هکتار باغات میوه‌های هسته دار شامل آلو، آلوچه، آلبالو، گیلاس و زردآلو کشت شده است.

دیگر خبرها

  • پیش بینی تولید بیش از ۸۰۰۰۰ تن محصول گندم از شهر خوشه‌های طلایی
  • کاشت ۵۲ هزار نهال در بخش کدکن
  • میمند ۲ هزار هکتار گل محمدی زیرکشت دارد/وجود ۳۶۰ گونه گیاه دارویی
  • گیاهان دارویی بومی ایلام، در خطر انقراض
  • توسعه صادرات گیاهان دارویی با تکمیل زنجیره ارزش
  • برداشت ۱۳ هزار تن سیر از اراضی زارعی دزفول
  • پیشگیری از تغییر کاربری ۵۹ هکتار اراضی کشاورزی ساوجبلاغ
  • سلسله قطب تولید کلزای لرستان
  • بازار داغ گیاهان دارویی در کرمانشاه+ تصویر
  • یکپارچه سازی اراضی لرستان ضروری است