Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به محرومیت این استان دو اولویت داریم، یکی تقویت زیرساخت‌ها، که برای رشد استان خیلی مؤثر است، نکته دیگر هم اهتمام در راستای تقویت و ایجاد اشتغال است که هم اولویت رهبر معظم انقلاب و هم دولت است که امسال را مزین به نام تولید و اشتغال کرده‌اند.

علی‌محمد احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان درباره اولویت‌های اجرایی در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور برنامه دارد و اولویت‌ها در بحث‌های زیر ساختی، خدمات عمومی و بحث‌های بخشی مانند کشاورزی و صنعتی زیاد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به محرومیت استان دو اولویت در راس کارها داریم، یکی تقویت زیرساخت‌ها، که برای رشد استان خیلی مؤثر است، نکته دیگر هم اهتمام در راستای تقویت و ایجاد اشتغال است که هم اولویت رهبر معظم انقلاب و هم دولت است که امسال را مزین به نام تولید و اشتغال کرده‌اند.
احمدی خاطرنشان کرد: براساس اولویتی که دولت در استان تعریف کرده است قصد داریم زیرساخت‌ها را تقویت کنیم و در کنارش به مسائل تولید و اشتغال نیز بپردازیم.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هرچند توجه به این دو مهم به معنای نادیده گرفتن دیگر ضعف‌ها و کمبود‌ها نیست، در حوزه‌های اجتماعی و فرهنگی ما مسائل عمده‌ای داریم که به اقتضای منابع و زمانی که در اختیار داریم به آن موارد هم توجه می‌کنیم.   انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۲۸۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا نیکو عصر چهارشنبه در این آئین اظهار کرد: پروژه ساختمان خدماتی رفاهی با ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار ظرف مدت سه ماه احداث می‌شود.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم بیان کرد: امید است با احداث این ساختمان شاهد توسعه روند خدمات رسانی اداره بندر و دریانوردی بندر دیلم باشیم.

وی اضافه کرد: به تازگی با پهلوگیری یک فروند بارج ۲ هزار تنی ظرفیت تخلیه و بارگیری در بندر دیلم ۲ برابر شده است.

رئیس اداره بندر و دریانوردی دیلم تصریح کرد: در بندر دیلم متناسب با مطالبات مردمی برنامه‌های توسعه‌ای مناسبی برای رونق کسب و کار بندر نشینان در دستور کار قرار دارد.

کد خبر 6088196

دیگر خبرها

  • یکی از اولویت‌های لرستان باید ایجاد زیرساخت‌ها باشد
  • هدایت نقدینگی به‌سمت صنایع پایین‌دست نفت، اشتغال‌زایی و سودآوری به‌ همراه دارد
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • خدمت به محرومین و توانمندسازی آنان، اولویت مهم کمیته امداد 
  • اختصاص ۱۵۰ میلیارد تومان به راه‌های عشایری خسارت دیده از سیل در کهگیلویه و بویراحمد
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • ۲۳۲ واحد راکد ایلام به چرخه تولید بازگشت
  • توجه به زیرساخت‌های حوزه امنیت غذایی یک ضرورت است
  • زیرساخت‌های بندر دیلم تقویت می‌شود
  • اختصاص ۴۲۰ میلیارد ریال برای زیرساخت‌های بازارچه های مرزی ایلام