Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان تعاون روستایی  آذربایجان غربی گفت: خرید سیب صنعتی در 50 مرکز تعاون روستایی استان انجام می شود.

شهریار حیدری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: سازمان تعاون روستایی استان ازطریق تشکل های باغداران با ایجاد 50 مرکز خرید در استان نسبت به خرید سیب صنعتی باغدارن اقدام کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به میزان سیب  صنعتی خریداری شده در استان افزود: تاکنون بیش از 32 هزار تن سیب زیر درختی توسط تعاون روستایی آذربایجان غربی خریداری و تحویل صنایع تبدیلی استان شده است.

رئیس سازمان تعاون روستایی  آذربایجان غربی  با بیان اینکه باغداران سیب صنعتی باقی مانده  خود را به مراکز خرید تعاون روستایی استان عرضه کنند گفت: قیمت مصوب برای هرکیلو سیب صنعتی خریداری شده 290 تومان است که  امکان افزایش قیمت خرید نیز وجود دارد.

حیدری گفت: براساس دستورالعمل ابلاغی خرید سیب های صنعتی استان  در کیسه های 20کیلویی نایلونی، توری  انجام می شود  که این خرید بهداشتی و به نفع باغدار و صنایع تبدیلی استان خواهدبود.


انتهای پیام

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۴۴۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند

سیروس محمودیان مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی گفت: در قالب طرح مادر روستایی دارای سه فرزند که از اول امسال در استان اجرا شده تاکنون بیش از ۷ هزار مادر روستایی دارای سه فرزند و بیشتر که سن آنان ۱۸ تا ۵۰ سال قرار دارد، به صورت رایگان بیمه شدند.

وی اضافه کرد: مادران روستایی که فرزند سوم آنان اول سال ۱۳۹۶ به دنیا آمده باشند، در قالب این طرح به صورت رایگان بیمه می‌شوند و برای مادرانی که بیشتر از سه فرزند دارند، به ازاری هر فرزند ۲ سال سابقه ارفاقی در نظر گرفته می‌شود.

مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی ادامه داد: مرحله نخست بیمه رایگان مادران دارای سه فرزند، تا آخر فروردین‌ماه جاری ادامه دارد و انتظار می‌رود تا پایان این مرحله تعداد مادران بیمه رایگان افزایش پیدا کند.

وی اظهار کرد: مادران مشمول این طرح می‌توانند با مراجعه سایت صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر یا به صورت حضوری به کارگزاری‌های فعال در آذربایجان غربی مراجعه کنند.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون بیش از ۱۹۳ هزار نفر در آذربایجان‌غربی عضو صندوق بیمه اجتماعی روستاییان هستند، افزود: از مجموع اعضای صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر آذربایجان‌غربی حدود یک سوم آنان را بانوان و بقیه را آقایان تشکیل می‌دهند و میانگین سنی اعضا ۴۰.۵ سال است که هم سهم بانوان پایین و هم میانگین سن اعضا بسیار بالا است.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • ۳.۶ میلیون تن‌کالا از آذربایجان غربی به خارج کشور صادر شد
  • بیمه رایگان ظرفیت ویژه برای آینده زنان خانه‌دار است
  • مقاوم سازی ۲۵۰۰ واحد مسکن روستایی در آذربایجان‌غربی
  • تشکیل دو قرار گاه برای تحقق شعار سال در آذربایجان غربی
  • ۳۷۶ میلیاردتومان اعتبار جهت تسهیلات اشتغال و جهش تولید اختصاص یافت
  • ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی محقق شد
  • تحقق ۶۱ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری صنعتی در آذربایجان‌غربی
  • رشد ۱۶۱ درصدی اشتغال در صنعت آذربایجان‌غربی
  • هفت هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند
  • ۷ هزار مادر روستایی آذربایجان‌غربی به صورت رایگان بیمه شدند