Web Analytics Made Easy - Statcounter

با تأیید اتحادیه جهانی کشتی، مسابقات جهانی کشتی کلاسیک بانوان در سال 2018 برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ براساس اعلام اتحادیه جهانی، دفتر رشته های کشتی های سنتی در نامه ای اعلام کرده که قوانین مربوط به رشته کشتی کلاسیک بانوان در سایت اتحادیه جهانی کشتی، در بخش رشته های سنتی قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تاریخ مسابقات جهانی این رشته نیز در تقویم سال 2018 رشته های غیر المپیکی اتحادیه جهانی کشتی گنجانده شده است.

بر اساس تقویم اعلامی زمان برگزاری مسابقات جهانی این رشته 21 و 22 تیرسال آتی اعلام شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۵۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد

با توجه به کارنامه سعید اسماعیلی، حالا مصاف انتخابی محمدرضا گرایی و سعید اسماعیلی برای رسیدن به دوبنده وزن ۶۷ کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی قطعی است و حالا فقط سرمربی تیم ملی باید درمورد چگونگی این رویارویی پیشنهاد بدهد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سعید اسماعیلی از ابتدای بهمن ماه، بعد از سپری کردن چند ماه محرومیت در پی تداخل دارویی، بار دیگر به تشک بازگشت.

کادر فنی تیم ملی عنوان کرده بود این کشتی‌گیر باید در هر مسابقه‌ای که در آن شرکت می‌کند، طلا بگیرد تا وارد چرخه رقابت با محمدرضا گرایی نفر اول وزن 67 کیلوگرم شود.

گرایی که کیلوهای زیادی از وزن بدنش را کم می‌کند، طی دو سال اخیر و در چرخه انتخابی تیم ملی فرنگی برای مسابقات جهانی 2022 و 2023 بلگراد، صرفاً در مسابقات بین‌المللی در وزن 72 کیلوگرم کشتی گرفت تا وزن کم نکرده و یک بار در سال سر وزن قانونی کشتی بگیرد که همان رقابت‌های جهانی باشد، اما در چرخه 2024، در صورتی که سعید اسماعیلی قهرمان جام وهبی‌امره و مسابقات قهرمانی آسیا می‌شد، آنها باید با هم برای دوبنده تیم ملی در رقابت باشند که همین اتفاق افتاد و اسماعیلی هر دو مسابقه را با مدال طلا تمام کرد.

طبق چیزی که قبلاً عنوان شده، فدراسیون کشتی منتظر اعلام سرمربی تیم ملی در مورد چگونگی رقابت این دو نفر خواهد بود. اینکه آنها مسابقه انتخابی مقابل هم در داخل ایران داشته باشند و یا اینکه هر دو به یک جام بین‌المللی اعزام شوند و کشتی‌گیری که عملکرد بهتری داشت به عضویت تیم ملی درآید، چیزی است که حسن رنگرز و کادرش در مورد آن تصمیم‌گیری خواهند کرد.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید در این زمینه به فدراسیون کشتی پیشنهاد داده و مسیر پیش روی این دو نفر برای عضویت در تیم المپیکی را روشن کند.

محمدرضا گرایی آخرین طلایی کشتی ایران در المپیک بوده که در توکیو تنها مدال طلای کشتی آزاد و فرنگی را به دست آورد.

او در سال‌های بعد از طلای المپیک، یک طلا، یک نقره و یک برنز جهانی را در مسابقات جهانی 2021 اسلو، 2022 و 2023 بلگراد در وزن 67 کیلوگرم به دست آورد و خودش توانست سال گذشته در صربستان سهمیه المپیک را هم بگیرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • محرومیت ۶داور کشتی جهان بخاطر رشوه آذربایجان!
  • نقره داغ تیم داوری کشتی جنجالی در باکو؛ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • نقره‌داغ تیم داوری مبارزه جنجالی کشتی در باکو/ چی چی اوغلو از المپیک محروم شد
  • داوران معروف UWW محروم شدند، برنده کشتی جنجالی عوض نشد
  • آغاز رقابت کماندار کیش در مسابقات کاپ جهانی شانگهای
  • دیوید تیلور عددی نبود!
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک
  • گرایی-اسماعیلی؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی باید پیشنهاد بدهد
  • وضعیت کاروان ورزش ایران برای المپیک/ اسامی کامل مسافران پاریس
  • تمجید اتحادیه جهانی کشتی از شاگردان رنگرز