Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی برنا، فریده شجاعی، همسر منصورپورحیدری که بیش از 50 سال در کنار او با غم‌ها و شادی‌های استقلال زندگی کرد، در گفتگو با خبرنگار برنا اظهاراتی را در مورد مراسم سالگرد درگذشت او بیان کرد، که خلاصه آن را می‌خوانید:

سالی که گذشت

در این یک سال عذاب زیادی کشیدم. دلتنگش بودم، هستم و خواهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمامی خاطراتش مثل یک فیلم از جلوی چشمانم رژه می‌رود. اصلا قابل وصف نیست. روزهای بسیار سختی داشتم و لحظه لحظه آن با یاد و خاطرات همسرم گذشت. منصور بهترین بود. برخی اتفاقات و حاشیه‌هایی که به وجود آمد باعث شد اذیت شویم. برخی‌ها حرمت منصور پورحیدری را نگه نداشتند. بحث این که بخواهم اسمی را بیاورم نیست. همه برای منصور زحمت کشیدند و در غم ما شریک بودند. حالا سه چهار نفر حرمت نگه نداشتند. ما اگرچه ناراحت شدیم اما گذشت کردیم. منصور به این مسایل اهمیت نمی‌داد. ما نیز راه او را ادامه می دهیم.

ماجرای ماشین و زمین منصورخان

منصور از فردی ماشین خرید و تمام پول آن را هم تا ریال آخر پرداخت  کرده بود. او به دلیل این که به فرد مورد نظر اطمینان داشت سند نزده بود اما متاسفانه آن آقا از درگذشت منصور سو استفاده کرد و به دروغ گفت پولی دریافت نکرده‌ام. این اتفاق برای زمین او نیز تکرار شد.

نتایج استقلال

هنوز هم ما بازی های استقلال را با جدیت پیگیری می‌کنیم و از بردهایش خوشحال و از شکست‌هایش ناراحت می شویم. منصور برای استقلال زحمت زیادی کشید و لقب پدر معنوی استقلال برازنده اوست. من مطمئنم روح او نیز با پیروزی های استقلال شاد می شود.

پست شفر برای پورحیدری

برای خوم بسیار جالب بود و از ایشان تشکر می کنم. یک مربی خارجی که هنوز چند هفته از آمدنش نگذشته، این رفتار خوب را انجام می دهد و می نویسد استقلال دو ستاره در آسیا دارد که هر دو آن را با پورحیدری به دست آورده است.

پرسپولیسی ها در مراسم سالگرد

علی آقای پروین آمده بودند. ایشان اسطوره پرسپولیس و فوتبال ایران هستند و شاید به نمایندگی از پرسپولیس حضور پیدا کردند. من خودم به باشگاه پرسپولیس رفتم و به تعدادی از مسئولین این باشگاه دعوت نامه دادم. آقای برانکو نیز دعوت بود. ضمن این که برای پیشکسوتان پرسپولیس نیز به آدرس منزلشان دعوت نامه فرستادیم. همان طور که گفتم شاید نتوانستند بیایند و آقای پروین به نمایندگی از پرسپولیسی‌ها در مراسم حاضر شدند.

 

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۴۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)

به گزارش ورزش سه، علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی، سه ستاره پرسپولیس امروز در مراسم جامع شهرک غرب حضور یافتند تا با محمدرضا زنوزی همدردی کنند.

حضور آنها از آن جهت اهمیت دارد که زنوزی به عنوان مالک باشگاه تراکتور فردی پرسروصدا در فوتبال ایران است اما با این حال این بازیکنان پرسپولیسی برای ادای احترام به او در مراسم همسرش حاضر شدند.

البته از بین این نفرات دانیال اسماعیلی‌فر در لیگ هجدهم در تراکتور تحت مالکیت زنوزی حضور داشت و در همان زمان مهدی ترابی هم تا آستانه عقد قرارداد با سرخپوشان تبریزی پیش رفت.

دیگر خبرها

  • اقدام جالب امیرعبداللهیان برای تشکر از سردار حاجی‌زاده | عکس
  • عکس| استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • وزیر ورزش و حضور گرم اسطوره‌ها در مراسم مالک تراکتور
  • ستاره‌های پرسپولیس و همدردی با زنوزی (عکس)
  • نکته آماری جالب در جدول گلزنان لیگ برتر
  • (عکس) استوری جالب ستاره خارجی پرسپولیس به زبان فارسی
  • من بدترین بازیکن فوتبال جهانم!/ ماجرای عذرخواهی «پرویزخان» از بازیکن یاغی
  • واکنش جالب مدیرعامل پرسپولیس به بیانیه استقلال
  • رکوردشکنی جالب توجه کاپیتان پرسپولیس در آزادی
  • آمار جالب توجه پرسپولیس با اوسمار