Web Analytics Made Easy - Statcounter

نساجی مازندران بعدازظهر فردا در تهران به مصاف بادران می رود و تیم خونه به خونه در ورزشگاه هفتم تیر بابل، میزبان راه آهن تهران است.

تیمهای فوتبال نساجی و خونه به خونه ، عصر فردا به مصاف حریفان می روند.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، دیدارهای هفته دوازدهم لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور  فردا سه‌شنبه پیگیری می شود که نمایندگان مازندران مهمان و میزبان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در یکی از دیدارهای مهم این هفته ، نساجی مازندران تیم رده دوم جدول از ساعت 14 و 45 دقیقه بعدازظهر فردا  در ورزشگاه کارگران تهران به مصاف بادران می رود.

شاگردان مهدی پاشازاده در تیم نساجی ، در صورت پیروزی با اختلاف بیش از سه گل می‌توانند به طور موقت به صدرجدول لیگ یک برسند. نساجی‌ها مستحق صدرنشینی هستند با این حال ، حریف آنها بادران تهران است که چند هفته‌ای است خوب نتیجه نگرفته اما یکی از تیم‌های منسجم لیگ محسوب می‌شود. بادران اگر از نساجی امتیاز بگیرد هم خودش را در کورس تیم‌های بالانشین حفظ کرده و هم شرایط را برای ادامه صدرنشینی نفت مسجدسلیمان فراهم می‌کند. نساجی در بازی با استقلال تهران در جام حذفی هوادارانش بیشتر از تیم میزبان بودند و قطعا در این دیدار هم مازندرانی‌ها تیمشان را تنها نخواهند گذاشت.

در یکی از دیدارهای دیگر این هفته ، تیم خونه به خونه از ساعت 14 و 30 دقیقه فردا در ورزشگاه هفتم تیربابل، میزبان راه آهن تهران است.

شاگردان جواد نکونام در تیم خونه به خونه، انتظار یک بازی راحت را در خانه می‌کشند. راه آهن آخرین تیم جدول لیگ فقط یک گل در یازده هفته زده و هنوز هم بردی نداشته بنابراین خونه به خونه راحت می تواند در این بازی،  تیم بی جان راه آهن را شکست بدهد و خود را آرام آرام به صدر جدول نزدیک کند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۵۴۶۶۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی کمیته ملی المپیک، در متن پیام تبریک کمیته ملی المپیک آمده است:

پیروزی های مقتدرانه تیم ملی فوتسال کشورمان آنهم با مسابقاتی دیدنی برابر حریفان آسیایی نشان از توانمندی بازیکنان و کادرفنی و فاصله تکنیکی و تاکتیکی فوتسال کشورمان با حریفان قاره ای دارد.

ضمن تبریک قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در رقابتهای جام ملت های آسیا و صعود مقتدرانه به جام جهانی و خسته نباشید به مسئولان زحمتکش فدراسیون، کادر فنی و بازیکنان عزیز، امید است فوتسالیست های کشورمان در رقابتهای جهانی نیز با درخشش خود دل مردم کشور عزیزمان را در اقصی نقاط جهان شاد کنند.

کد خبر 6091271

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • ترکیب احتمالی اینتر برای دیدار با تورینو
  • منچستریونایتد - برنلی؛ ترکیب رسمی
  • لایپزیش - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • خاطره‌ای که حال ساکت را خوب می‌کند
  • یک گام تا بازگشت جام به خانه / ایران- تایلند؛ فردا ساعت ۱۴:۳۰ در فینال جام‌ملت‌های فوتسال آسیا
  • ترکیب احتمالی بایرن مونیخ برای بازی با آینتراخت فرانکفورت
  • پرسپولیس در سودای تبدیل شدن به رکورددار قهرمانی در جام حذفی ایران
  • آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری طی ۵ روز آتی
  • آغاز ثبت‌نام برنامه‌های روز و هفته جهانی نجوم از فردا