Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر قدیمی‌نژاد  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری فارس استان تهران درباره وضع بنکداران پارچه، اظهار کرد: بنکداران پارچه در رکود کامل قرار دارند.

وی با اشاره به اینکه بنکداران پارچه به‌سوی ورشکستگی پیش می‌روند، تصریح کرد: وضع فعالان این صنف به‌هیچ‌عنوان خوب نیست و نگران‌کننده است.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با تأکید بر اینکه واردات بی‌رویه پوشاک به شکل قانونی و غیرقانونی صنف بنکداران پارچه را در رکود کامل و عمیق قرارداده است، اضافه کرد: تعرفه واردات یکی از دلایل اصلی این رکود است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قدیمی‌نژاد با اشاره به اینکه مجوزهای خاص به امثال برندهای خارجی که قیمت آن‌ها از کف بازار داخل هم ارزان‌تر است این رکود عمیق را بر بازار بنکداران ایجاد کرده است، تصریح کرد: در این شرایط کسی رقابت به تولید داخل ندارد.

وی با بیان اینکه سرمایه‌های نقدینگی به سمت واردات سوق داده می‌شود، اضافه کرد: بیشتر دنبال واردات هستند و میلی به تولید ملی ندارند.

رئیس اتحادیه بنکداران پارچه تهران با تأکید بر اینکه بیش از هفت هزار واحد صنفی فعال داشتیم، تصریح کرد: با وجود واردات بی‌رویه و عدم حمایت از تولید ملی، تعداد این واحدها به 4 هزار واحد تقلیل یافته است.

قدیمی‌نژاد با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی ما یا تغییر کاربری داده‌اند و یا تعطیل شده‌اند، اظهار کرد: شاهد تغییر کاربری واحدهای بنکدار پارچه به عرضه پوشاک خارجی هستیم.

انتهای پیام/ن

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید

رئیس شورای تأمین‌کنندگان دام از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: «واردات روزانه گوشت گرم به ۶۰۰ تن افزایش می‌یابد.»

به گزارش باشگاه خبرنگاران، به گفته او، بنابر سیاست تنظیم بازار مبنی بر افزایش واردات، جمعیت دام رشد زیادی داشته است که واردات و توزیع مناسب منجر به اشباع بازار شده است.

پوریان ادامه داد: با توجه به مازاد دام روی دست دامدار، صادرات دام در راستای تنظیم بازار باید در دستور کار قرار گیرد.

رئیس شورای تامین کنندگان دام افزود: بنابر اعلام سازمان دامپزشکی جمعیت دام سبک بیش از ۷۱ میلیون راش و دام سنگین ۷.۵ میلیون راس است که امسال ۱۸ میلیون دام سبک آماده کشتار است.

او از توزیع روزانه ۲۵۰ تا ۳۰۰ تن گوشت گرم خبر داد و گفت: بنابر سیاست تنظیم بازار، واردات گوشت به ۶۰۰ تن در روز می‌رسد.

پوریان متوسط قیمت هرکیلو دام در کشور را ۲۱۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: قیمت کنونی هرکیلو لاشه ۳۷۰ تا ۳۷۵ هزارتومان است.

دیگر خبرها

  • روزانه ۳۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در تهران و البرز توزیع می شود
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • عرضه طلای کم عیار به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • عرضه طلای تقلبی به بازار تایید شد/ برخورد قانونی با فروشندگان
  • بازار لاستیک ترمز برید
  • تولید ۷۵ درصد پارچه موردنیاز کشور در داخل
  • هشدار جدی امیرعبداللهیان به اتحادیه اروپا
  • بازگشت بازار خودرو به ساحل آرامش
  • تحریم‌های آمریکا تحریم شد/ روند افزایشی تولید نفت خام در ۱۴۰۲
  • اخراج پناهجویان قانونی روابط کابل اسلام آباد را بهم خواهد زد