Web Analytics Made Easy - Statcounter

 نقشه موکب های نجف اشراف:

 

نقشه موکب‌های مسیر نجف به کربلا:

 

نقشه موکب‌های شهر کربلا:

 

نقشه موکب‌های شهر کاظمین:

 

 

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نهایی المان‌های نوروزی مشهد تا ۲۹ اسفند/ تجهیز ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری

ایسنا/خراسان رضوی معاون شهردار مشهد گفت: امسال ۷۰۰ المان در سطح شهر مشهد در حوزه معاونت فرهنگی در ۳۵۰ نقطه شهری جانمایی شده است که جانمایی نهایی المان‌ها تا ۲۹ اسفندماه انجام خواهد شد.

جواد کیانی امروز ۲۷ اسفندماه، در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: باتوجه به اینکه اهالی رسانه سربازان جنگ نرم هستند و در تبیین اقدامات سازمان‌ها و جمهوری اسلامی فعالیت بسیار مهمی دارند، رویکرد و سیاست جدید سازمان به همین دلیل تغییر کرده است و در عصر ارتباطات رسانه را مهمترین عامل اطلاع‌رسانی مردم می‌دانیم و ارتباط دوسویه‌ای را با اهالی رسانه برقرار خواهیم کرد؛ چراکه اگر این ارتباطات دوسویه‌ نباشد، موثر عمل نخواهیم کرد. همچنین برای زیست‌بوم رسانه اقداماتی انجام شده و نیازمند نگاهی حمایتی است که درصدد انجام آن هستیم.

کیانی تصریح کرد: امسال شانزدهمین دوره استقبال از بهار با عنوان «هنرهای شهری مشهد» درحال برگزاری است که فرایند اجرایی آن با انتشار فراخوان از تابستان آغاز شده است.

وی اضافه کرد: این فراخوان در بخش‌های ویژه المان‌های فضای سبز، المان‌های موقت شهری، دیوارنگاری، تزئینات شهری، جشنواره نوری، نقش‌های هنرهای مردمی برگزار شده است. طی این جشنواره بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده است که حدود ۷۰۰ هنرمند در این جشنواره شرکت کرده‌اند که بیش از نیمی از این آنان بانوان هنرمند بوده‌اند.

کیانی در خصوص جایگذاری المان‌های شهری بیان کرد: امسال ۷۰۰ المان در سطح شهر مشهد در حوزه معاونت فرهنگی در ۳۵۰ نقطه شهری جانمایی شده است که جانمایی نهایی المان‌ها تا ۲۹ اسفندماه انجام خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: از بین این المان‌ها ۲۰ المان دائم با موضوعات فداکاری، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، مقاومت، خانواده و فرهنگ رضوی بنیان نهاده شده است. همچنین ۶۰۰۰ متر دیوار نگاری در ۲ بخش فاخر و نیمه‌فاخر در سطح شهر طراحی شده است و علاوه بر آن در جشنواره نور نیز امسال در ۶ هکتار از مجموعه قدیمی کوهسنگی این جشنواره برگزار می‌شود که در روزهای آینده افتتاحیه این جشنواره است.

معاون شهردار مشهد اضافه کرد: معاون زیارت و گردشگری شهر مشهد نیز تجهیز و آماده‌سازی ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری با ظرفیت ۴۵ هزار نفر در شب را تنظیم و طراحی کرده‌اند. علاوه بر این موارد ۴ ایستگاه استقبال از بهار نیز در ورودی‌های شهر مستقر شده‌اند.

کیانی گفت: یکی دیگر از کارهایی که در ایام نوروز برگزار خواهد شد، پرده‌خوانی است که در ۵۰۰ نقطه شهر با موضوع امام رضا(ع) و شاهنامه برگزار خواهد شد و ایستگاه‌های افطاری در سطح شهر و پایانه‌های مسافربری مستقر شده‌اند و فضای همدلی را در شهر پر رنگ می‌کنند. همچنین ارائه خدمات در ۱۸ پایگاه راهنمای زائر در مسیرهای منتهی به حرم مطهر و ورودی‌ها از جمله دیگر برنامه‌های شهرداری است.

وی عنوان کرد: امسال سومین دوره جام برکت وکرامت با ۱۹ رشته ورزشی درحال برگزاری است. لازم به ذکر است که این جام رمضان مشهد در کشور بی‌سابقه است زیرا ۳ رویکرد بانوان، آقایان و جانبازان و معلولان در آن قرار داده شده است. این امر اتفاقی بسیار شایسته برای بالا بردن روحیه نشاط و تشویق مردم این شهر به حوزه ورزش و سلامت است، بنابراین از مردم درخواست داریم که از ظرفیت‌های موجود به نحو احسن استفاده کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصاویری از بارش رحمت الهی در کربلا
  • افزایش ۴۶ درصدی زائران ایرانی عتبات عالیات
  • اولین جزئیات از تونل اول راه کربلا در مسیر ایلام به مهران | ببینید
  • اجرای آئین پرده خوانی در ۵۰۰ نقطه شهر مشهد
  • جانمایی نهایی المان‌های نوروزی مشهد تا ۲۹ اسفند/ تجهیز ۴۲ مرکز اسکان موقت و اضطراری
  • تلاش وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در عراق و سوریه
  • آمادگی وزارت خارجه برای تسهیل فعالیت شرکت‌های ایرانی در سوریه
  • منطقه ۴ اصفهان آماده استقبال از مسافران نوروزی/جانمایی ۱۴۷ فلاورباکس در منطقه
  • ماجرای اعدام خبرنگار ایرانی «آبزرور» در عراق چه بود؟ / مصلحت‌اندیشی انگلیسی
  • جانمایی و مسیریابی مراکز معاینه فنی روی اپلیکیشن اصفهان من + جدول راهنما و فیلم