Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-24@16:56:32 GMT

حمایت زیدان از رونالدو و بنزما

تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۵۴۶۵۷۵۹

حمایت زیدان از رونالدو و بنزما

سرمربی رئال مادرید از دو مهاجم پرتغالی‌ و فرانسوی‌اش حمایت کرد.

به‌ گزارش ‌ایسنا ‌و ‌به نقل از آس، رئال مادرید یک‌شنبه شب در هفته‌ یازدهم لالیگا با سه گل، لاس پالماس را شکست داد. زین الدین زیدان پس از بازی گفت‌: گلزنی ایسکو و پیروزی در این بازی بهترین اتفاق بود. از گلزنی هافبک ‌اسپانیایی خشنودم چون گل فوق‌العاده‌ای بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از پیروزی، از بسته نگه داشتن دروازه‌مان و ارائه بازی خوب خشنودم. پیروزی پس از دو شکست پیاپی، حیاتی بود.

سرمربی رئال مادرید درباره ناکامی کریم بنزما و کریستیانو رونالدو در گلزنی گفت‌: گلزنی همیشه اتفاق نمی‌افتد. باید نسبت به بنزما و رونالدو صبور بود. آنها در زمین تلاش می‌کنند تا بهترین بازی خود را به نمایش بگذارند. گل سوم که توسط ایسکو به ثمر رسید با پاس زیبای رونالدو همراه بود. مطمئنا آمار گلزنی این دو مهاجم بهتر خواهد شد.

رونالدو حتی با وجود پیروزی تیمش ناراحت بود. او به خاطر ناکامی در گلزنی تحت فشار قرار دارد. زیدان در این رابطه اظهار کرد: نگران رونالدو نیستم. رسانه‌ها همیشه به جنبه‌های منفی نگاه می‌کنند اما من به جنبه‌های مثبت می‌اندیشم. رونالدو پاس گل داد و قاطعانه می‌توانم بگویم او از پاس گلی که به ایسکو داد خوشحال است. می‌دانیم که او دوست دارد گلزنی کند. رونالدو زمانی که دروازه‌ حریفان را باز می‌کند خوشحال‌تر است. این اتفاق خواهد افتاد. با این حال تیم از عملکرد او راضی است. رونالدو در حال‌ حاضر در لالیگا نمی‌تواند گلزنی کند اما در لیگ قهرمانان اروپا این کار را انجام می‌دهد. او برای تیم موثر است و بازیکن متفاوتی است.

در جریان بازی دیشب (یک‌شنبه) رونالدو توسط هواداران تشویق شد اما بنزما دوباره هو شد. سرمربی فرانسوی در این باره گفت‌: متوجه چیزی نشدم. ما می‌خواهیم به تلاش خود ادامه‌ دهیم و نتایج خوبی را کسب کنیم. این حقیقت دارد که درباره بنزما و رونالدو صحبت می‌کنیم اما من نمی‌دانم چه تعداد گل زده‌اند. آنها از این اتفاق خوشحال نیستند اما مهم‌ترین چیز عملکردشان است که به تیم کمک می‌کند.

رئال مادرید به علت فیفا دی ۱۰ تا ۱۵ روز هیچ مسابقه‌ای نخواهد داشت. سرمربی سفید پوشان درباره عملکرد تیم‌شان تا پیش از این وقفه گفت‌: همه بازیکنان نمی‌توانند استراحت کنند. بیشتر آنها باید تیم‌های ملی خود را همراهی کنند و ما نمی‌توانیم  این قضیه را تغییر دهیم.  بازیکنانی که در کنارمان خواهند بود دو روز استراحت خواهند کرد و این اتفاق خوبی برای همه است. در مجموع شروع بدی در فصل جدید نداشتیم. اگر تنها به دو بازی گذشته‌مان نگاه کنید، نتایج بدی را کسب کردیم اما در مجموع خوب کار کردیم. می‌دانیم که باید در برخی از جنبه‌ها بهتر شویم و این کار را خواهیم کرد. پیروزی در بازی دیشب از اهمیت زیادی برخوردار بود و توانستیم آن را کسب کنیم.

 حریف بعدی رئال مادرید، اتلتیکومادرید خواهد بود. دو تیم ۲۷ آبان در واندا متروپولیتانو برابر هم قرار خواهند گرفت. زیدان در مورد این بازی گفت‌: همه بازی‌ها شرایط متفاوتی دارند. اکنون یک تعطیلات کوتاه مدت را پیش رو داریم. پیروزی در بازی آینده خیلی مهم است و بهتر است این اتفاق بیفتد. زمان کافی برای آماده شدن برای این دیدار داریم. نمی‌دانم در چه شرایطی به این بازی خواهیم رسید و چگونه باید برابر همشهری‌مان بازی کنیم تا به این جا بازی‌های خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و تنها در چند بازی بد عمل کردیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ رم در هفته سی‌وسوم سری آ از بولونیا میزبانی کرد و برابر مهمانش با نتیجه سه بر یک شکست خورد. در این بازی سردار آزمون از دقیقه ۵۲ به جای تامی آبراهام راهی میدان شد و موفق شد در دقیقه ۵۶ تنها گل تیمش را به ثمر برساند.

بولونیا در این بازی توسط اوساما العزوزی (دقیقه ۱۳)، یوزوآ زیرکزی (۴۵) و الکسیس سالماکرز (۶۵) به گل رسید.

به گزارش ایسنا، سردار آزمون در صحبت‌هایی بعد از بازی گفت: گاهی بازی‌ها اینگونه پیش می‌رود. بولونیا خیلی خوب کار کرد و شایسته برد بود. بدیهی است که سه امتیاز را می‌خواستیم ولی در فوتبال گاهی می‌برید و گاهی می‌بازید. ما به راهمان ادامه می‌دهیم و با وجود این نتیجه دست از تلاش نخواهیم نکشید.

او درباره گلزنی در این دیدار با وجود نبودنش در ترکیب اصلی نیز افزود: وظیفه کسانی که از روی نیمکت می‌آیند این است که تا جایی که می‌توانند به تیم کمک کنند. این وظیفه ماست. همه ما باید به تیم کمک کنیم و خوشحالم توانستم گلزنی کنم.

این سومین گل سردار آزمون در این فصل برای رم بود. این بازیکن ایرانی که به‌تازگی دوران مصدومیت را پشت سر گذاشته، آماده است در لیگ اروپا نیز به تیمش کمک کند. رم با هدایت دانیله دروسی توانسته است به نیمه‌نهایی لیگ اروپا راه یابد و باید در این مرحله به مصاف بایر لورکوزن، قهرمان بوندسلیگا، برود.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1898603

دیگر خبرها

  • پادشاهان گلزنی در وقت‌های تلف شده در فصل جاری؛ لیورپول در صدر
  • اسماعیلی‌فر در بهترین فرم، محروم از سپاهان
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • صحبت‌های سردار آزمون پس از گلزنی برای رم
  • برتری 1-0 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل کریم بنزما (لیگ قهرمانان اروپا - 2014/4/23) / فیلم
  • واکنش سردار آزمون به گلزنی مقابل بولونیا
  • عکس‌| واکنش سردار آزمون به گلزنی و باخت رم
  • قهرمان رئال مادرید؛ جود بلینگام، هواداران بارسلونا را به سکوت دعوت کرد! / عکس
  • طارمی محور پیروزی پورتو در استادیوم شهرداری!