Web Analytics Made Easy - Statcounter

کره جنوبی تحریم های یک جانبه ای علیه 18 شهروند کره شمالی وضع کرد. بر اساس این تحریم‌ها، این شهروندان کره شمالی از هر گونه مبادله اقتصادی منع می‌شوند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز؛ کره جنوبی روز دوشنبه تحریم های یک جانبه ای علیه 18 شهروند کره شمالی وضع کرد. بر اساس این تحریم‌ها، این شهروندان کره شمالی از هر گونه مبادله اقتصادی منع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس اعلام رسمی دولت کره جنوبی، همه این 18 نفر نماینده بانک های کره شمالی هستند.
­یک فرد مرتبط با این تحریم ها در کره جنوبی به رویترز گفت: همه این افراد در موسسات اقتصادی کره شمالی فعالیت دارند که پیشتر توسط تحریم های سازمان ملل متحد هدف قرار گرفته بودند؛ آنان کارکنان رده بالایی هستند که با برنامه هسته ای و برنامه های توسعه موشکی کره شمالی مرتبطند؛ با این کار در صددیم منابع اصلی کره شمالی در تبادل خارجی و توسعه سلاح های کشتار جمعی را مسدود کنیم.
بر اساس این گزارش به نظر می رسد این تحریم ها تاثیر اندکی بر فعالیت های غیر قانونی کره شمالی داشته باشد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۲۲۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد

نوربخش دادشی در گفت‌وگو با مهر با اشاره به هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی اظهار کرد: وزش باد لحظه‌ای شدید (اغلب در مناطق نیمه جنوبی)، بارش باران، در بعضی ساعات رگبار باران و رعد و برق، در نقاط مستعد تگرگ (اغلب در مناطق نیمه جنوبی استان) در خراسان شمالی پیش‌بینی می‌شود.

وی در ادامه زمان شروع این هشدار را صبح شنبه و زمان پایان را اواخر وقت شنبه عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی خراسان شمالی منطقه اثر فعالیت این سامانه را اغلب نقاط استان برشمرد.

داداشی صاعقه، تگرگ، احتمال خسارت به سازه‌های موقت، کاهش‌دید و لغزندگی جاده‌ها، جاری شدن روانآب، آبگرفتگی معابر، سیلابی شدن مسیل‌ها را اثرات مخاطره‌ای فعالیت این سامانه عنوان کرد.

کد خبر 6094148

دیگر خبرها

  • جزئیات تماس تلفنی بورل و امیرعبداللهیان
  • کره شمالی تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران را غیرقانونی و غیرانسانی خواند
  • واکنش کره شمالی به تازه‌ترین تحریم‌ها علیه تهران
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • هشدار هواشناسی سطح زرد در خراسان شمالی صادر شد
  • منابع محدود بانک‌های خراسان شمالی مشکل‌زا‌ شده است
  • ساقط کردن ۶ موشک «اتکمز» آمریکا توسط ارتش روسیه/ «مغز متفکر پوتین»: اوکراین نباید وجود داشته باشد
  • اصابت موشک کره‌شمالی به اوکراین؟
  • عرضه جهانیِ تولید ایرانی علیه تحریم‌ها
  • ادعای ناظران درباره اصابت موشک ساخت کره‌شمالی به خارکیف اوکراین