Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آبفای جنوب‌غرب استان تهران گفت: تعداد ۶۴۶ رشته انشعاب غیرمجاز خانگی و تجاری در حوزه آبفای جنوب‌غرب استان تهران جمع‌آوری و تبدیل به مجاز شده است.

ابوالفضل صدرائیه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اسلامشهر، با اشاره به انشعابات غیرمجاز اظهارداشت:در 6 ماهه نخست سال جاری تعداد 646 رشته انشعاب غیرمجازخانگی و صنعتی در سطح شهرهای تحت پوشش شرکت آبفای جنوب غرب استان تهران جمع‌آوری و به مجاز تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ضمن اشاره به تعویض کنتورهای قدیمی افزود: با تلاش‌ها و جدیت ارکان شرکت آبفای جنوب‌غربی و با اولویت کشف و قطع انشعابات غیرمجاز، علاوه بر جمع‌آوری و تبدیل انشعبات غیرمجاز، تعداد 3 هزارو 728 فقره از کنتورهای خراب و قدیمی مشترکان تعویض و به روزرسانی شده است.

مدیرعامل آبفای جنوب‌غربی استان تهران با اشاره به ضرورت قطع انشعابات غیرمجاز تأکید کرد: با توجه به شرایط خاص و همچنین اهمیت حفاظت از خطوط جمع‌آوری چاه‌های شمس‌آباد که تأمین بخش قابل توجهی از آب خط الغدیر از طریق این چاه‌ها انجام می‌شود، پایش و شناسایی انشعابات غیرمجاز به صورت جدی در دستورکار قرار گرفته است.

صدرائیه تصریح کرد: در مدت 6 ماهه نخست سال‌جاری تعداد 22 رشته انشعاب غیرمجاز در قطرهای بالا در محدوده شمس‌آباد که با مصرف متوسط 25 لیتر بر ثانیه برای مصارف کشاورزی و صنعتی مورد استفاده قرار می‌گرفت نیز شناسایی و قطع شدند .

وی با اشاره به ضرورت کاهش آب بدون درآمد در سطح شرکت گفت: شناسایی و قطع انشعابات غیرمجازاعم از انشعابات غیرمجازی که برای مصارف کشاورزی، صنعتی، تجاری و مسکونی و فضای سبز شهری مورد استفاده قرار می‌گیرد، یکی از اولویت‌های اصلی در این شرکت می‌باشد.

مدیرعامل آبفای جنوب‌غربی استان تهران بیان کرد: به منظور پیشگیری از هدررفت ظاهری آب توانسته‌ایم در 6 ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال گذشته 2.1 درصد کاهش آب بدون درآمد را محقق سازیم و این برنامه همچنان با جدیت در دستورکار قرار گرفته و در حال انجام می‌باشد

صدرائیه در پایان خاطر نشان کرد: تلاش همه پرسنل و کارکنان شرکت بر این اصل استوار است که با ادامه روند فعلی و استمرارنظارت و شناسائی انشعابات غیرمجاز با هماهنگی و همکاری نیروی انتظامی و مقامات قضائی بتوانیم در فرصت‌های آتی و مطابق برنامه زمان‌بندی شده، میزان آب به حساب نیامده را به کمتر از وضعیت فعلی برسانیم.

انتهای پیام/

R7840/P41362/S6,60/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماجرای توهین مجتمع تجاری اوپال به بندرعباسی‌ها چه بود؟ + ویدئو

«مجتمع تجاری اوپال در تهران به مناسبت نوروز برچسب‌هایی از معرفی شهر‌های مختلف ایران از جمله بندرعباس را بر دیواره‌ها و کف این مجتمع نصب کرده بود، اما در یکی از برچسب‌ها، اهالی بندرعباس را شبیه آفریقایی‌ها خوانده بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

این موضوع با واکنش‌های گسترده‌ای میان اهالی بندرعباس و فعالان فضای مجازی مواجه شد.

برخی بندرعباسی‌های مقیم تهران و برخی از مسافران بندرعباسی نوروز در پایتخت نیز به طور حضوری در این مجتمع تجاری که در منطقه سعادت آباد تهران قرار دارد، اعتراض خود را به گوش مسئولان این مجتمع رساندند.

این پیگیری‌ها موجب شد تا این مجتمع بلافاصله برچسب مربوطه را محو کرده و یک اطلاعیه عذرخواهی هم صادر کرد.

این مجتمع تجاری در اطلاعیه‌اش نوشت: زنده باد بندرعباسی ها. زنده باد اصفهانی ها. زنده باد زاهدانی ها. زنده باد مشهدی‌ها. شیرازی‌ها. کرمانی ها. یزدی ها. خرم آبادی ها، رشتی‌ها و… زنده باد ایران.

همه ما ایرانی هستیم. از جنوب تا شمال. از غرب تا شرق. ما فرزندان خلیج فارسیم. توی این چند روز برای بخشی از مردم محترم بندرعباس سوتفاهمی ایجاد شد. اوپال متعلق به همه مردم ایرانه و دوست نداره هیچ ایرانی‌ای دلش بشکنه و اگر همچین اتفاقی پیش بیاد حتما پوزش می‌خواد و ناراحت میشه.

ما عاشق بچه‌های خلیج فارسیم و امسال خواستیم مردم همه شهر‌ها توی عید همو ببینن و با هم دید و بازدید کنن و بیشتر همو بشناسن و کنار هم باشن.

پس اگر دلی شکسته ما رو ببخشه که اپال همیشه عاشق مردم و جنوبی هاست. می‌دونیم که دل بندری‌ها دریاست. زلال و قِشنگ. مردمی که راه خودشون رو می‌رن. راه مهر و دوستی؛ و مثل همیشه، به دور از تمام چشم‌های بد، ایرانی‌ها کنار هم می‌مونن و با هم راه رو ادامه میدن.»

منبع: پایگاه خبری قشم 

tags # اخبار اجتماعی سایر اخبار (تصاویر) چند سال پس از مردن انسان‌ها زمین چه شکلی خواهد بود؟ آیا حیوانات هم از آمیزش جنسی لذت می‌برند؟ اگر ماه به زمین برخورد کند چه می‌شود؟ (عکس) انسان‌های امروز چقدر شبیه نئاندرتال‌‌ها هستند؛ از دماغ بزرگ تا کشیدن سیگار!

دیگر خبرها

  • شناسایی ۴۸ انشعاب غیر مجاز آب در بندر امام خمینی
  • قطع سهمیه سوخت مناطق گازکشی شده در جیرفت
  • کشف بیش از ۲۹ میلیارد ریال فرار مالیاتی یک شرکت تجاری در کرج
  • نخستین جت پهن پیکر چینی در راه است!
  • رفع خطر یکی از نقاط سیلابی غرب تهران/ پارکینگ غیرمجاز پارک ارم جمع‌آوری شد
  • بازگشایی ورودی تکیه دولت به کاخ گلستان
  • ۷۱۶ دستگاه رمز ارز در تبریز کشف شد
  • سهم تجاری بابل در کریدور شمال-جنوب مشخص شود
  • ماجرای توهین مجتمع تجاری اوپال به بندرعباسی‌ها چه بود؟ + ویدئو
  • استعفای مدیرعامل بزرگترین سازنده هواپیما در جهان