Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-03-29@09:47:41 GMT

سردار فاتح ایرانی در پایتخت سقوط کرده داعش + عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۴۳۳۸

سردار فاتح ایرانی در پایتخت سقوط کرده داعش + عکس

رکنا: تصاویری از حضور فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران در شهر دیرالزور سوریه منتشر شد. به دنبال سقوط شهر رقه ، داعش شهر دیرالزور را به عنوان مرکز خلافت خود خوانده اعلام کرد. اما این شهر نیز دیری نپایید که از چنگ تروریست ها خارج شد.

به گزارش گروه سیاسی رکنا، سردار سلیمانی متولد 1335 در شهرستان رابر استان کرمان، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در طول جنگ هشت ساله ایران و عراق فرمانده لشکر 41 ثارالله کرمان بود. وی در 4 بهمن 1389 درجه سرلشکری دریافت کرد و مقام معظم رهبری در تقدیر از عملکرد سردار سلیمانی از او به عنوان "شهید زنده" نام برده است. 
سردار حاج قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران مدت هاست که به عنوان یک شخصیت پر نفوذ در منطقه "غرب آسیا" شناخته می شود.
به تازگی رسانه‌های سوری تصویری از سردار قاسم سلیمانی در کنار نیروهای لواءالباقر در شهر دیرالزور را منتشر کردند.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۴۳۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق

سردار محمد پاکپور فرمانده نیروی زمینی سپاه در ایام آغاز سال جدید با حضور در مناطق مرزی جنوب شرق کشور از یگان‌های مستقر در این مناطق بازدید کرد.

 

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3059968 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • این فرمانده بلندپایه سپاه، با سربازان افطار کرد +عکس
  • دیدار نوروزی فرماندهان نظامی با قالیباف
  • بازدیدعیدانه فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق کشور
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مناطق مرزی جنوب شرق
  • بازدید سردار پاکپور از مناطق مرزی جنوب شرق + فیلم
  • شهادت نیروی سپاه در دیرالزور / پنتاگون: به سوریه حمله نکردیم
  • شهادت یک مستشار ایرانی در دیرالزور سوریه
  • شهادت پاسدار ایرانی در حملات رژیم صهیونیستی به سوریه + عکس
  • اولین شهید ایرانی مدافع حرم در سال ۱۴۰۳